Zarfax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hallo?????? Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) LOLOMGWTFRITE? Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet om guider til Flame Levithan Hard Mode (10 man). Er utrolig vanskelig å finne noe informasjon om det. Har fått han ned til 50%. Men føles litt som om det bare går på flaks. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) PROMP Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Men da er jeg hacka, er det noen andre tips for hva jeg kan gjøre/erfaringer? Hadde vært mer enn kjipt å miste shamanen min.. It has come to our attention that yet another scamming method has been added to the list.This method is called "Battle.Net Merging": What happens is that the scammer, asks for your account name and password to "test" the account. Once he has access to the account, he merges the account into a Battle.Net account, leading you with no access to your account, and no way of actually retrieving the password or access to your account. If you have been a victim of this, just follow this step: Contact Blizzard immediately informing about that you've been keylogged and that you no longer can access your account. You can do this by filling out the web-form at www.wow-europe.com. -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Og fortsatt, etter flere ÅR med advarsler, gir folk fra seg passord og brukernavn til tekstbokser på "get m0re W0W g0lD!!1" nettsider.. *commence head shaking* Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skjønner ikke enkelte, eller mange i wow verden, noe mangler i skallen. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Endelig skulle jeg vinne roll på Illustration of the Dragon Soul. Så klikker det i vinkel for raidleaderen, og deler ut all loot + trinketen jeg vant tilfeldig. Jeg whispret han som fikk den, en norsk fyr på Kazzak som heter Markhuggu (uthenging), og han nekter å gi meg den, fordi "han liker å være dum", som han sa. Meh, idioter. Heldigvis har jeg Dying Curse og Sundial, men fortsatt idiotisk av RL og Markhuggu. Slikt er alltid kjipt ja Jeg fikk forresten Eye of the Broodmother fra Razorscale igår:) Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Fattige jævler Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som vet hvor the Wrath gate questet starter? Har gjort nesten alt i dragon blight nå :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.wowwiki.com/Quest:Into_Hostile_Territory Men du må starte med http://www.wowwiki.com/Quest:Rescue_from_Town_Square for å få tilgang til den. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Endelig skulle jeg vinne roll på Illustration of the Dragon Soul. Så klikker det i vinkel for raidleaderen, og deler ut all loot + trinketen jeg vant tilfeldig. Jeg whispret han som fikk den, en norsk fyr på Kazzak som heter Markhuggu (uthenging), og han nekter å gi meg den, fordi "han liker å være dum", som han sa. Meh, idioter. Heldigvis har jeg Dying Curse og Sundial, men fortsatt idiotisk av RL og Markhuggu. Slikt er alltid kjipt ja Og GMs kunne ikke gjøre noe, som vanlig... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jau, dette er også ganske surt ^^ http://img268.imageshack.us/img268/3066/wo...52009174002.jpg 2 uker siden, ikke det at jeg trengte noe men likevel... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har gitt opp å PuGe raids, guilden har nok av dem for min spillestil, ga opp PuG da vi endte opp å dø 7 ganger på Anub'Rehkan grunnet enkelte som sa de kunne taktikk men ikke kunne en døyt av dem. Og så har man selvfølgelig rolls, som bildet er et perfekt eksempel på. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har gitt opp å PuGe raids, guilden har nok av dem for min spillestil, ga opp PuG da vi endte opp å dø 7 ganger på Anub'Rehkan grunnet enkelte som sa de kunne taktikk men ikke kunne en døyt av dem. Og så har man selvfølgelig rolls, som bildet er et perfekt eksempel på. Lo du deg ikke omtrent ihjel da altså? Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei Lurte på et par små ting. Har flying carpet fra tailoring, men er nå lei tail. og har lyst og bytte det med enchanting, mister jeg da muligheten til og bruke flying carpet? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 HeiLurte på et par små ting. Har flying carpet fra tailoring, men er nå lei tail. og har lyst og bytte det med enchanting, mister jeg da muligheten til og bruke flying carpet? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå