Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AH-gambling (kjøp billig/selg dyrt), hovedsakelig. Etterhvert kjenner folk til AH-charen min og vet at jeg kjøper ting direkte (etter litt pruting), så da får de pengene sine med en gang.

 

Ellers.. se markedet an og se hvilke behov som eksisterer. I Ahn'Qirai-tiden tjente jeg 4-500g på å selge 10x rugged leather for 4-5g (normal pris er 75s-1g). Nå selger jeg delicate arcanite converters og goblin rocket fuel til folk som gjør 0.5-questene sine. Tidligere laget jeg haugevis med oil of immolation, som brukes mange av i Anathema-questen (priest). I tillegg har jeg en rogue som er stasjonert i BRD for å mine dark iron (og gems/blood of the mountain).

 

Det tar riktignok en god del tid. AH-charen min begynner å snuse på 19 dager /played, det dobbelte av det jeg brukte på å levle opp warrioren. :)

Lenke til kommentar

Er så moro på Mazrigos. Etter maintenance er vi aaaaaaallitd sist oppe, tilogmed Daggerspine var oppe før oss. Men servern skal ha at den er elskverdig stabil.

 

@Psilocybe: Ja jeg har skjønt det ligger penger i AH-gambling, men jeg prøvde meg en gang med litt seriøs satsing - og satt igjen med skjegget fullt av postkasser og forhuden full av glidlås, så etter det har jeg liksom blitt litt pysete på det området. Har generelt blitt lat på AH i det hele tatt, må som regel være blått eller rare-drop før jeg gidder legge ut.

Lenke til kommentar

Usj! Gjorde et baron run med guilden igår (en warrior utenfra guilden) og etter MASSE trøbbel og tid kasta bort kom vi oss endelig til baronen. Wipet på 2% og når vi kom tilbake var det selfølgelig kommet noen respawns. Etter mye styr igjen kom vi oss tilbake til baronen. (Alt dette styret skyltes warrioren som ikke hørte etter eller kunne tanke no særlig bra)

Når baronen er nede dropper Lightforge Legplates! Jeg skriker ut i chatten "YEAH! Finally!" og roller need selvfølgelig. Når alt er over og jeg kikker i backpacken min ser jeg at de ikke er der!? Så jeg skjønner ingenting, sjekker chatten og ser da at warrioren rolla også need? Enda jeg VET han hadde bedre legs. Jeg spør hvorfor han rolla need og alt jeg får er "hehe, bye"

 

Jeg får lyst til å grine! :cry:

Lenke til kommentar
Den virkelige AH basillen slår inn da du har 2 kontoer som er på samtidig.

(2 i samme hus)

Kjøper på horde siden eller motsatt, overfører i AH i tanaris, så selger.

tjent 3-4k g sånn bare på Bøker .

5871270[/snapback]

 

En i guilden har også gjort \ gjør det der. Han har tjent masse på det.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...