Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Synes nydinga 80s ikke har noe å gjøre i voa10/25 heller, er bare frutrerende når man wiper og ser på det drit dps dem gjør.

Alt opp til Ulduar hard mode kan jo gjøres av de fleste da... Greit nok å ikke ha full greenies, men om man har blått å littegrann fra naxx10 så funker man for det meste overalt. Viktigste er dog å kunne spille klassen sin. Hjelper ikke med fullt ulduar heroic gear hvis du suger dritt til å spille.

 

Edit: Leif.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dem kan gjøre heroics før de entreer raids, så slipper man å irriterer noen folk som blir irretert av dårlige gear folk.

Jeg er blandt dem, nøler ikke et sekund hvis jeg er leader å kicke uansett hvem han er, men selvsagt, guild folk er noe annet.

 

Realmen jeg er i nå er ikke så stor så jeg bruker ofte å dømme folk etter guild tag.

 

Synes nydinga 80s ikke har noe å gjøre i voa10/25 heller, er bare frutrerende når man wiper og ser på det drit dps dem gjør.

Alt opp til Ulduar hard mode kan jo gjøres av de fleste da... Greit nok å ikke ha full greenies, men om man har blått å littegrann fra naxx10 så funker man for det meste overalt. Viktigste er dog å kunne spille klassen sin. Hjelper ikke med fullt ulduar heroic gear hvis du suger dritt til å spille.

 

Edit: Leif.

 

Når man først har full t8.5 elns så sier det jo sitt at han duger i gode guilds og kan dermed spille klassen sin.

Lenke til kommentar
Ja, dem kan gjøre heroics før de entreer raids, så slipper man å irriterer noen folk som blir irretert av dårlige gear folk.

Jeg er blandt dem, nøler ikke et sekund hvis jeg er leader å kicke uansett hvem han er, men selvsagt, guild folk er noe annet.

 

Realmen jeg er i nå er ikke så stor så jeg bruker ofte å dømme folk etter guild tag.

 

Synes nydinga 80s ikke har noe å gjøre i voa10/25 heller, er bare frutrerende når man wiper og ser på det drit dps dem gjør.

Alt opp til Ulduar hard mode kan jo gjøres av de fleste da... Greit nok å ikke ha full greenies, men om man har blått å littegrann fra naxx10 så funker man for det meste overalt. Viktigste er dog å kunne spille klassen sin. Hjelper ikke med fullt ulduar heroic gear hvis du suger dritt til å spille.

 

Edit: Leif.

 

Når man først har full t8.5 elns så sier det jo sitt at han duger i gode guilds og kan dermed spille klassen sin.

Det stemmer ikke alltid. bare så det er sagt. I de fleste tilfeller ja, i noen få tilfeller nei.

Lenke til kommentar
Når man først har full t8.5 elns så sier det jo sitt at han duger i gode guilds og kan dermed spille klassen sin.

Er jo temmelig enkelt å få neste full t8.5 iallefall.

 

Du har hansker og bukser fra Voa, hjelm og chest fra Emblems. Du trenger jo knapt å gjøre ulduar for å få de fire. Flame Levithan er enkel nok til at han kan puges. Mange andre bosse kan også taes ned av dritt guilds. Sånn som Razorscale, XT, Kologarn, Iron Council.

 

Skuldrene er en annen sak. Du høres litt for opphengt i det her med gear.

Lenke til kommentar
Alle må jo uansett startet ett sted, ser ikke noe problem i å gå i en pug HC med folk som har blått gear. Noe annet om de oppfører seg som aper og puller der de ikke skal, gjør så gruppa dør osv.

 

Lenge siden jeg har kjørt en heroic nå, men de er så lette. Så bare jeg har en ok tank der, så kan jeg ta med hva som helst, men var mer raid jeg siktet til ;)

Lenke til kommentar
Alle må jo uansett startet ett sted, ser ikke noe problem i å gå i en pug HC med folk som har blått gear. Noe annet om de oppfører seg som aper og puller der de ikke skal, gjør så gruppa dør osv.

 

Enig der ja. Vist spillerene greier å oppføre seg og gjøre sitt beste har jeg ikke noe problem med det. Jeg spiller da Rogue der jeg hadde en Pug-VoA gruppe. Var en rogue med oss som hadde ekstremt dårlig gear og hadde stamina gems på alt. Helt merkelig build og greide ikke komme over 1500 dps.

 

Når vi greide å ta Emalon presterte han å rolle på Furious-belte som droppa med spellpower og sa at han hadde rett til å rolle fordi det stod at Rogues kunne bruke det. Han vart ganske fort kicka ja ;)

Lenke til kommentar

Er bare surt at når jeg allerede har geara en char så skal jeg ikke få geara en til fordi kravene er mye høyere enn de var når jeg gera den første. Jeg leava Ulduar guilden min fordi jeg pluselig ikke hadde tid mer så jeg gadd ikke stå og ta opp en raide plass i den guilden uten at jeg raida noe særlig da kan heller andre bli geara, burde ikke være sånn at jeg må joine en ny ulduar guild med main så folk skal se at jeg kan spille alten min -.- Kan gjøre det, men det blir jo bare verre og få rerolla den nye da.

Lenke til kommentar
Når man først har full t8.5 elns så sier det jo sitt at han duger i gode guilds og kan dermed spille klassen sin.

Er jo temmelig enkelt å få neste full t8.5 iallefall.

 

Du har hansker og bukser fra Voa, hjelm og chest fra Emblems. Du trenger jo knapt å gjøre ulduar for å få de fire. Flame Levithan er enkel nok til at han kan puges. Mange andre bosse kan også taes ned av dritt guilds. Sånn som Razorscale, XT, Kologarn, Iron Council.

 

Skuldrene er en annen sak. Du høres litt for opphengt i det her med gear.

 

Vel, når man ser så tidlig av ulduar at en har full t8.5 sier at han er på høyt nivå.

 

Ja, VOA drops skulle aldri vært der, er på en måte juks, casuals ftl.

Lenke til kommentar

Nå opplever jeg ikke at mange krever at man har komplett sett overhodet. Om de gjorde det hadde jeg ikke tatt det tungt likevel. De er ikke veldig ofte BiS.

Har stor forståelse for krav til gear dog. Om man har raidet aldri så mye så er det ikke en selvfølge at man skal kunne stille opp i greens og kreve plass i et pug raid. Greit at man da kjenner instansene, men med mindre man kan dokumentere det, er det umulig for den som lager et raid å vite det.

Det er alt for mange, også med godt gear, som underpresterer og sånn sett gir klart uttrykk for at de synes det er på sin plass at de blir boostet i raid. Har null respekt for sånne, enten de er epic eller green gearet.

Gjør en innsats før du krever det av andre.

Lenke til kommentar

Klart alle må starte en plass, derfor bare tull å bedømme etter gear alene, men oftest vet man at det kan bli et problem i f.eks DPS race som Thaddius hvis personer med lav DPS er med. I og med at det er såpass lett å få tak i brukbart gear ser jeg det ikke som noe problem å race gjennom at par heroics, få seg et par oppdateringer før man begynner med raids.

Lenke til kommentar

er jo ganske forskjellig fra pers til pers, om jeg hadde dingen 80 med roguen min før jeg sluttet så hadde jeg tatt den rett til Ulduar 10/25, fordi jeg hadde en guild. Men såklart en som ikke har guild som dinger 80 må jo begynne et sted og hvor man begynner kommer helt an på hvem som er leader for gruppene du vil inn i.

 

Du kan være heldig og finne en som faktisk vil ha gode spillere fremfor retards med epics, og du kan (og vil sans mesteparten av tiden) finne idioten som krever achievements for alt mulig.

 

Så er jo ikke en fasit her, kommer bare an på situasjonen din og om du har flaks med folkene du møter.

 

Men at man må ta HC før naxx er litt BS, man kan fint dra sin del av lasset gjennom naxx med Quest-gear.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg føler meg utrolig "imba" fordi jeg har full t8.5. Hadde jo det etter to uker, er temmelig lett å skaffe seg det.

 

På 2 uker? tviler, i så fall har du gulla max med drops.

 

Men nå er jo tier8.5 noe av de beste som man kan få tak i så man blir automatisk imba, selvom du selv ikke føler det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...