Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvilke settings kan man sette ned uten å merke noe forskjell i wow? (under effects)

 

Sitter med ganske bra maskin men likevel ligger jeg på sånn cirka 20fps i .. northend (driver å quester) har alt max though med full oppløsning.

 

edit:

i tilfelle noen lurer, i7 920, gtx260, 6gb ram, psu750w, p6t deluxe v2, maskin.

Lurer om harddisk har mye å si når det kommer til MMO, med tanke på all loading osv, har mistanke at raptor disken min synger på siste versj.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke settings kan man sette ned uten å merke noe forskjell i wow? (under effects)

 

Sitter med ganske bra maskin men likevel ligger jeg på sånn cirka 20fps i .. northend (driver å quester) har alt max though med full oppløsning.

 

edit:

i tilfelle noen lurer, i7 920, gtx260, 6gb ram, psu750w, p6t deluxe v2, maskin.

Lurer om harddisk har mye å si når det kommer til MMO, med tanke på all loading osv, har mistanke at raptor disken min synger på siste versj.

 

Skru av "V-sync" i video options, jeg gikk fra ~40-50 fps til 60+ fps når jeg gjorde det.

Spiller du i window mode? Jeg har hørt at man får høyere fps ved å spille i fullscreen, har ikke fått testet det dog.

Lenke til kommentar
tror jeg er mer kean på sånn ordentlig greie, men er jo noe å tenke på. Noen som har en authenticator med erfaring å dele?

 

Seint svar men så ikke noen andre som svarte etterpå...

Både jeg og kjerringa har Blizzard Authenticator, funker finfint, etter att du har skrivd inn ditt vanlige brukernavn og passord så får du opp en ny rute, ett klikk på koderingen så får du en 6 siffra kode som du skriver inn.

Den gjelder for selve spillet og for account manager men ikke for forum :)

Lenke til kommentar

Authenticator er bare bra. Har hatt min siden mars, ingen problemer, bortsett fra når naboen skal pvpe for meg (siden jeg suger i pvp og avskyr det, men kompisen min fikk overtalt meg til å joine arena-teamet hans, lang historie) og jeg må inn til ham med dingsen og så huske å hente den siden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om du har en iphone kan du laste den ned fra appstore, gratis ! (laget av Blizzard selvfølgelig, så ikke noe scam/bs)

 

 

Vet du om dette er mulig å få til Windows mobile også?

Lenke til kommentar

Uff, står fast i 60 fps nå etter litt små justeringer, men hvordan få over det?

 

trenger ikke å nevne v-sync, har prøvd :/

Og ja, er klar over at det at man ikke trenger mer men har lyst å finne ut hvorfor det ikke går over 60.

 

EDIT:

fant ut feilen, rart at ingen har nevnt :p

 

/console maxfps 100 ect.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
"fps command wow" i google ga svaret på 20sekunder, fatter ikke at folk ikke bruker google mer før de bruker et forum, ikke at det plager meg men tar jo mye kortere tid : >

Hadde alle googla hadde forumene vært temmelig døde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...