Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke veit hva fila er og hvor den kommer fra ser jeg inget poeng i å laste den.

Og ja, er blitt diskutering av nettvettregler her, men forbyggende handlinger øker sannsynligheten for at du får ha passordet ditt i fred ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Macrod, la oss si det er en zip-fil med noe du tror er bilder, og i den zip-filen ligger det også en trojan eller en keylogger av noe slag. Da har du lastet ned noe du trodde var trygt, men det var ikke trygt alikevel.

Står fortsatt på midt, om at man ikke kan velge selv om man blir hacket eller ikke.

Lenke til kommentar
Sjansen er veldig liten, men den er fortsatt der.

(Laster du aldri ned ting du ikke vet 100% sikkert hva er? Du har aldri lastet ned en .zip fil som du ikke er 100% sikker på er safe, eller kommer fra en seriøs kilde?)

Aldri sagt at den ikke er der, men når den er så liten og risken som taes er enda mindre kan man nesten kalle det lik null.

Laster ikke ned ting jeg ikke veit til spill pc-en.

Skole pc-ene er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Sjansen er veldig liten, men den er fortsatt der.

(Laster du aldri ned ting du ikke vet 100% sikkert hva er? Du har aldri lastet ned en .zip fil som du ikke er 100% sikker på er safe, eller kommer fra en seriøs kilde?)

vil bare nevne dette med å laste ned filer, gaming pc'n har jeg aldri lasta ned en fil fra en side/kilde jeg ikke var 100% sikker på, ofc de gangene jeg laster ned addons fra curse og wowinterface er det en liten sjanse for at det ligger mer i filen, men sjansen er liten da det er store sider hvor mange henter sine addons fra, så innen jeg har fomla meg til å skaffe den har den gjerne vært lastet ned 5000 ganger først.

Bortsett fra slike "trygge" sider laster jeg ikke ned noe på min gaming-pc, hvorfor ta sjansen når jeg har en skolepc jeg gir blanke faen i som jeg heller kan sjekke om filen er trygg på?

Hvorvidt det å bli hacket er uflaks eller ikke vil jeg ikke blande meg inn i.

Lenke til kommentar

tror at all forums hvor du registerer deg kan være enn del av hvorfor acc din blir hacket, og det er garantert mange som bruker samme passord på forums og wow account.

Se for eksempel på nettby.no brukernavn og passord ble lekket ut, jeg lover at det er enn del wow geeks der med samme passord som wow accounten sin.

Jeg har nu vært ganske obs på dette, aldri hatt samme passord på shit forums, selvom dem er kryptert, betyr ikke at dem er 100%.

Lenke til kommentar

ser ikke hvordan det skal ha noe å si, relativt vanskelig å være hitcapped samtidig som du har full stamina gems/enchants. så for MT tanking set er accuracy bedre uansett afaik.

Grunnen er ikke at enchanten er dårlig i seg selv, men PPMen er jo helt horribel, med mindre de har fikset på det..

Beste avoidance-enchanten...og eneste men overall er accuracy bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...