Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ser ikke hvordan det skal ha noe å si, relativt vanskelig å være hitcapped samtidig som du har full stamina gems/enchants. så for MT tanking set er accuracy bedre uansett afaik.

 

Grunnen er ikke at enchanten er dårlig i seg selv, men PPMen er jo helt horribel, med mindre de har fikset på det..

 

Beste avoidance-enchanten...og eneste men overall er accuracy bedre

også har man fattigmannsenchanten weapon chain, 28 hit er også fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, den også er bedre sånn overall en hva blade ward er. så relativt mye gold wasted om man skal ha blade ward, kanskje verdt det om man har to gode tanking weapons og har et som man bare bruker på meleefights, selvom jeg mener at chain/accuracy kom bedre ut der også...

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Da var man ferdig på videregående, og eksamenene er overstått. WoW har jeg ikke rørt det siste året, da jeg ble lut lei av hvor svak jeg følte meg når jeg spilte min gode gamle enhancement shaman. Med noe av det beste gearet som var tilgjengelig, det beste PVP-gearet fra arena på den tiden og med Calamity's grasp som var ganske bra (den gang ihvertfall), skulle man ikke forvente å bli slått uten problemer av både ret paladins og death knights helt ned i blue gear, men sånn var det da, og jeg gikk lei det ganske fort. Jeg så også på meg som en ganske kompetent PVP-spiller, da jeg innehar gladiatortittelen fra forrige sesong, om det skulle ha noe å si da.

 

Begynner såvidt jeg vet på et ganske så krevende 6-årig studium til høsten, og har derfor planlagt å slappe av i sommer og ikke jobbe noe særlig, og tenkte derfor kanskje prøve WoW igjen? Derfor lurer jeg, hvordan står det til med shamaner nå, og særlig enhancement? Har jeg gått glipp av noe? Det er uaktuelt å levle opp en ny karakter, da jeg trolig ikke vil spille ved siden av studiene.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Da var man ferdig på videregående, og eksamenene er overstått. WoW har jeg ikke rørt det siste året, da jeg ble lut lei av hvor svak jeg følte meg når jeg spilte min gode gamle enhancement shaman. Med noe av det beste gearet som var tilgjengelig, det beste PVP-gearet fra arena på den tiden og med Calamity's grasp som var ganske bra (den gang ihvertfall), skulle man ikke forvente å bli slått uten problemer av både ret paladins og death knights helt ned i blue gear, men sånn var det da, og jeg gikk lei det ganske fort. Jeg så også på meg som en ganske kompetent PVP-spiller, da jeg innehar gladiatortittelen fra forrige sesong, om det skulle ha noe å si da.

 

Begynner såvidt jeg vet på et ganske så krevende 6-årig studium til høsten, og har derfor planlagt å slappe av i sommer og ikke jobbe noe særlig, og tenkte derfor kanskje prøve WoW igjen? Derfor lurer jeg, hvordan står det til med shamaner nå, og særlig enhancement? Har jeg gått glipp av noe? Det er uaktuelt å levle opp en ny karakter, da jeg trolig ikke vil spille ved siden av studiene.

Vel, det går forsåvidt greit ^^

Ligger ganske høyt oppe på damage done og dps, både overall og current encounters.

På det høyeste har jeg ligget på 7-8k på diverse boss encounters, samt 4-5k på bosser uten særlig increased damage buffs.

Du kan også sjekke armory-siden min.

Heter det samme som navnet her.

Jeg er dog usikker på om jeg står i pvp, pvp eller resto gear :p

Lenke til kommentar
Vel, det går forsåvidt greit ^^

Ligger ganske høyt oppe på damage done og dps, både overall og current encounters.

På det høyeste har jeg ligget på 7-8k på diverse boss encounters, samt 4-5k på bosser uten særlig increased damage buffs.

Du kan også sjekke armory-siden min.

Heter det samme som navnet her.

Jeg er dog usikker på om jeg står i pvp, pvp eller resto gear :p

 

Takk for svar, men skulle selvfølgelig nevnt at PVE er for meg ganske uinteressant!

Det er PVP som gjelder for min del. :)

Lenke til kommentar
er DW bra for enhancement shaman i PvP eller duger det ikke i det hele tatt? :p

Det duger, men tror jeg skal skaffe meg et godt 2h wep uansett. Tregt våpen + WF vil nok bli bra :)

DW gir bedre sustained dps og bare marginalt dårligere burst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...