Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 @Psilocybe: Ja jeg har skjønt det ligger penger i AH-gambling, men jeg prøvde meg en gang med litt seriøs satsing - og satt igjen med skjegget fullt av postkasser og forhuden full av glidlås, så etter det har jeg liksom blitt litt pysete på det området. Har generelt blitt lat på AH i det hele tatt, må som regel være blått eller rare-drop før jeg gidder legge ut. 5871257[/snapback] Joda, det kan gå begge veier. Selv hadde jeg en periode for et par måneder siden, da måtte jeg overføre småpenger fra altene mine slik at jeg hadde råd til å legge opp ting på nytt. Det er også en god del saker som er et helvete å selge, og hvilke disse er, lærer man bare av å spille spillet. Det går jo an å begynne med å f.eks. stikke til Dustwallow marsh for å kjøpe first aid-bøker og selge med profitt. Det er mange som ikke vet hvor man finner disse, eller ikke gidder å reise dit, og betaler 1g ekstra for å gjøre ting lett. Kan du stikke til Silithius, har man enchanting-saker i vertshuset der, ting som mange lowbies med 250-300 enchanting ikke har tilgang til helt ennå. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 MiteS legg ut server og navn. Sånne skal ignoreres av alle i verden. W det til guildet og alle vennene dine. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hold deg unna pug og ta kun instancer sammen med guildies. 5871312[/snapback] Hvorfor foreslår folk dette støtt og stadig? Jeg skjønner ikke hva slags vidunder guild alle andre enn meg er med i, med tanke på at guildet mitt ikke steller seg tilgjengelige 24/7 ingen av mine gamle guilds gjorde det heller. Jeg har nesten aldri hatt noen problemer med PuGs. Hender jo selfølgelig at vi hiper, men det er da bare uheldig. Ninja looting har jeg ei heller aldri blitt vitne til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kommer jo selvfølgelig helt an på guildet. Består guildet av en haug med folk som har forskjellig mål i spillet og som vil hoppe over til et annet guild så snart muligheten byr seg, så er det vel ikke så mye tap. Er guildet litt mer sammensveiset, taper man en god del på å ninjae ting. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Mitt værste Ninja minnet, må være når jeg var lvl 18 på min første char (Mag ) Jeg hadde fått med en lvl 60 fra guilden til å hjelpe meg i dm (skulle ha Emberstone staff) Etter en 10 runs, spurte en Rogue om han kunne være med, vi sa seff ja, bare for å være hyggelig. Da vi kom til Greenskin droppa staven, og Roguen rolla "need", når jeg spurte han hvorfor så sa han bare "OMGLOL, I GOT TEH STAFF U NEED, N00B LOLOLOLOL N00B!" Hell i uhell, det viste seg at lvl 60'en som hjelp meg, viste hvem main char hans var, så vi fikk han blacklista (Dette var på Doomhammer, og den guilden jeg var med i var ganske stor på den tiden, Legibus Et Armis) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Problemet med AH-gambling er at de fleste har fått øynene opp for dette nå, og derfor lengre tid mellom godbitene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 lvl 10-29 blå items er en gullgruve til folk som lvler/tweaker alten sin. Level 19 blå kappe har jeg solgt til 50 (!) g..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Mja, Feet of the lynx går for rundt 50g på Sylvanas, og Assassin's blade er ikke langt unna. SFK er et finfint sted for lvl10-19-twinks. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Og devout gloves gikk glatt for 110g <3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, det er absolutt marked for tier 0-saker nå, ja. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med Wildheart Gloves, har faktisk 2 stk i banken nå. Kjøpte for 17G tilsammen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16717 Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Da kjøpte jeg Dragonscale Breastplate på AH 12G Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) .. og der dinget jeg 60 med locken. Da er det rett til Blasted lands for å få dreadsteed-questen. Eller, MC-attunement først, så dreadsteed. 10 dager, 22 timer /played, btw. Endret 5. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 .. og der dinget jeg 60 med locken. Da er det rett til Blasted lands for å få dreadsteed-questen. Eller, MC-attunement først, så dreadsteed. 10 dager, 22 timer /played, btw. 5874161[/snapback] imponerende . /clap Hvem er neste i rekka? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sjukt.. Kan ikke du bare bli borte? Borte.. Borte? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hehe, nå tror jeg faktisk jeg skal fokusere litt på denne. Kremt. Ble invitert rett til MC, uten at jeg fikk på meg flarecore-saker. Critgear + saccet succubus + Curse of shadows = aggro 2k. Endret 5. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nå som jeg er level 51 er det strake veien til Alterac Valley for å skaffe seg en Bloodseeker. Endret 5. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Xorothian stardust: check. 30 owlbeast-blod-dritt med elendig droprate: check. 3 arcanite bar/10 elixir of shadow power/6 brilliant shard/25 dark iron ore/35 black dragonscale: check. Nå er det bare en kjapp tur til Scholo og DM, så fiser jeg rundt på dreadsteed. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Når er neste DM og hvor. Alle sier jeg er for lav lvl men jeg snakker om et &%¤¤#¤# sirkus ååå det var ikke 1 på fredag nei ^^ Endret 6. april 2006 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå