Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starter på 0/12000 honored ifølge wowhead.

Begynte ikke på 0 / 12000, tror jeg fikk sånn ca 5000 / 12 000, vet ikke hvorfor jeg ikke begynte på 0 men men ;p Klager ikke.

 

-

Har fått samme 'problemet' hvis jeg diller og daller under loading screen, så skjer det en sjelden gang at WoW har sluttet å virke eller hva den meldingen sier.

Spiller i ikke i fullscreen.

Lenke til kommentar

Da fikk vi first kill på Kologarn og Auryia... morsomt :)

 

Vi har fremdeles ikke tatt Ignis eller Iron Council... og så er vel også Freya og Thorim aktuelle. Hvilken vil dere anbefale av disse når det gjelder vanskelighetsgrad?

 

Takk for tips.

Lenke til kommentar

Freya er lett, bare dps har litt mellom øra. Tok henne på første forsøk på 25man.

 

Thorim tok vi nesten på første forsøk på 10man i går. Hadde vell 100k igjen tror jeg. Ingen hadde vært i tunnel-gruppe før så det sier vel litt om vanskelighetsgrad. Pass på debuff fra han siste minibossen i tunellen.

 

Iron Council kommer dere til å wipe en gang eller 2 på, pga. dispels på tank og folk som ikke kommer seg ut av grønn sirkel. Ta de etter størrelse, begynn med han største.

 

Hodir er lett, bare minn folk på å bevege seg hele tiden, og husk (!!!) å frigjøre npc's etter hver flash freeze.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Freya er lett, bare dps har litt mellom øra. Tok henne på første forsøk på 25man.

 

Thorim tok vi nesten på første forsøk på 10man i går. Hadde vell 100k igjen tror jeg. Ingen hadde vært i tunnel-gruppe før så det sier vel litt om vanskelighetsgrad. Pass på debuff fra han siste minibossen i tunellen.

 

Iron Council kommer dere til å wipe en gang eller 2 på, pga. dispels på tank og folk som ikke kommer seg ut av grønn sirkel. Ta de etter størrelse, begynn med han største.

 

Hodir er lett, bare minn folk på å bevege seg hele tiden, og husk (!!!) å frigjøre npc's etter hver flash freeze.

Hadde vi visst om debuffen på siste boss slik at vi hadde fem istedenfor tre dps på thorim hadde det vært oneshot :)

og vår gruppe er ikke akkurat overgeara enda.

 

Edit: Siste "miniboss" that is.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Sliter for tiden med å ta General Zoidberg. Tøff jævel, da folkene jeg raider med har problemer både med å flytte på seg, samt heale. "I thought I'd start off easy with healing..." eller "I was running.".

 

Jaja. Klarer han nok en gang, resten av Ulduar tar vi på ca 4 timer.

Lenke til kommentar
Sliter for tiden med å ta General Zoidberg. Tøff jævel, da folkene jeg raider med har problemer både med å flytte på seg, samt heale. "I thought I'd start off easy with healing..." eller "I was running.".

 

Jaja. Klarer han nok en gang, resten av Ulduar tar vi på ca 4 timer.

Cluet på den fighten er at man sier til DPS at de får ikke heals 90% av dmgen på raid kan ungåees, så hvis de er så retarded at de må stå i ting så får de heller bare dø, siden tanken må holdes oppe for enhver pris.
Lenke til kommentar
Bruk DK tank om dere har muligheten til det. Fighten blir utrolig mye lettere da.

På hvilken måte er DK-tank bedre enn Warrior-tank på en boss med høy fysisk skade?

 

Cluet på den fighten er at man sier til DPS at de får ikke heals 90% av dmgen på raid kan ungåees, så hvis de er så retarded at de må stå i ting så får de heller bare dø, siden tanken må holdes oppe for enhver pris.

Hadde det bare vært så enkelt...

Lenke til kommentar
Mener du når han får "Surge of Darkness" og får langt høyere skade? Det er da Warrioren løper unna og "kiter" han til neste område.

 

Jepp, men har en CD's nok i raidet til å holde tanken i live, så trenger du ikke løpe.

Ingen løping == ingen unnskyldning.

 

Dog, manglende CD'rotation for tanks er også en kilde til fuckups da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...