Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fy faen nå er jeg sint!

Tapte nettopp brutality blade(1%crit, 9agi, 9str) til en hunter! Raidleaderen sa "Strenght adds to attack power". Alle i raidet protesterte, men han bruker en retardert lootlist som gir 5 stjerner til både hunters og rogues..

 

Sjekka loot list, og den gir 4 stjerner til hunters. gg

5857352[/snapback]

 

Hvis det får det til å føle deg bedre, så har vi disenchanta de 2-3 siste brutality blades vi har fått. :)

5858307[/snapback]

Ok, vi har vært i MC siden januar, dette er andre brutality blade. Det har vært jævlig lite rogue loot i MC for oss, ca 7-8% bare, så det suger at et sverd går til en hunter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen nå er jeg sint!

Tapte nettopp brutality blade(1%crit, 9agi, 9str) til en hunter! Raidleaderen sa "Strenght adds to attack power". Alle i raidet protesterte, men han bruker en retardert lootlist som gir 5 stjerner til både hunters og rogues..

 

Sjekka loot list, og den gir 4 stjerner til hunters. gg

5857352[/snapback]

 

Hvis det får det til å føle deg bedre, så har vi disenchanta de 2-3 siste brutality blades vi har fått. :)

5858307[/snapback]

Ok, vi har vært i MC siden januar, dette er andre brutality blade. Det har vært jævlig lite rogue loot i MC for oss, ca 7-8% bare, så det suger at et sverd går til en hunter.

5858325[/snapback]

 

Hunters sug. :hrm:

Det er nå min mening. Får jaggu forsynt seg godt av looten de...

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Hunters sug. :hrm: 

Det er nå min mening. Får jaggu forsynt seg godt av looten de...

5858511[/snapback]

 

De suger fordi de trenger mye av de samme statsene som rogue og derfor byr på de samme tingene?

så utifra det synspunktet så skal jeg som priest menet at mage/warlock/shaman/druid suger fordi alle klassen trenger mye av de samme statsene og derfor samme itemene?

Lenke til kommentar
Man får rep hos Hydraxian Waterlords når man er i MC, er det noe man kan kjøpe når man har god rep? er reverded btw..

5858652[/snapback]

Du kan ikke det nei. Men når du er honored kan du gjøre en questline som gire deg vann til å slukke ildene rundt omkring i mc, når alt vannet er slukka så spawner majordomo ;)

 

Prequestene:

Poisoned Water

Stormers and Rumblers

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...