Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Så fremt de ikke befinner seg et sted hvor de kan (vel, nelfs) shadowmelde og hoppe i flight form og fly sin vei sabla fort.

Svært praktisk i grunn.

 

edit: Nei faen, det gjelder vel flying mounts også. Ja ja, fortsatt lettere å komme seg unna i luften enn på bakken.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du var litt for sein :)

 

Haha, så det tidligere i dag, men måtte stikke.

 

Var sikkert ikke snakk om større margin enn de fire sekundene jeg brukte på blåtekst. :wee:

 

Uansett, herlig change, leste gjennom tråden med grinebitere på MMO på snart 15 sider nå som mener at spillet blir for lett, delvis enig sier jeg. :) For første gangslevlere som virkelig vil ha en episk opplevelse blir dette litt dumt (tror jeg, jeg er selvfølgelig ikke en slik en), men for alle andre, som har lyst å levle alts er dette en kjempeherlig forandring.

Lenke til kommentar
Dere som nu migrater dit og datt, hva taper man ved migrate, honor, WG marks? noe meR?

What happens to my honor points?

Your honor points will be transferred along with your character; however, any honor accrued after the last honor calculation but before your transfer is initiated may be lost.

 

Will I still have my Arena points?

Yes, your arena points transfer with your character; however, any arena points accrued after the last maintenance but before your transfer is initiated may be lost. Also, your character will not have any arena team affiliation upon arrival at the destination realm.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/faq/charactermove.html

 

 

Beholder vel det meste, bare husk at det er goldcap en plass. Husker ikke tallene akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...