Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Har nå komt til et punkt der jeg må bestemme meg for Gnomish eller Goblin engineering. Er en rogue, skal vel brukes mest i pvp, en del i pve og tenker jeg. Noen som veit hvilken jeg burde velge? :)

Eventuelt si fordeler med de forskjellige.

Lenke til kommentar
Har nå komt til et punkt der jeg må bestemme meg for Gnomish eller Goblin engineering. Er en rogue, skal vel brukes mest i pvp, en del i pve og tenker jeg. Noen som veit hvilken jeg burde velge? :)

Eventuelt si fordeler med de forskjellige.

 

Personlig liker jeg gnome, pga Rocket boots og andre heftige saker gnomene har mekket sammen. :)

 

edit: skrivefeil.

Endret av Mike32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Holder på å lvl engineering, og har kommet til 200ish.

Hva er forskjellen på gnome og goblin engineering? Om det er noe store forskjeller.

Spurte om det samme, på denne siden, er bare å scrolle litt opp. :)

Men nei, det var ikke store forskjellen, derimot skal da jeg gå gnome for å få rocket boots. ;>

Sånn som jeg har forstått det, så trenger man ikke en av de forskjellige for å bruke itemet i lvl 80, så det du velger å levle med er likegyldig.

 

EDIT: Discostu, de har X trial accounter, som de går på hver server å gjør det på. Er enten noen kinesere som skriver inn kordinatene, men har trua på det er et script. :>

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Men hvordan kan de styre at de detter i bokstaver? Og hvordan teleporterer de seg høyt opp i lufta midt i orgrimmar? Jeg kan jo ikke bestemme koordinater når jeg logger inn en ny karakter. Har ikke sett noen addons som lar meg velge å droppe inn i midten av Orgrimmar når jeg logger inn heller. How how how?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...