Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Så fremt de ikke befinner seg et sted hvor de kan (vel, nelfs) shadowmelde og hoppe i flight form og fly sin vei sabla fort. Svært praktisk i grunn. edit: Nei faen, det gjelder vel flying mounts også. Ja ja, fortsatt lettere å komme seg unna i luften enn på bakken. Endret 11. juni 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hurra! Da ser det ut til at jeg faktisk kommer til å gidde å kjøre alter gjennom Outland :-) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du var litt for sein Haha, så det tidligere i dag, men måtte stikke. Var sikkert ikke snakk om større margin enn de fire sekundene jeg brukte på blåtekst. Uansett, herlig change, leste gjennom tråden med grinebitere på MMO på snart 15 sider nå som mener at spillet blir for lett, delvis enig sier jeg. For første gangslevlere som virkelig vil ha en episk opplevelse blir dette litt dumt (tror jeg, jeg er selvfølgelig ikke en slik en), men for alle andre, som har lyst å levle alts er dette en kjempeherlig forandring. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dere som nu migrater dit og datt, hva taper man ved migrate, honor, WG marks? noe meR? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dere som nu migrater dit og datt, hva taper man ved migrate, honor, WG marks? noe meR? What happens to my honor points? Your honor points will be transferred along with your character; however, any honor accrued after the last honor calculation but before your transfer is initiated may be lost. Will I still have my Arena points? Yes, your arena points transfer with your character; however, any arena points accrued after the last maintenance but before your transfer is initiated may be lost. Also, your character will not have any arena team affiliation upon arrival at the destination realm. http://www.wow-europe.com/en/info/faq/charactermove.html Beholder vel det meste, bare husk at det er goldcap en plass. Husker ikke tallene akkurat nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 saves blir resetta ja? hadde vært nice å få gjort os25 2x med tanke på å få trinket'n ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jepp, de blir resatt. Ganske kostbart for bare en instance-reset, dog... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja om jeg hadde migrated bare pga det ja. Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Er det ein plass eg kan laste ned patchar til Wow utan om den download manager som blir bruka av blizzard? Helst torrent eller noko. EDIT: den blizzard downloaden går så treigt.... Endret 11. juni 2009 av Quickiz Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som har problemer med at de blir disconnected hele tiden? Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som har problemer med at de blir disconnected hele tiden? Nå eller hele tiden? Nei uansett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er internetten min som er helt på tryne. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 gratz nazrm med irounbound proto-drake og firefighter. Tør jeg spørre hvor mange timer dere raider i uka / dagen ? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Takker \o/ Raider ikke sååå mye (hirr), vanligvis fri fredag/lørdag og varierer fra 5-8 timer resten av dagene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Travelform og Ghost Wolf, samt Aspect of the cheetah blir level 16! Paladin/warlock-mounts blir 20/40 og, og druid får flight form som level 60. Konge! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Takker \o/ Raider ikke sååå mye (hirr), vanligvis fri fredag/lørdag og varierer fra 5-8 timer resten av dagene. 5-8 timer 5 dager i uka er MYE. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 5-8 timer 5 dager i uka er nesten en vanlig arbeidsuke. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kanskjehan mente 5-8 fordelt på 5 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå