Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på en liten ting:

Jeg har World of Warcraft Wolk installert på PCen med alt av patcher osv. Men har bare WoW+BC på Accounten.. Ikke kjøpt Wolk enda, går det ann og bare oppgradere fra BC til Wolk over nettet eller må jeg faktisk inn på elkjøp elns og kjøpe spillet?

Du kan kjøpe key på nett, så da burde vel det gå an å laste ned installfil og slikt der ^^

Lenke til kommentar
Lurer litt på en liten ting:

Jeg har World of Warcraft Wolk installert på PCen med alt av patcher osv. Men har bare WoW+BC på Accounten.. Ikke kjøpt Wolk enda, går det ann og bare oppgradere fra BC til Wolk over nettet eller må jeg faktisk inn på elkjøp elns og kjøpe spillet?

Du kan kjøpe key på nett, så da burde vel det gå an å laste ned installfil og slikt der ^^

ahaa.. Takk.. Gikk på account management og der sto det Kjøp Wolk.. Så da blir det bra..

Lenke til kommentar
# Character name auto-completion for the chat frame, pop-ups, and mail interface can be enabled through an interface option in the Development settings.

# Character names can now be colorized according to class in the chat frame through an interface option in the Development settings.

# Casting bars under a target's portrait will now indicate whether or not the cast can be interrupted.

# Druids will now be able to see their mana bars when shape-shifted.

# Item Comparisons: Holding the shift key while hovering over an item will now display the stat differences with the item currently equipped in the relevant slot.

# Macros and scripts will no longer be able to target totems by name.

# Quest creatures and objects will now show on the player's world map.

# The quest log is now double-paned for more easily viewing quest information.

# Vendor prices will now be listed on items whether or not players are at a vendor.

Nå trenger jeg jo snart ikke addons mer. :p

Lenke til kommentar

De implementerer jo bare ting som allerede folk har addons til. Så slipper vi addons og oppdatering og addons som går ut på dato i hver ny patch.

# Quest creatures and objects will now show on the player's world map.

er jo et direkte svar til Questhelper som altfor mange bruker, men som går slutter å oppdateres nå.

Lenke til kommentar
The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5 player team rating. Rating requirements from 2 player teams can still be used to purchase the previous season of gear.

Hva faen skjer med det? Prøver de å "fase" ut 2on2?

Helvete ta blizz. :no:

Resten av patchnotene var det mye kos i da.

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å klage over at det blir enklere i denne patchen? Godt gear fra badges/emblems var her i TBC, dette er ikke nytt. UI endringene gjør ikke annet enn å implementere ting alle bruker addons til uansett.

For casual. De gjør det for enkelt å få godt gear.

Badge-geared folk kan være heroic noobs. Som ikke ville fungert i et raid.

Nytter ikke med godt geara mennesker da de ikke klarer å gjøre jobben sin.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Hva er det som får folk til å klage over at det blir enklere i denne patchen? Godt gear fra badges/emblems var her i TBC, dette er ikke nytt. UI endringene gjør ikke annet enn å implementere ting alle bruker addons til uansett.

For casual. De gjør det for enkelt å få godt gear.

Badge-geared folk kan være heroic noobs. Som ikke ville fungert i et raid.

Nytter ikke med godt geara mennesker da de ikke klarer å gjøre jobben sin.

Ja, men slik var det også i TBC, som jeg sa. Da er det ikke blitt enklere, siden ingenting har endret seg.

Lenke til kommentar
Ghraagh, hvor mye av utstyret ditt får du bare av emblems? Dessuten er det lett å finne noen som har erfaring og noen som ikke har. (Psst, Armory, achievements)

Ofc, men det er ikke alle som sjekker achievments.

Du får en del. Folk kan jo etterhvert få Ulduar-stat gear for emblems O_o

Men ja, jeg ser den. Allikevel mener jeg at det blir for casual ^^

Lenke til kommentar

For Emblems of Conquest får du kjøpt følgende items:

Belte, hansker, Amulett samt Bukser. Så får du kjøpt T8.5 brystplate og hjelm.

6 biter utstyr, av totalt 16 stk.

Dessuten er mye av det "beste" utstyret fortsatt fastlåst under Hardmodes, og bare de kompetente får tak i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...