Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ok.

Takker veldig for raskt svar:)

 

Hvis du har en kamerat som spiller WoW, kan du jo bruke recruit a friend? (raf)

 

Da levler en raskere, og tar jeg ikke feil får en gratis mount vel level 30 også.

Lenke til kommentar
Hvis du har en kamerat som spiller WoW, kan du jo bruke recruit a friend? (raf)

 

Da levler en raskere, og tar jeg ikke feil får en gratis mount vel level 30 også.

Han som recruiter får en gratis mount når han som blir recruitar har betalt for sin 2. måned med gametime.

Lenke til kommentar
Ja, merker at man får litt aggro hos hodir, var det jeg tenkte når jeg skrev dette :p

 

Vært oppi 12-13k dps der, kanskje litt forståelig.

 

Threatcap?

Vet at guildets dps sliter ganske bra om de får første cloud osv, lock som toppa med 1337x dps(husker tallet kun pga 1337) da de tok hodir hardmode for første gang. Nå sist var de 3 sek unna men en lock på ~13.8k dps, er ikke rart at man når threatcap da.

Ellers så genererer tanks som oftest nok threat og vel så det. Husker før i tiden, da tank skulle få onyxia til 98% før dps starta, good times. Må vel heller ikke glemme alle de gangene broodlord snudde seg og tok livet av dpswars.

 

Threatcap?:

 

The threat cap is the point when any more damage caused by a dps will produce enough threat to pull aggro off of the tank. This point is the threat cap because the dps is essentially required to stop producing threat, and thus to stop doing dps if their threat-reducing ability is not available or is resisted. Since they can not risk pulling aggro from the tank, they can't do any more damage until the tank is allowed to build more threat on the mob, so reaching the threat cap without any threat-reducing ability available will greatly limit the amount of damage you can do.

 

Lenke til kommentar
Nå har method også tatt ned algalon 25, men wtf er dette for noe loot screenshot?

 

 

algalon25method.jpg

Hva er feil med bildet?

Lurte jeg også på, ikke akkurat slik at folk i Method ninjalooter :p

 

Edit: Sikkert vært gjort, men skal være et temmelig uvesentlig item, hvis ikke fikk de sikkert en artig straff :)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Har hatt grouploot på ved uhell mange ganger, aldri opplevd at folk har gjort noe annet enn å passe på alt. :)

 

Eneste jeg ser som feil er att de ikke har med texten, så man kan se hva det er uten å vente på wowhead/mmo-champion til å linke det, ser ikke om det er en offhand, dagger, mail boots, plate boots etc etc..

Men vil vel ikke kalle det feil selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...