Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kitty dps is probably a little too high. It's tricky though because it is a very demanding spec to play well and if nerf it for the best players, the less-skilled ones might really see their dps plummet.

- Ghostcrawler.

Aaaaaahhh! *Panikk*

Det er jo litt sant da. Ikke bare litt, det er i grunn veldig sant.

Lenke til kommentar

Kommet vel frem til howling fjord, fått tak i mine tre første quests.

Så til min store forskrekkelse så funker ikke questhelper, den er heller ikke på wowmatrix lenger så da begynner jeg å lure litt. Er questhelper out of date og funker ikke lenger?

Isåfall trenger jeg en fullgod erstatning til questhelper, noen som har noen gode tips?

samtidig, jeg har 375/375 mining. Hvor får jeg tak boka eller hva det er slik at jeg kan få 375/400 mining? eller 450 eller hva nå det enn er?

Endret av Mazage
Lenke til kommentar
Kommet vel frem til howling fjord, fått tak i mine tre første quests.

Så til min store forskrekkelse så funker ikke questhelper, den er heller ikke på wowmatrix lenger så da begynner jeg å lure litt. Er questhelper out of date og funker ikke lenger?

Isåfall trenger jeg en fullgod erstatning til questhelper, noen som har noen gode tips?

Skaff curse klienten fra curse.com, da får du autooppdateringer av questhelper.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen gakks, tror det funker nå.

Det jeg lurer på er hvor lærer jeg skillen til mining fra 375 til 400?(450?) Jeg har vært hos Grandmaster J.Lewis i howling fjord, men har kan ikke lære meg det. Kun melte bars når jeg har 400 i skill..

Lenke til kommentar

Hehe flott av Blizzard. Dem som merget wow accouten sin med Battlenet får dobbel maintance denne uka. Er ikke mulig å logge inn på wow nå med hovedaccounten, men den andre fungerer fint som ikke er merget. (Dette skyldes at Battlenet går under US, selv om vi er i EU så har loginserveren der nå maintance)

Ganske mange pist off spillere nå på Blizzard forumet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hehe flott av Blizzard. Dem som merget wow accouten sin med Battlenet får dobbel maintance denne uka. Er ikke mulig å logge inn på wow nå med hovedaccounten, men den andre fungerer fint som ikke er merget. (Dette skyldes at Battlenet går under US, selv om vi er i EU så har loginserveren der nå maintance)

Ganske mange pist off spillere nå på Blizzard forumet. :thumbdown:

Funka bra for meg idag? Men jeg prøvde først nå, dog..... 

Lenke til kommentar
Jonathan Lewis - 79,29 in Vengence Landing, Howling Fjord.

Han er trainer i Howling Fjord, etter det jeg ser.

Har allerede tatt en titt hos han, men jeg kunne ikke lære noe av han. Bare melte bars, og det trenger jeg ikke da jeg ikke har 400 i skill enda som han krever.

Lenke til kommentar
Har allerede tatt en titt hos han, men jeg kunne ikke lære noe av han. Bare melte bars, og det trenger jeg ikke da jeg ikke har 400 i skill enda som han krever.

Da veit jeg ikke, prøv å dra til Borean Tundra se om traineren der kan lære deg noe.

Lenke til kommentar
Oj, ja, se der ja. Tusler rundt i Orgrimmar nå ja, med min merga konto. Så merkelig da.

Du har vel sikkert merga på EU battle.net? Er de som ikke har det som har problem, så vidt jeg fikk med meg.

Jeg har ikke hatt noe problem, men logga ikke på før i fem tiden i dag. Vet ikke om jeg har EU eller US battle.net, siden det var en Blizzard account fra WotLK beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...