zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Noe du slipper med en DK. Da står bossen stille hele fighten, og det blir lettere for alle healers og ranged. Surge of Darkness = 1 min cd Icebound Fortitude = 1 min cd Endret 2. juni 2009 av zypher_ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og nå må warrioren løpe, noe som betyr at han tar 0 skade i løpet av spellen, noe som gjør at folk ikke trenger å være redd for at han plutselig skulle dø. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Men så fort det er movement går dps ned, tards løper feil, healer var i bevegelse så woops en dps døde fordi det ikke var noen raidhealing, er en haug av grunner til at ingen movement er enklere og han slår ikke spesielt hardt med en IB'a DK Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det fungerer for oss iallefall. Det er ikke det som er ødeleggende for oss. Det er folk som ikke kan å bevege seg unna lifedrains og slike svarte smell. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel, han slår hardt jo, i hvertfall på 25man. IBF er ikke 50% reduction med mindre man har mye defence (husker ikke hvor mye, men mye mer enn ejg har i hevrtfall). Men jeg pleier bare å bruke dodge trinkets og Vamp Blood eller Unbreakable Armor når det trengs. Dør jeg så slacker healerne. 4set bonusen (som jeg fikk på sønsag, yay), bør hjelpe betraktelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette er ikke mer enn andre uka vi har kommet oss til General da, så ikke alle har fått skikkelig med t8 ennå. Sist run var det ene hunteren som fikk 4t8 biter... i samme run. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ok. Synes egentlig han var en av de lettere bossene. Tok han på 6-7 forsøk eller noe sånt. Så fort folk får plasseringen inn i hodet, samt at alle flamme-greiene blir interrupta, så går han ned. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Men så fort det er movement går dps ned, tards løper feil, healer var i bevegelse så woops en dps døde fordi det ikke var noen raidhealing, er en haug av grunner til at ingen movement er enklere og han slår ikke spesielt hardt med en IB'a DK Raidhealing skal ikke være nødvendig, hvis DPS klarer å dø på den fighten så får de faen med takke seg selv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 tbh aldri sjekka hva vi tar av damage, har dog aldri dødd så tror jeg gjør det riktig der Men vi har et par stykker som dør på det meste så hos oss trengs det noe raidhealing, på 25mann dette, hvis det er noen forskjell. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Men vi har et par stykker som dør på det meste Er ikke unikt for din gruppe nei Følte selv at healing var mye lettere når vi hadde tanken i ro - fokus på CD's både fra tank og healers er bra, og det hele var mindre panisk - noe jeg sparte nokså mye mana på. Trengte "bare" to turer til grønn sky forrige uke, får satse på at jeg greier bedre denne uken Ved å stå i ro så har dps det lettere også, da de slipper å konsentrere seg om å være i range, men kan da fokusere mer på skade og shadow crash ? Endret 2. juni 2009 av Sondring Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan ikke si jeg har noe problem med selve flyttingen min. Kan ha noe med at jeg kan DPS-rekkefølgen mer eller mindre som reflekser under en kamp. Sitter og ser på hva de andre gjør under kampen, for det meste. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er sannsynligvis ikke noe problem for deg, men for de andre som må bytte posisjoner, samtidig som de må heale/dps og passe på debuffs. Det er ikke alle som klarer flere ting på en gang.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 gikk fra arms til fury her om dagen, ble plutselig litt enklere for meg å bevege seg mens jeg holder rotasjonen, slepper å stoppe for slam og kan rotasjonen bedre siden jeg har spilt med den mye mer Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) jeg har en Mage på level 80. Har hatt litt smått med problemer i dungeons siden jeg ikke har hatt fullt riktig spec, eller maks gearet. Er det noen som har ett,eller flere gode dungeon speccs, etterfulgt av hvilken/åssen rotation jeg skal ha og sånt? Takker mye Endret 2. juni 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Var det ikke du som kjøpte en 80mage med naxxgear? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 tbh aldri sjekka hva vi tar av damage, har dog aldri dødd så tror jeg gjør det riktig der Men vi har et par stykker som dør på det meste så hos oss trengs det noe raidhealing, på 25mann dette, hvis det er noen forskjell. Faktisk et par ting du kan dø av i fighten, disse jeg kommer på i farten (foruten å overaggroe bossen seff). - shadow crash (one shotter deg i hard mode) - mark of the faceless - searing flames (skal bli interruptet tho) - saronite vapors - profound darkness (spelling?, hard mode ability, tikker mer og mer shadow dmg) Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Var det ikke du som kjøpte en 80mage med naxxgear? nei? .. Edit: ikke som jeg vet om ihvertfall .. Endret 2. juni 2009 av Mike32 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm, var en annen med random navn og tall etter som hadde gjort det, beklager Lenke til kommentar
Naive Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Amg, hvorfor har jeg ikke en druid? Elsker nye kitty looken. Eller. Det er mange, men alt ser så mye bedre ut nå. Edit: Pretteh kitteh! Endret 2. juni 2009 av Naive Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den øverst til venstre minner meg om Løvenes Konge. Men må være kult for druids at det endelig blir noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå