Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg innstallert spillet etter at en kompis fikk meg inn i helvetet igjen :/

 

Er Shaman noe tess? Han har en level 70 elemental shaman som jeg kan spille på, er det noe å spare på, eller burde jeg gå for noen andre klasser?

 

Kondolerer :p

 

Elemental shaman var i all fall kjempemorro frem til 70. Tror ikke denne morroa har gått vekk i wrath - thunderstorm'e folk av høye platå blir vel aldri kjedelig? :D

 

I PvE greier shaman's seg bra i alle specs.

 

Shaman blir i all fall neste alt jeg får til 80 :)

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Det er vel definisjonen på en exploit ja, men for å være ærlig, vis meg en person som med vilje ikke tar fordelen av en exploit fremfor å gjøre det ordentlig. Svært få i dette spillet iallefall.

 

Jeg personlig, gidder ikke farme gamle mounts. Har raptoren på en nedstøvet alt (fikk faktisk gratis 900g-riding skill av det (!)), og sjansen for å få den igjen er vel tilnærmet null.

Lenke til kommentar

Hmm skal jeg samle inn litt pvp gear og jammen prøve meg på raptor bossen:)

 

I tillegg var jeg i strat i går kveld for å farme etter baronen sin hest:) 3 ganger før jeg ble lei...ingen hest:( Men men...prøver mer i kveld:) Jeg fikk ihvertfall 70 gull fra loot på dem 3 runsa:)

 

Tilsammen har jeg vel en hmmm 6-8 runs i strat etter at dem økte dropraten.

Lenke til kommentar
Når man snakker om mounts. Er det noen som nærmer seg 100 mounts enda, eller allerede har det?. Er nå på 92 med roguen og det er fortsatt mulig å få 6 til uten å farme instancer. Mangler 5 fra Tournament, og kan farme rep med Wintersabers.

Imponerende. Kunne vi (eller jeg!) fått en liste over mounts du har? Ligger bare på 51 stk selv, grunnet fokus på andre områder...

 

*edit*

 

og andre nyheter... One-shotta General Vezax igår, noe som var ganske imponerende. Ingen som døde, heller. Ikke noe gledelsesrop på Vent dog, mer sjokkert stillhet.. "did we.. really do this?"

 

Og så brukte vi siste raid-timen på å wipe oss til phase 2 på Yoggie.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Imponerende. Kunne vi (eller jeg!) fått en liste over mounts du har? Ligger bare på 51 stk selv, grunnet fokus på andre områder...

 

*edit*

 

og andre nyheter... One-shotta General Vezax igår, noe som var ganske imponerende. Ingen som døde, heller. Ikke noe gledelsesrop på Vent dog, mer sjokkert stillhet.. "did we.. really do this?"

 

Og så brukte vi siste raid-timen på å wipe oss til phase 2 på Yoggie.

 

Starter med å gratulere:)

 

Prøve å gjøre det så kort som mulig.

Spiller Alliance og har alle mountene fra samtlige raser.

Alle Outland faction mounts. (Netherwing, Kurenai og Skyguard)

6stk fra Tournament.

Alle man kan få kjøpt i Dalaran, og Sons of Hodir mountsa.

Alle engineer mounts.

Wyrmrest dragen, Bronze drake, White polar bear, og spectral tiger er det i hovedtrekk jeg har.

Lenke til kommentar

I går var det mulig å få den på EU :)

 

Er det noen andre som har opplevd problemer med å logge inn etter merging med battle.net? Jeg får ikke til å logge inn, men en kar jeg kjenner sier det gikk helt fint å logge på med min og hans account. Kjører repair nå i tilfelle det er noe mongo med klienten min. Har forøvrig og US klient, kan det ha noe med saken å gjøre? Vil virkelig ikke laste ned 14 gb igjen :(

Lenke til kommentar

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...24780&sid=1

 

Folk sier at det ikke virker nå lenger. Dvs, du kan gjøre alle de tingene og trykke deg videre så står det at du fikk den men så er den ikke der in game allikevel.

 

Fant forresten ut hva problemet mitt var. Pga at jeg har US klient så måtte jeg endre en liten "us" til eu" i realmlist. Der tapte jeg visst noen timer gameplay :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...