Neppe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) De har overnerfa Flame Levithan. Vi jobba i flere dager for å få dreisen på kampen. Å nå er han helt patetisk enkel. Er du for real? Dåke downe Yogg på heroic innen 2 veker, men sleit med Flame Leviatan? Dessuten har dei ikkje nerfa FL, kun hard moden. Har tanken slått deg at han....kanskje snakket om nettopp hardmoden? Ja, jeg er for real. Det er nok 4 tårn det er snakk om. Alle som har gjort kampen før nerf vet vel hva slags pain in the ass det er Tipper vi får en Mimiron nerf etter hvert også. Muligens Freya også. Endret 15. juni 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Firefighter nerf er nok inc ja kjenner jeg blizzard rett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hva faen er vitsen med å nerfe hard-modes? Hele poenget er jo at de skal være vanskelige. Eneste godkjente grunnen jeg kan tenke meg er om ingen klarer kampen, men det er maaange guilds som har drept hardmodes, så de er ikke umulige, bare vanskelige. Klarer man ikke hard-mode, så kan man ta vanlig. Verre er det ikke. Jeg trudde det var hele poenget med hard-modes, jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det mulig å flytte 1char over til en annen account, selv om de har ulikt "last name" ved bruk av Battle.net ? Kort svar: Nei. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Flame Levithan var helt ærlig litt i overkant for første boss. Men å nerfe han fra vanskeligste hardmode til enkleste var nok litt å ta i. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det mulig å flytte 1char over til en annen account, selv om de har ulikt "last name" ved bruk av Battle.net ? Kort svar: Nei. Dette var mulig for et par uker siden trur jeg, har det blitt fikset på? En jeg kjenner gjorde det etter battle.net kom til EU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser ut til at armory fungerer igjen nå, nå var min armory oppdatert med det gearet, og den levelen jeg har nå, og samme gjelder en kamerat jeg hjelper/levler sammen med. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det bare meg eller er det noe helt feil med www.wowprogress.com? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 random spørsmål: I dag fant jeg ut at magtheridon var den mest befolka horde serveren, men hva er mest befolka Ally serveren? bare lurer lol. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 random spørsmål:I dag fant jeg ut at magtheridon var den mest befolka horde serveren, men hva er mest befolka Ally serveren? bare lurer lol. hvet ikke svaret... men tipper Ravencrash (er bare 15455 ally spillere der ) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hvilke klasse dominerer PvP nå til dags? På lik linje som Druid i 2v2 tidligere. Let me know :] @Submit: RavenCREST, ikke crash Endret 15. juni 2009 av Skumtroll Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hva er dette her med at folk plutselig har begynt å kreve epic achivement for et naxx 10 run? Altså hva faen? For noe forbanna tull. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva er dette her med at folk plutselig har begynt å kreve epic achivement for et naxx 10 run? Altså hva faen? For noe forbanna tull. høres teit ut, hvem som drar til naxx10 med epic achivement anyway. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva er dette her med at folk plutselig har begynt å kreve epic achivement for et naxx 10 run? Som oftest noen uten noe særlig gear som har lyst til å få et vellykket run, slik at han/hun plukker opp mest mulig stæsj Det er litt på linje med level 60 folk som lfg'er til onyxia og krever level 80 av folk. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 @Submit: RavenCREST, ikke crash vi kaller den ravencrash er liksom serverns "kallenavn" sammen med Ravencash Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Testet Flame Leviathan (10-man) hard mode (bare ett tårn oppe i går), og det gikk forsåvidt greit etter et par forsøk. Vi valgte å la det grønne tårnet (freya's ward?) være oppe... Lurte bare på.. hvilket tårn er ansett som det enkleste å ta? Eventuelt rekkefølge på de hvis man skal prøve flere? Og loot-messig.. vi fikk jo 2 conquest badger i hard mode, og slik jeg forstår det så er det kun ved alle 4 tårn oppe at man får bonus-items... får man flere badges ved å la flere tårn være oppe, eller gir det 2 emblems of conquest uansett? Takk Endret 16. juni 2009 av pax1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror det var Thorims tårn som var enklest. Økte melee-skade, samt lagde noen stråler av lys man bare kjørte unna. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror det var Thorims tårn som var enklest. Økte melee-skade, samt lagde noen stråler av lys man bare kjørte unna. Ok, takk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kitty dps is probably a little too high. It's tricky though because it is a very demanding spec to play well and if nerf it for the best players, the less-skilled ones might really see their dps plummet. - Ghostcrawler. Aaaaaahhh! *Panikk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå