Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Divine Intellect: This talent now gives 2/4/6/8/10% increased intellect instead of 3/6/9/12/15%.

Illumination: This talent now returns 30% of the mana cost of the spell instead of 60%.

 

Er dette det eneste som kanskje kan sammenlignes med en nerf for holy palas?

 

Har ikke peiling på classen ser bare ut som en nerf :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om det rett plass å spørre, eller om det har vært oppe før, men spør uansett.

 

Jeg har trial konto nå, og synes wow er morro.

Må jeg kjøpe spillet?

Og hvordan er det med gamecard? Kan man kjøpe flere og ha på lager, eller blir de aktiverte når man kjøper de?(sikkert dumt spørsmål, men må være på den sikre siden).

Lenke til kommentar
Vet ikke om det rett plass å spørre, eller om det har vært oppe før, men spør uansett.

 

Jeg har trial konto nå, og synes wow er morro.

Må jeg kjøpe spillet?

Og hvordan er det med gamecard? Kan man kjøpe flere og ha på lager, eller blir de aktiverte når man kjøper de?(sikkert dumt spørsmål, men må være på den sikre siden).

For å spille spillet videre må du kjøpe spillet ja.

 

Og når du kjøper gamecard kjøper du en kode, som du fyller inn på nettsidene til blizzard, deretter får du playtime. Så ja, du kan ha et gamecard liggende.

Lenke til kommentar

Stemmer det.

 

◦The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5 player team rating. Rating requirements from 2 player teams can still be used to purchase the previous season of gear.

 

Sakset fra 3.2 patchnotes på MMOChampion.

 

Link: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html

 

Men husk at dette er PTR notes, ting kan forandre seg.

Lenke til kommentar
Stemmer det.

 

◦The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5 player team rating. Rating requirements from 2 player teams can still be used to purchase the previous season of gear.

 

Sakset fra 3.2 patchnotes på MMOChampion.

 

Link: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html

 

Men husk at dette er PTR notes, ting kan forandre seg.

 

uff .. håper veldig det forandrer seg. Skal snart lage 2v2 team med en venn, og jeg tror vi kan gjøre det litt bra, så hadde håpet på noe gear. Er første gangen jeg lager arena team noensinne ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...