dumming Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg byr 250! Ok nå er jeg litt gal.. 300 i små sedler! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den er verdt mer. Jeg byr 650, trenger WoW-acc. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruker folk Omen per dags dato? Oo... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruker folk Omen per dags dato? Oo... Folk hos oss er threatcapped på hodir iaf. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ja, merker at man får litt aggro hos hodir, var det jeg tenkte når jeg skrev dette Vært oppi 12-13k dps der, kanskje litt forståelig. Threatcap? Endret 4. juni 2009 av nagina Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nå har method også tatt ned algalon 25, men wtf er dette for noe loot screenshot? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg lurer på om dere kan fortelle meg hvor mye jeg kan få for en konto med en 80 prest med et par epic, 64 shaman, og endel andre karakterer fra 30-60? Tenkte å legge den ut på Ebay. Lenke til kommentar
thking Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei! Jeg har aldri spilt wow, men har lyst og prøve. En kompis sa at spillwarcarft.no var en bra plass hvor du får 10 dager gratis. Men jeg lurer op om denne siden er sikker, liksom og skrive inn ditt ekte navn og hvor du kommer fra? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillwarcraft.no er blizzards offesielle side for Nordmenn for å lage trail accounts. Så du får det ikke stort tryggere. Lenke til kommentar
thking Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ok. Takker veldig for raskt svar:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ok.Takker veldig for raskt svar:) Hvis du har en kamerat som spiller WoW, kan du jo bruke recruit a friend? (raf) Da levler en raskere, og tar jeg ikke feil får en gratis mount vel level 30 også. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis du har en kamerat som spiller WoW, kan du jo bruke recruit a friend? (raf) Da levler en raskere, og tar jeg ikke feil får en gratis mount vel level 30 også. Han som recruiter får en gratis mount når han som blir recruitar har betalt for sin 2. måned med gametime. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Nå har method også tatt ned algalon 25, men wtf er dette for noe loot screenshot? Hva er feil med bildet? Endret 4. juni 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, merker at man får litt aggro hos hodir, var det jeg tenkte når jeg skrev dette Vært oppi 12-13k dps der, kanskje litt forståelig. Threatcap? Vet at guildets dps sliter ganske bra om de får første cloud osv, lock som toppa med 1337x dps(husker tallet kun pga 1337) da de tok hodir hardmode for første gang. Nå sist var de 3 sek unna men en lock på ~13.8k dps, er ikke rart at man når threatcap da. Ellers så genererer tanks som oftest nok threat og vel så det. Husker før i tiden, da tank skulle få onyxia til 98% før dps starta, good times. Må vel heller ikke glemme alle de gangene broodlord snudde seg og tok livet av dpswars. Threatcap?: The threat cap is the point when any more damage caused by a dps will produce enough threat to pull aggro off of the tank. This point is the threat cap because the dps is essentially required to stop producing threat, and thus to stop doing dps if their threat-reducing ability is not available or is resisted. Since they can not risk pulling aggro from the tank, they can't do any more damage until the tank is allowed to build more threat on the mob, so reaching the threat cap without any threat-reducing ability available will greatly limit the amount of damage you can do. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis noen er interessert i en RAF leveling avtale, send meg en Pm Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Nå har method også tatt ned algalon 25, men wtf er dette for noe loot screenshot? Hva er feil med bildet? Lurte jeg også på, ikke akkurat slik at folk i Method ninjalooter Edit: Sikkert vært gjort, men skal være et temmelig uvesentlig item, hvis ikke fikk de sikkert en artig straff Endret 4. juni 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har hatt grouploot på ved uhell mange ganger, aldri opplevd at folk har gjort noe annet enn å passe på alt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Woo, sommer! Tid for nostalgi, så vi skal grave fram WoW nok en gang. Jeg og to kompiser reroller alliance. Vi tenkte paladin (tank), druid (healer) og mage (AoE). Noen synspunkt, noen som kan hjelpe meg med talents (pala)? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor får man WoW-errors, og hva kan gjøres for å unngå det? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har hatt grouploot på ved uhell mange ganger, aldri opplevd at folk har gjort noe annet enn å passe på alt. Eneste jeg ser som feil er att de ikke har med texten, så man kan se hva det er uten å vente på wowhead/mmo-champion til å linke det, ser ikke om det er en offhand, dagger, mail boots, plate boots etc etc.. Men vil vel ikke kalle det feil selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå