Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Om det er mye kommer jo helt an på om en spiller så mye hver uke, og om en bruker hele fritiden på det.

 

Selv spiller jeg 1-2 timer effektivt per dag, men står ofte afk mens jeg holder på med andre ting.

Lenke til kommentar
Not rly

Så du syns ikke en arbeidsuke tar mye tid?

Jo, ikke misforstå meg; men er en del topguilder som raider mer, også noen som raider en del mindre. Men er bedre at en som faktisk er oppi det konstanterer fakta, ettersom det er mange mange "toppspillere" som nekter hardnakket for at de raider så mye som de gjør (Hi2u Ensidia)

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Spiller som regel hver dag.

Gjerne fra jeg kommer fra jobb.

Raid alle dager bortsett fra tirsdager og lørdager.

Om ikke vi kjører alt/social-runs.

 

Raidtider er fra 20-24 de dagene.hadde 45 timer played i forrige uke totalt. Har 37 til nå.

 

Jeg har dog en unnskyldning for å spille en del.

Jeg bor såpass utilgjengelig at nærmeste kompis bor en time fra meg og det går sjelden buss.

 

Tog går relativt ofte, men da må jeg gå 45 min først, deretter ta toget i 20, og gå 30 frem til kameraten min.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Trapper ned gradvis..nå er jeg nede i 2 timer om dagen, og selv da må jeg alt-tabbe ut hvert 5. minutt fordi jeg mister fokus. Også er jeg død når jeg alt-tabber inn igjen.
Gå ut da vel, så kan du ikke logge inn. Tviler vel på at det er så ille at du går inn i krampe abstinenser hvis du ikke får logga på mens du er ute.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...