Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent litt... Recruit a friend og scroll of ressurection gir ikke de samme fordelene, gjør de vel?

RAF gir 3x xp til 60 og en gratis mount?

SOR Gir 30 dagers gratis spilletid hvis du bruker den på noen som ikke har spilt på over 6 måneder?

WRYYYY?!

 

Faen, da kan det hende vi får et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Personkommentarer og generelt ufint språk er fjernet fra tråden. Jeg setter pris på om dere kan rapportere ufine innlegg i stedet for å svare tilbake med samme mynt/slenge seg inn i krangelen, og på den hindre at det utvikler seg til en orgie av personangrep som det ble her. Svarer man tilbake med samme mynt risikerer man bare å motta advarsler og lignende sammen med de andre regelbryterne.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Jeg var heldig her omdagen og fikk tak i White Polar Bear Mount ! Er visst ikke så mange som har den ! Svineheldig !

 

http://thottbot.com/i43962

 

Endelig har jeg noe som ikke alle andre har !

 

White Polar bear? loools, alle har den! FaiL.

 

Alle har den?

Yeah right! Hvilken server spiller så du på?

Jeg kjenner ihvertfall ett par hundre pluss på kazzak og det samme på daggerspine.

Tipper at 5-10% av de jeg kjenner har den.

Lenke til kommentar

1% dropchance fra bagen. Og de fleste jeg kjenner dropper å gjøre det questet, så lenge de ikke har tid til overs. Jeg vil heller si grattis for at du fikk en mount du likte! :)

 

I følge wowhead er det slik at om du åpner 300 slike bager, er det bare 95% sjanse for at du har fått den. Får ikke kontrollert numrene da jeg ikke har min pro Casio her.

Lenke til kommentar
Men uten 4 tårn kan man vel pille seg i nesa med ene handa og klø seg i rassen med andre og det skal forsatt ikke være mulig å whipe!

Hehe, joa. Normal mode er jo tross alt enkleste kampen i Ulduar. Men er jo heller ikke laget for å være veldig vanskelig. Men så er nå også Hardmode FL den vanskeligste kampen i Ulduar.

Lenke til kommentar
1% dropchance fra bagen. Og de fleste jeg kjenner dropper å gjøre det questet, så lenge de ikke har tid til overs. Jeg vil heller si grattis for at du fikk en mount du likte! :)

 

I følge wowhead er det slik at om du åpner 300 slike bager, er det bare 95% sjanse for at du har fått den. Får ikke kontrollert numrene da jeg ikke har min pro Casio her.

 

Det er 4 % sjanse for at White Polar Bear dropper fra daily bag.

 

Uten tvil om at den hvite er kulest da ;)

Endret av Skagen
Fjernet personangrep.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...