Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druid eller hunter for PvP? Hvilke spec i så fall? :)

Kommer helt ann på hva intensjonene dine innen PvP er. Tror nok du må ta det valget selv.

 

Men som hunter er det survival som gjelder innen pvp, og druid er jo en hybrid class, så er ikke noe specc som er "best" der, annet enn små forskjeller innen de forskjellige talent-schoolene.

Lenke til kommentar

"Beginning with World of Warcraft®, the new Battle.net account grants access to Blizzard Entertainment games, websites, and online services - all with a single e-mail address and password."

 

Så og si samle alle Blizzard spillene dine under ett brukernavn og passord.

 

Jeg synes det er smart :D

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Altså, man har ikke valget om man ønsker å bli hacket eller ikke.

 

Ja, man kan holde mange forhåndsregler, og redusere sjansen enormt, men det betyr ikke at man ikke kan bli hacket? Det kan være keyloggers i en addon du laster ned, eller en random side du er inne på, som kanskje ikke har noe direkte relatert med wow å gjøre. Man har ikke alltid valget selv.

 

Selv er jeg en person som sjelden/aldri gir ut passordet mitt til noen, men jeg har til tross for det blitt hacket to ganger, og jeg bytter passord til accounten min omlag en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Byttet nå passord for første gang siden jeg merget til battle.net og har ikke blikk hacket en gang i min 4 år lange MMORPG karriere. Bare flaks kan hende, men forhåndsregler som du sier hjelper enormt.

 

Leste gjennom mitt første innlegg som svar til deg og det var ikke noe bra argument av meg heller, beklager dette. Er litt trøtt her jeg sitter ikke at det unnskylder noe.

Endret av Macord
Lenke til kommentar
Handler ikke om nettvett eller ikke. Det handler om flaks, eller uflaks.

Er jo ikke snakk om flaks.

 

Er ingen som sitter å gjetter på ditt brukernavn og passord og håper de får riktig. Er snakk om godt nettvett og logisk tankegang, alltid være skeptisk og lese andres erfaringer og kommentarer.

 

Har hatt flere titalls kontoer til forskjellige spill, aldri blitt hacket på noen spill. Det er ikke snakk om flaks.

Lenke til kommentar
Handler ikke om nettvett eller ikke. Det handler om flaks, eller uflaks.

Er jo ikke snakk om flaks.

 

Er ingen som sitter å gjetter på ditt brukernavn og passord og håper de får riktig. Er snakk om godt nettvett og logisk tankegang, alltid være skeptisk og lese andres erfaringer og kommentarer.

 

Har hatt flere titalls kontoer til forskjellige spill, aldri blitt hacket på noen spill. Det er ikke snakk om flaks.

Det er akuratt det det er. Du følger nok mange forhåndsregler, og er nøye på sikkerheten av brukerene dine, dermed er de relativt trygge. Det gjør at det ville vært ekstremt uflaks om du ble hacket. Men med det mener jeg ikke at det bare er flaks at du ikke blir hacket. Om du skjønner hvordan jeg tenker?

 

Som Hans-o sier, så kan man få tak i et passord om man prøver hardt nok. Og det er mange landminer du kan tråkke på, og da hjelper det ikke mye med nettvett. Ett eksempel på en landmine kan f.eks. være en keylogger i en random zip fil fra 4chan, om du henger der. Kilden til en keylogger trenger ikke å ha noe med WoW å gjøre, men siden det er såpass mange som gamer wow vil keyloggeren få utslag hos noen. Er du uhelig, er du en av disse.

 

Ergo, det er uflaks om du blir hacket, men det er ikke flaks om du ikke blir hacket.

Lenke til kommentar
Handler ikke om nettvett eller ikke. Det handler om flaks, eller uflaks.

Er jo ikke snakk om flaks.

 

Er ingen som sitter å gjetter på ditt brukernavn og passord og håper de får riktig. Er snakk om godt nettvett og logisk tankegang, alltid være skeptisk og lese andres erfaringer og kommentarer.

 

Har hatt flere titalls kontoer til forskjellige spill, aldri blitt hacket på noen spill. Det er ikke snakk om flaks.

Det er akuratt det det er. Du følger nok mange forhåndsregler, og er nøye på sikkerheten av brukerene dine, dermed er de relativt trygge. Det gjør at det ville vært ekstremt uflaks om du ble hacket. Men med det mener jeg ikke at det bare er flaks at du ikke blir hacket. Om du skjønner hvordan jeg tenker?

 

Som Hans-o sier, så kan man få tak i et passord om man prøver hardt nok. Og det er mange landminer du kan tråkke på, og da hjelper det ikke mye med nettvett. Ett eksempel på en landmine kan f.eks. være en keylogger i en random zip fil fra 4chan, om du henger der. Kilden til en keylogger trenger ikke å ha noe med WoW å gjøre, men siden det er såpass mange som gamer wow vil keyloggeren få utslag hos noen. Er du uhelig, er du en av disse.

 

Ergo, det er uflaks om du blir hacket, men det er ikke flaks om du ikke blir hacket.

Nettopp, om man laster ned en fil fra 4-chan eller lignende som man ikke stoler på så er det dårlig nettvett, ikke uflaks. Jeg har forøvrig hatt samme passord på alle disse kontoene, til alle spillene, så spesielt nøye på sikkerheten er jeg ikke, jeg er bare kritisk til hvor jeg registrerer og legger ut mine brukerdetaljer.

Hva slags hensikt denne keyloggeren har er likegyldig, er man uforsiktig og ikke har noen virus/anti-spywarebeskytter så er man uforsiktig og man har ingen andre å skylde på enn seg selv.

Lenke til kommentar
Nettopp, om man laster ned en fil fra 4-chan eller lignende som man ikke stoler på så er det dårlig nettvett, ikke uflaks. Jeg har forøvrig hatt samme passord på alle disse kontoene, til alle spillene, så spesielt nøye på sikkerheten er jeg ikke, jeg er bare kritisk til hvor jeg registrerer og legger ut mine brukerdetaljer.

Hva slags hensikt denne keyloggeren har er likegyldig, er man uforsiktig og ikke har noen virus/anti-spywarebeskytter så er man uforsiktig og man har ingen andre å skylde på enn seg selv.

 

Second that.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...