Dumrian Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Guillotine axe: http://www.wowhead.com/?item=2807#dropped-by:0-9+1droppa for meg nå for en time siden. En addon sier at den aldri har vært sett på ravenholdt Auction house (serveren min) så jeg aner ikke prisen. Noen som vet? Det er en ganske vanlig øks, den er garantert vært på AH før. Perfekt for twinks på level 19, jeg ville prøvd et par hundre gull, folk var iallefall ville etter slike items før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Litt av en dag! Reins of the Raven Lord, Check! Strand Crawler pet, Check! Revered Bloodsail Buccaneers, Check! Knuse samtlige i Ulduar 25 raidet i DPS, Check! Fiske opp Mr. Pinchy, Check! Passere 5.6k Achievementpoints, Check! Synd det er tilbake til jobb imorra. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Litt av en dag! Reins of the Raven Lord, Check! Strand Crawler pet, Check! Revered Bloodsail Buccaneers, Check! Knuse samtlige i Ulduar 25 raidet i DPS, Check! Fiske opp Mr. Pinchy, Check! Passere 5.6k Achievementpoints, Check! Synd det er tilbake til jobb imorra. Høres litt ut som du har vært på jobb idag også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jobb? Langt ifra. Bare kos. Nå, derimot, er det jobb. Bleh. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ser ut som lite WoW denne uka, fikk meg furious head og legs i helga, men får ikke prøvd det før til uka. Jobba ti timer i går, seks og en halv i dag + eksamen i spansk som jeg ikke kan skal fremføres på onsdag Takk og lov for ferietur til munchen på torsdag. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjøpte hjelmen etter 2 uker? edit: bare nyskjerrig, guild er du i, virker uber pro =) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Numpad Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 spent på hvordan du skaffa t8,5 shoulders før du drepte yoggie på heroic, kudos til deg for det though Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Tror jeg hadde T8 shoulders en uke. Jeg husker ikke helt. Armory har ikke oppdatert med mine flotte sko De har overnerfa Flame Levithan. Vi jobba i flere dager for å få dreisen på kampen. Å nå er han helt patetisk enkel. Endret 15. juni 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Min armory side har ikke vært oppdatert siden 12.juni. Så ifølge armory nå, står jeg med fiskestang -_-" http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ar&n=Ghraag Og restospeccen min er helt feil. Den skal være 0/16/55 om jeg ikke husker helt feil. Endret 15. juni 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Samme med mitt armory også, det ble sist oppdatert 13. juni. Siden det har jeg levlet litt opp, og byttet ut litt gear. Normalt sett pleier det å bli oppdatert innen 1-3 timer. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Blir oppdatert når jeg tar logout/quit game. Tror ikke alt+f4 fungerer? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 De har overnerfa Flame Levithan. Vi jobba i flere dager for å få dreisen på kampen. Å nå er han helt patetisk enkel. Er du for real? Dåke downe Yogg på heroic innen 2 veker, men sleit med Flame Leviatan? Dessuten har dei ikkje nerfa FL, kun hard moden. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 De har overnerfa Flame Levithan. Vi jobba i flere dager for å få dreisen på kampen. Å nå er han helt patetisk enkel. Er du for real? Dåke downe Yogg på heroic innen 2 veker, men sleit med Flame Leviatan? Dessuten har dei ikkje nerfa FL, kun hard moden. Har tanken slått deg at han....kanskje snakket om nettopp hardmoden? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Blir oppdatert når jeg tar logout/quit game. Tror ikke alt+f4 fungerer? Jeg bruker alltid "exit game" Det har jeg gjort de siste 3 dagene Jeg raider ikke med fiskestang x) Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Burde skrevet det i posten sin i så tilfelle:) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jo, det gjør du! ser det på armory! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Meh. Armoryen min er ikke oppdatert siden 12, den heller. Ikke at jeg har fått nytt ustyr, men fått mer achievement-points!!! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jo, det gjør du! ser det på armory! Shhh Hadde jeg gjort 3-7k dps med fiskestang hadde jeg blitt overrasket xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ingenting er bedre enn "omg, ur DPS is over nine thousand!"-kommentarer på vent, altså. Thaddius er av og til moro å ta med heldig posisjonering. (shred shred shred shred!!!) Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det mulig å flytte 1char over til en annen account, selv om de har ulikt "last name" ved bruk av Battle.net ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå