DoNotWant Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fy faen nå er jeg sint!Tapte nettopp brutality blade(1%crit, 9agi, 9str) til en hunter! Raidleaderen sa "Strenght adds to attack power". Alle i raidet protesterte, men han bruker en retardert lootlist som gir 5 stjerner til både hunters og rogues.. Sjekka loot list, og den gir 4 stjerner til hunters. gg 5857352[/snapback] Hvis det får det til å føle deg bedre, så har vi disenchanta de 2-3 siste brutality blades vi har fått. 5858307[/snapback] Ok, vi har vært i MC siden januar, dette er andre brutality blade. Det har vært jævlig lite rogue loot i MC for oss, ca 7-8% bare, så det suger at et sverd går til en hunter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ah. Deadwalker mantle, Bonecreeper stylus, nesten alle mats til Belt of the Archmage og 3 blobs til 59. En produktiv dag. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Fy faen nå er jeg sint!Tapte nettopp brutality blade(1%crit, 9agi, 9str) til en hunter! Raidleaderen sa "Strenght adds to attack power". Alle i raidet protesterte, men han bruker en retardert lootlist som gir 5 stjerner til både hunters og rogues.. Sjekka loot list, og den gir 4 stjerner til hunters. gg 5857352[/snapback] Hvis det får det til å føle deg bedre, så har vi disenchanta de 2-3 siste brutality blades vi har fått. 5858307[/snapback] Ok, vi har vært i MC siden januar, dette er andre brutality blade. Det har vært jævlig lite rogue loot i MC for oss, ca 7-8% bare, så det suger at et sverd går til en hunter. 5858325[/snapback] Hunters sug. Det er nå min mening. Får jaggu forsynt seg godt av looten de... Endret 3. april 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hunters sug. Det er nå min mening. Får jaggu forsynt seg godt av looten de... 5858511[/snapback] De suger fordi de trenger mye av de samme statsene som rogue og derfor byr på de samme tingene? så utifra det synspunktet så skal jeg som priest menet at mage/warlock/shaman/druid suger fordi alle klassen trenger mye av de samme statsene og derfor samme itemene? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Man får rep hos Hydraxian Waterlords når man er i MC, er det noe man kan kjøpe når man har god rep? er reverded btw.. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Man får rep hos Hydraxian Waterlords når man er i MC, er det noe man kan kjøpe når man har god rep? er reverded btw.. 5858652[/snapback] Nei ingenting. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Man får rep hos Hydraxian Waterlords når man er i MC, er det noe man kan kjøpe når man har god rep? er reverded btw.. 5858652[/snapback] Du kan ikke det nei. Men når du er honored kan du gjøre en questline som gire deg vann til å slukke ildene rundt omkring i mc, når alt vannet er slukka så spawner majordomo Prequestene: Poisoned Water Stormers and Rumblers Endret 3. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Takk for svar, jeg har forsovet begge questene men har ikke begynt på de enda.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Takk for svar, jeg har forsovet begge questene men har ikke begynt på de enda.. 5858949[/snapback] Petter, slutt og lek at du er noe annet enn en n00b Noen som hvet hvor en lvl 38 lock burde vandre og q? Endret 3. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 http://forums.wowmb.net/index.php?topic=6715.0 Finfin guide som jeg har brukt en del de siste dagene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 satan da! fullt mc run, sikkert 20 wipes (2-3 på bosser tilsammen....), full palaloot, og azuresong mageblade (eller hva det heter). Som eneste lock er dette 3-4 MC raidet hvor jeg ikke har fått loot...... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Problemet er at det er egnet for Undead. Finnes det en lignende som er for alle raser i Horde? Eller det er jo kanskje mulig å bruke den selv om... Ellers.. finnes det en pr0 levle guide aka "Jamie's" , bare til horde? Tapte Vis'kag til en warrior nettopp btw Gjør egentlig ikke så mye. Fortsetter med daggers jeg da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den guiden funker helt fint for alle klasser. Det er stort sett bare en oppsamling og gjennomgang av quester i samme område. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja "Jamie's" er rett og slett en grundig bra gjennomgang til begge sider som dekker litt fler aspekter ved levling enn kun "grind X og grind mer X at Y". Herlig! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er vel ingen som tilfeldigvis har link til denne Jamie's guiden? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jo: Del 1: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html Del 2: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html Bare for alliance. Han er ikke ferdig med 50-60 delen enda da.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jo:Del 1: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html Del 2: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html Bare for alliance. Han er ikke ferdig med 50-60 delen enda da.. 5861618[/snapback] Ikke? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Heey. Det visste jeg ikke. Må ha skjedd nylig Wohoo! Nå trenger vi bare en horde konvertering Endret 3. april 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen her som har tatt Valthalak og har noen snedige taktikker? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En ting jeg merket i går nå jeg var i BB, jeg skulle hente noen quest i "The Inn" så hadde jeg sinnsykt problemer med å komme igjennom døren til "The inn". Er dette en bug eller, eller vil de bare ikke ha Turens på besøk inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå