Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, han slår hardt jo, i hvertfall på 25man. IBF er ikke 50% reduction med mindre man har mye defence (husker ikke hvor mye, men mye mer enn ejg har i hevrtfall). Men jeg pleier bare å bruke dodge trinkets og Vamp Blood eller Unbreakable Armor når det trengs.

 

Dør jeg så slacker healerne.

 

4set bonusen (som jeg fikk på sønsag, yay), bør hjelpe betraktelig.

Lenke til kommentar
Men så fort det er movement går dps ned, tards løper feil, healer var i bevegelse så woops en dps døde fordi det ikke var noen raidhealing, er en haug av grunner til at ingen movement er enklere og han slår ikke spesielt hardt med en IB'a DK :)
Raidhealing skal ikke være nødvendig, hvis DPS klarer å dø på den fighten så får de faen med takke seg selv.
Lenke til kommentar
Men vi har et par stykker som dør på det meste

 

Er ikke unikt for din gruppe nei :p

 

 

Følte selv at healing var mye lettere når vi hadde tanken i ro - fokus på CD's både fra tank og healers er bra, og det hele var mindre panisk - noe jeg sparte nokså mye mana på. Trengte "bare" to turer til grønn sky forrige uke, får satse på at jeg greier bedre denne uken :)

 

Ved å stå i ro så har dps det lettere også, da de slipper å konsentrere seg om å være i range, men kan da fokusere mer på skade og shadow crash ?

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

jeg har en Mage på level 80. Har hatt litt smått med problemer i dungeons siden jeg ikke har hatt fullt riktig spec, eller maks gearet.

 

Er det noen som har ett,eller flere gode dungeon speccs, etterfulgt av hvilken/åssen rotation jeg skal ha og sånt? Takker mye :)

Endret av Mike32
Lenke til kommentar
tbh aldri sjekka hva vi tar av damage, har dog aldri dødd så tror jeg gjør det riktig der :p

Men vi har et par stykker som dør på det meste så hos oss trengs det noe raidhealing, på 25mann dette, hvis det er noen forskjell.

 

Faktisk et par ting du kan dø av i fighten, disse jeg kommer på i farten (foruten å overaggroe bossen seff).

 

- shadow crash (one shotter deg i hard mode)

- mark of the faceless

- searing flames (skal bli interruptet tho)

- saronite vapors

- profound darkness (spelling?, hard mode ability, tikker mer og mer shadow dmg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...