Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

De har overnerfa Flame Levithan. Vi jobba i flere dager for å få dreisen på kampen. Å nå er han helt patetisk enkel.

 

Er du for real?

Dåke downe Yogg på heroic innen 2 veker, men sleit med Flame Leviatan?

 

Dessuten har dei ikkje nerfa FL, kun hard moden.

Har tanken slått deg at han....kanskje snakket om nettopp hardmoden? :roll:

Ja, jeg er for real. Det er nok 4 tårn det er snakk om. Alle som har gjort kampen før nerf vet vel hva slags pain in the ass det er ;)

 

Tipper vi får en Mimiron nerf etter hvert også. Muligens Freya også.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen er vitsen med å nerfe hard-modes? Hele poenget er jo at de skal være vanskelige. Eneste godkjente grunnen jeg kan tenke meg er om ingen klarer kampen, men det er maaange guilds som har drept hardmodes, så de er ikke umulige, bare vanskelige. Klarer man ikke hard-mode, så kan man ta vanlig. Verre er det ikke.

 

Jeg trudde det var hele poenget med hard-modes, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ser ut til at armory fungerer igjen nå, nå var min armory oppdatert med det gearet, og den levelen jeg har nå, og samme gjelder en kamerat jeg hjelper/levler sammen med.

Lenke til kommentar
Hva er dette her med at folk plutselig har begynt å kreve epic achivement for et naxx 10 run?

 

Som oftest noen uten noe særlig gear som har lyst til å få et vellykket run, slik at han/hun plukker opp mest mulig stæsj :)

 

Det er litt på linje med level 60 folk som lfg'er til onyxia og krever level 80 av folk.

Lenke til kommentar

Testet Flame Leviathan (10-man) hard mode (bare ett tårn oppe i går), og det gikk forsåvidt greit etter et par forsøk. Vi valgte å la det grønne tårnet (freya's ward?) være oppe... Lurte bare på.. hvilket tårn er ansett som det enkleste å ta? Eventuelt rekkefølge på de hvis man skal prøve flere?

 

Og loot-messig.. vi fikk jo 2 conquest badger i hard mode, og slik jeg forstår det så er det kun ved alle 4 tårn oppe at man får bonus-items... får man flere badges ved å la flere tårn være oppe, eller gir det 2 emblems of conquest uansett?

 

Takk :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...