Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Droprate kan egentlig ikkje avgjera om noko er common.

 

Pga at 1000 stk på serveren kan vera lucky og få mounten tidlig, menst på ein anna server kan den vera eit veldig sjeldent syn.

Som på Earthen Ring er den mounten veldig common. Hugsa når eg fekk den, tok turen til Dalaran, og veldig mange av de eg såg der hadde den. Så drop raten kan vera kva den vil, men den mounten er ikkje rare på min server iallefall.

 

Feil. Du sier at 1000 stk kan være heldig å få mounten. Alt er relativt. Av 1000 stk så kan det også være slik at ingen får den. Er dropraten 1% eller hva det når er så er det skjeldent, rett og slett fordi alt i alt så er det kun ~1% som har den.

 

Hvor mange tror du ikke har gjort den dailien uttallige ganger uten å ha fått den? Tenkt samtidig på antall spillere på horde + alliance siden. Den er nok sjelden, selv om flere har den ja ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil.

 

Blir ikkje feil når det såg ut som 1000stk hadde one shotta den mounten. Og dette var fleire månadar sidan, visste ikkje at questet gav ein mount eingong, og posta i guild chat, då var det egentlig bare, Oh you and everybody else.

Endret av E7ite
Lenke til kommentar

JeppJepp. Droprate må sees i sammenheng av hvor mange ganger en ting skjer.

 

Folk drepte ikke Kael'thas mer enn nødvendig før de gikk videre til T6 - har noen drept ham mer enn 10 ganger så synes jeg synd på dem :p

 

Bjørnen er et daily, og folk som gjør dailies vil nok ta dette questet inn i rutinen sin.

Det samme er det jo med Sethekk og ZG mounts - siden disse kan solo'es, kan en prøve disse langt oftere enn man gidder å prøve Kael'thas.

Lenke til kommentar

Heh.. syns denne var litt morsom (kanskje old news men..)

black%20cotton%20-%20photo.jpg

 

Og.. noob spørsmål.. men hvilken mount var det snakk om?.. Kunne tenkt meg å forsøke å farme noen mounts (var så heldig å få mammoth første gang den droppet for meg på Emalon).

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Er rimelig lett å soloe begge bossene som en warrior.

 

Pleide å farme dem med vanlig 18/53 pvp fury spec.

 

Brukte shield + 2hander satt i defensive med bloodthirst glyph, dog jeg brukte HP på block trinketten (den fra Shattered Halls).

 

Det som er viktig mot Raptor karen, er å drepe petet, så må du kite helt til enrage er over.

 

Kite opp og ned trappen. Hopp ned på platået, vent til han løper helt rundt løp opp trappa og hopp når han kommer.

 

Får du inn den kiting er bossen 0 problem.

 

Tiger bossen er veldig lett, bare hold god damage på alt og de dør lenge før deg.

 

Har du pvp gear ville jeg brukt det over tank gear, pga resillience + blood craze er awesome. (Du blir crit immune + at du får xx% til å procce blood craze uten å bli critta, si at du har 10% crit reduction, får du 10% sjanse til å procce blood craze uten å bli critta)

 

Og husk alltid å ha Demo + TC oppe hele fighten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...