Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men da er jeg hacka, er det noen andre tips for hva jeg kan gjøre/erfaringer? Hadde vært mer enn kjipt å miste shamanen min..

 

It has come to our attention that yet another scamming method has been added to the list.

This method is called "Battle.Net Merging":

What happens is that the scammer, asks for your account name and password to "test" the account. Once he has access to the account, he merges the account into a Battle.Net account, leading you with no access to your account, and no way of actually retrieving the password or access to your account.

 

If you have been a victim of this, just follow this step:

Contact Blizzard immediately informing about that you've been keylogged and that you no longer can access your account. You can do this by filling out the web-form at www.wow-europe.com.

 

-.-

Lenke til kommentar
Endelig skulle jeg vinne roll på Illustration of the Dragon Soul. Så klikker det i vinkel for raidleaderen, og deler ut all loot + trinketen jeg vant tilfeldig. Jeg whispret han som fikk den, en norsk fyr på Kazzak som heter Markhuggu (uthenging), og han nekter å gi meg den, fordi "han liker å være dum", som han sa.

 

Meh, idioter. Heldigvis har jeg Dying Curse og Sundial, men fortsatt idiotisk av RL og Markhuggu.

Slikt er alltid kjipt ja :thumbdown:

Jeg fikk forresten Eye of the Broodmother fra Razorscale igår:)

Lenke til kommentar
Endelig skulle jeg vinne roll på Illustration of the Dragon Soul. Så klikker det i vinkel for raidleaderen, og deler ut all loot + trinketen jeg vant tilfeldig. Jeg whispret han som fikk den, en norsk fyr på Kazzak som heter Markhuggu (uthenging), og han nekter å gi meg den, fordi "han liker å være dum", som han sa.

 

Meh, idioter. Heldigvis har jeg Dying Curse og Sundial, men fortsatt idiotisk av RL og Markhuggu.

Slikt er alltid kjipt ja :thumbdown:

Og GMs kunne ikke gjøre noe, som vanlig...

Lenke til kommentar

Har gitt opp å PuGe raids, guilden har nok av dem for min spillestil, ga opp PuG da vi endte opp å dø 7 ganger på Anub'Rehkan grunnet enkelte som sa de kunne taktikk men ikke kunne en døyt av dem.

 

Og så har man selvfølgelig rolls, som bildet er et perfekt eksempel på.

Lenke til kommentar
Har gitt opp å PuGe raids, guilden har nok av dem for min spillestil, ga opp PuG da vi endte opp å dø 7 ganger på Anub'Rehkan grunnet enkelte som sa de kunne taktikk men ikke kunne en døyt av dem.

 

Og så har man selvfølgelig rolls, som bildet er et perfekt eksempel på.

 

Lo du deg ikke omtrent ihjel da altså? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...