Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*host* Firefighter *host*

Noen sier det. Men jeg er igrunn uenig. De første gangene vi prøve oss på FL var det faens håpløst. Men vi kunne fint se at Mimiron var mulig. Grunnen til at vi lot Mimiron være å heller fokusere på FL var at tanken vår ikke har sin 4 set bonus fra Tier 8. Siden det er en Warrior tank er dette ekstremt viktig på Mimiron. Å hoppe unna flammer og ta av litt ekstra skade er ikke noe problem. Vi har vel knekt værre nøtter en det ;)

 

Alone in the darkness bør ikke være så djevelsk vanskelig på 10 man. Men så trenger man ikke den for Glory of Ulduar raider. Da kan man ha en keeper oppe, gjerne Thorim som hjelper deg med å få vekk litt smuss i siste fase.

 

Første gangen vi gjorde Yogg Saron på 10 man med 4 keepers brukte vi 1 portal phase of 7min og 34 sekunder. Så vi var ett halvt minutt unna speedkill. Nå skal de sies at gruppen vi bruker for dette består av bare ekstremt gode spillere. Yogg er utrolig vanskelig helt til man har drept han ett par ganger, samme gjelder i grunn Mimiron.

 

Flame Levithan derimot, vil alltid være en utfordring med 4 tårn. Iallefall sånn som jeg ser det.

Lenke til kommentar

Alone in the darkness på 10man er ganske simpel med 25man gear. Bare kjøre som vanlig i p1 og p2, og fyre heroism i starten av p3 og newke yogg. (cooldowns på tank trengs though!) Klarte den på et par tries, 7min 9sek kill eller noget.

 

Får forhåpentligvis heroic firefighter i morra kveld o/

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
1% dropchance fra bagen. Og de fleste jeg kjenner dropper å gjøre det questet, så lenge de ikke har tid til overs. Jeg vil heller si grattis for at du fikk en mount du likte! :)

 

I følge wowhead er det slik at om du åpner 300 slike bager, er det bare 95% sjanse for at du har fått den. Får ikke kontrollert numrene da jeg ikke har min pro Casio her.

 

Det er 4 % sjanse for at White Polar Bear dropper fra daily bag.

Han gjøken som prøvde å være morsom her , mente sikkert den svarte bjørnen, som er å få kjøpt i Dalaran.

 

Uten tvil om at den hvite er kulest da ;)

 

Nope, mente nok den fra daily bag, fikk den på 3 eller var det 4 forsøk, mange av guildies fikk den på første også.

Så, med andre ord, langt i fra "rare".

Lenke til kommentar

Da forstår ikke du sannsynlighet. Det at du selv fikk den på første betyr ikke at den er common. Første BT clear på min gamle server ble det droppet Glaives. Var de derfor ikke sjeldne?

 

Jeg skjønner heller ikke din trang til å prate negativt om mounten. Greit at den ikke er såå fryktelig sjelden som han ville ha det til, men den er ikke common. Hvorfor ikke la vedkommende være glad over hva h*n fikk og la det stå til?

 

Btw, Bulletus, så er dropchance 1% iflg Wowhead. :)

Lenke til kommentar

Det er så ufattelig mange idioter på Jaedenar, at jeg dør inni meg. Kicka en igår. Magen fra helvete. Fucka opp hele raidet. "I can lead. I have good raid leading experience", han hadde acvhievments og alt. Manglet noen memebers, så han inviterte noen venner av seg. "Phuck it", tenkte vi og satte i gang.

 

Folkene han fant var faen meg mer retarderte enn en stein, klasseforstanderen min, og han i klassen under meg som faktisk er retardert, til sammen og ganget med 3.14. Han nektet å diskutere taktikker på skype / ventrilo, fordi "det gjore noen ukonsentrert", og charget gjennom uten å diskutere det med andre.

 

Fryd å kicke faenskapet, though :wee:

Lenke til kommentar

Bwaah. Jeg kjenner hvordan det rykker litt i øyekroken bare av å tenke på slike folk. Hadde noen som var i samme baner for ikke lenge siden, i et PUG jeg tilfeldig joina. Stor i kjeften som få og besserwisser av høyeste grad. Vel, han angret nok litt på oppførselen sin i ettertid, da han fant ut at han ville slenge inn en application til guilden min. Sorry borry, we don't speak the language of idiot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Et uredelig innlegg og kommentar på dette er fjernet fra tråden.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Da forstår ikke du sannsynlighet. Det at du selv fikk den på første betyr ikke at den er common. Første BT clear på min gamle server ble det droppet Glaives. Var de derfor ikke sjeldne?

 

Jeg skjønner heller ikke din trang til å prate negativt om mounten. Greit at den ikke er såå fryktelig sjelden som han ville ha det til, men den er ikke common. Hvorfor ikke la vedkommende være glad over hva h*n fikk og la det stå til?

 

Btw, Bulletus, så er dropchance 1% iflg Wowhead. :)

 

Folk har gjort 60-70 dailes uten å få den , og nesten gitt opp ! Så den er langt fra vanlig ja.

Lenke til kommentar

 

Da forstår ikke du sannsynlighet. Det at du selv fikk den på første betyr ikke at den er common. Første BT clear på min gamle server ble det droppet Glaives. Var de derfor ikke sjeldne?

 

Jeg skjønner heller ikke din trang til å prate negativt om mounten. Greit at den ikke er såå fryktelig sjelden som han ville ha det til, men den er ikke common. Hvorfor ikke la vedkommende være glad over hva h*n fikk og la det stå til?

 

Btw, Bulletus, så er dropchance 1% iflg Wowhead. :)

 

Folk har gjort 60-70 dailes uten å få den , og nesten gitt opp ! Så den er langt fra vanlig ja.

 

Gjorde den i 3 måneder, hver eneste dag. Nå gjør jeg den 2-3 ganger i uka.

 

Ennå ingen mount, gitt...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Når det begynner å bli en god del med samme mount så kan ikke det regnes ut som "rare", ser du for eksempel Broze Drake, var ikke mange som hadde den i starten husker jeg, men nå... jøssnavn, så si alle jeg kjennner har den.

 

Mounts som Black Qiraji, Ashes of al'ar +++ regnes som rare, slike ser man ikke i hverdagen.

 

Zulian Tiger ser man per dags dato ganske ofte siden den er under kraftig farm hos jævlig mange.

 

Så, white polar bear... den er ganske normal nå, vært ute ganske lenge og ganske mange har den, bare gå selv til dalaran å se deg litt rundt, lover at du ser enn del med den.

 

 

*skifte tema*

 

Hos Thorim, blir MC target ditt eller gjør den mer DPS om du som MC'er har høyere itemlevel gear?

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Hos Thorim, blir MC target ditt eller gjør den mer DPS om du som MC'er har høyere itemlevel gear?

 

Poenget med å mindcontrolle han karen i thorim fighten er at han gir en aura med 20% attack / cast speed til hele raidet.

 

Jo men om du DPSer med fyren så ligger du på ca 5k dps, så jeg spurte om du ville gjøre mer DPS med høyere item level gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...