Macord Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis du ikke veit hva fila er og hvor den kommer fra ser jeg inget poeng i å laste den. Og ja, er blitt diskutering av nettvettregler her, men forbyggende handlinger øker sannsynligheten for at du får ha passordet ditt i fred Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Macrod, la oss si det er en zip-fil med noe du tror er bilder, og i den zip-filen ligger det også en trojan eller en keylogger av noe slag. Da har du lastet ned noe du trodde var trygt, men det var ikke trygt alikevel. Står fortsatt på midt, om at man ikke kan velge selv om man blir hacket eller ikke. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 På spill pc-en min lastes det bare ned ting jeg veit hva er, ergo det er veldig trygt. <--- Forebyggende handling. Nesten så jeg velger at jeg ikke vil bli hacket. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sjansen er veldig liten, men den er fortsatt der. (Laster du aldri ned ting du ikke vet 100% sikkert hva er? Du har aldri lastet ned en .zip fil som du ikke er 100% sikker på er safe, eller kommer fra en seriøs kilde?) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Enig. Virker søkt at man aldri har lastet ned noe man ikke visste var 100% trygt. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sjansen er veldig liten, men den er fortsatt der. (Laster du aldri ned ting du ikke vet 100% sikkert hva er? Du har aldri lastet ned en .zip fil som du ikke er 100% sikker på er safe, eller kommer fra en seriøs kilde?) Aldri sagt at den ikke er der, men når den er så liten og risken som taes er enda mindre kan man nesten kalle det lik null. Laster ikke ned ting jeg ikke veit til spill pc-en. Skole pc-ene er noe helt annet. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har testet MANGE addons, hatt en del virus, aldri mista wow accounten min. Handler nok mest om flaks og uflaks, men til en viss grad så må du jo skjønne at Blizzard ikke eier sider som www.rolf1944.webhost.com/wowbeta2009 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan tanking wep enchant er det som brukes nowdays? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det kommer litt ann på classen din. Hvilken class er du? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det kommer litt ann på classen din. Hvilken class er du? Ser ut som han er warrior Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan tanking wep enchant er det som brukes nowdays? Det heter Hvilken. Uansett. Blade Ward er en fin enchant. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sjansen er veldig liten, men den er fortsatt der. (Laster du aldri ned ting du ikke vet 100% sikkert hva er? Du har aldri lastet ned en .zip fil som du ikke er 100% sikker på er safe, eller kommer fra en seriøs kilde?) vil bare nevne dette med å laste ned filer, gaming pc'n har jeg aldri lasta ned en fil fra en side/kilde jeg ikke var 100% sikker på, ofc de gangene jeg laster ned addons fra curse og wowinterface er det en liten sjanse for at det ligger mer i filen, men sjansen er liten da det er store sider hvor mange henter sine addons fra, så innen jeg har fomla meg til å skaffe den har den gjerne vært lastet ned 5000 ganger først. Bortsett fra slike "trygge" sider laster jeg ikke ned noe på min gaming-pc, hvorfor ta sjansen når jeg har en skolepc jeg gir blanke faen i som jeg heller kan sjekke om filen er trygg på? Hvorvidt det å bli hacket er uflaks eller ikke vil jeg ikke blande meg inn i. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan tanking wep enchant er det som brukes nowdays? Det heter Hvilken. Uansett. Blade Ward er en fin enchant. Jeg vet det heter hvilken, var mest for å provosere. Sjekka ut Blade Ward og den stacker jo, hadde 1000 parry rating. :o Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 tror at all forums hvor du registerer deg kan være enn del av hvorfor acc din blir hacket, og det er garantert mange som bruker samme passord på forums og wow account. Se for eksempel på nettby.no brukernavn og passord ble lekket ut, jeg lover at det er enn del wow geeks der med samme passord som wow accounten sin. Jeg har nu vært ganske obs på dette, aldri hatt samme passord på shit forums, selvom dem er kryptert, betyr ikke at dem er 100%. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mener ganske bestemt at Blade Ward kom mye dårligere ut en accuracy for tanks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mener ganske bestemt at Blade Ward kom mye dårligere ut en accuracy for tanks. Det kommer nok ann på hvor mye hit/expertise du allerede har, samt hvor mye def-stats du har. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hit/crit som warrior, deep wounds ftw! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ser ikke hvordan det skal ha noe å si, relativt vanskelig å være hitcapped samtidig som du har full stamina gems/enchants. så for MT tanking set er accuracy bedre uansett afaik. Grunnen er ikke at enchanten er dårlig i seg selv, men PPMen er jo helt horribel, med mindre de har fikset på det.. Beste avoidance-enchanten...og eneste men overall er accuracy bedre Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 HVor er det billigste og tryggeste stedet jeg kan kjøpe wotlk-key på nett? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) hjemmesia til Blizzard, kanskje? *edit* tryggest, iallefall. Endret 17. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå