Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har du pve gear, har de pve gear?

Har ikke den fjerneste anelse. Er på level 74, samme med han. Har ikke peiling på TBC gear, så vet ikke om han har noe spesielt bra.

 

Jeg har forøvrig ganske greit utstyr, det meste blått fra instance og quester i Northrend. Er Elemental.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha. Classene er nok desverre ikke helt balansert før level 80 (ikke det at de er så veldig balansert i 80 heller). Men du må nok bare prøve deg frem, og øve deg på å slå paladins.

 

Hvilken class spiller du forresten?

Spiller opp en Shaman, har en prest på level 80, kan ikke si jeg hadde samme problemet der. Får se hvordan det blir etterhvert.

Lenke til kommentar
Når man blir en lvl 80... Hvordan skal man gå frem for å få epic gear.. Har en fått en invitasjon til å joine et ganske seriøst raide guild når jeg dinger 80, men vil få epic gear og våpen og bare spille litt først..

Er en warrior

 

Crafte gear fra blacksmithing, så reise til heroics. Etter det er du klar for naxxramas og de andre instancene. Dette kan du da gjøre i pug-groups, vist ikke serveren din er veldig strenge på " You must have epic-achivement to join the group!" Men finner vell alltids en gruppe :new_woot:

Lenke til kommentar

Problemet med akkurat det der merker jeg på alten min akkurat nå. Selv om jeg har achievement for alt inkludert full ulduar på main så krever veldig mange achievement for og invite deg. Heldigvis kommer jeg inn i en del når jeg forteller at jeg kan alle tacks og logger over på main for og vise achievement, men jeg vil ikke tenke på hvor kjipt det må være for dem som ikke kan det -.-

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å komme inn i grupper siden jeg har ganske bra gear. Men har mange venner som nettopp ble 80 som sliter ekstremt med akkurat dette. Får ikke bli med i VoA fordi de ikke har full epic, og samme for Naxx.

 

Er greit nok vist leaderen har veldig bra gear og vil ha ett fast run, men oppdager veldig ofte leadere som har blue og green items og aldri gjort Naxx før som krever at resten av gruppa skal ha epic og full clear achi. Unnskyldningen er at de har venner i gruppa som har bra gear-.-

Lenke til kommentar

Synes ikke Ulduar er for lett, har nå bare gått gjennom deler av 10 mann og gjort Flame Leviathan 25 man men synes Ulduar gir en fin balanse.

 

At folk med dårlig gear ikke hører hjemme i et slikt raid, nja, er tilbøyelig til å være enig. Enkelte kamper er hard nok å heale gjennom, enda hardere om kampen drar ut i langdrag. Ser ikke noe problem for nydingete å komme seg gjennom Naxx 10 og OS 10, men tror det krever litt bedre gear for å starte heroic raids samt Ulduar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...