henrik_s Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Awesome. Kommer det noe utenom transfer-gebyret? Som for eksempel at jeg må oppgradere til full konto før jeg kan overføre. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Du kommer uansett ikke til høyere enn level 20 på en trial account. Transfer koster ca. 150-180 spenn. Endret 31. mai 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Du må jo uansett oppgradere til full konto for å levle over lvl 20, så det blir vel ca. 100 kroner der, pluss litt under hundre for character transfer. Edit: For sen Bomma visst på pris også, BigJackW har rett Endret 31. mai 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jepp, kontoene må være like for at du kan overføre chars mellom dem Angående raf..sitter med det nå, men mistet plutselig alt som heter bonus xp. Noen andre som spiller som har det samme problemet? Er jo bare lvl 50 så burde ikke stoppe nå Har en ticket på gang, men greit å vite om det kun er meg eller hva som foregår mens jeg venter Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, kontoene må være like for at du kan overføre chars mellom dem Angående raf..sitter med det nå, men mistet plutselig alt som heter bonus xp. Noen andre som spiller som har det samme problemet? Er jo bare lvl 50 så burde ikke stoppe nå Har en ticket på gang, men greit å vite om det kun er meg eller hva som foregår mens jeg venter Trenger ikke være like, kan transferre fra en vanilla acc til en med wotlk. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lurte på en ting. Jeg var exalted med The Oracles og gikk over til Frienzy folk og ble exalted med de også.. Er det mulig og vil jeg få tilbake min exalted greie hvis jeg bytter over til The Oracles igjen, eller må jeg grinde rep igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En persondiskusjon og en del kommentarer rundt det er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lurte på en ting.Jeg var exalted med The Oracles og gikk over til Frienzy folk og ble exalted med de også.. Er det mulig og vil jeg få tilbake min exalted greie hvis jeg bytter over til The Oracles igjen, eller må jeg grinde rep igjen? Da er du vel exalted med begge? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ble Hated med The Oracles når jeg bytta side til Frienzy folka. Så lurte jeg bare på om jeg kanskje ville få tilbake exalted rep'n når jeg bytta til Oracles igjen. Om det er mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror du må grinde deg opp igjen, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Starter på 0/12000 honored ifølge wowhead. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Etter en god pause er jeg tilbake til Azeroth. Meg og en kamerat begynte så smått og raf'e litt igår. Ble Druid på meg og Priest på han. Fant ut at jeg ikke gidder å starte rett på 80, mister litt av lysten ved spillet hvis det første jeg må tenke på er gear. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Håper de lager ranks etter archivement points. Så kan man kjøpe items for penger. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Trivielle items i såfall. Kan ikke likestille alle achievements. Får jo like mye poeng for å utforske Durotar som for å drepe Thrall.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det kommer vel helt an på lvl? Jeg måtte i hvert fall oppgradere den ene kontoen for å få flyttet charen til den andre. Trenger ikke være like, kan transferre fra en vanilla acc til en med wotlk. Og hva er det med ticketsystemet nå da..Skrev en ticket i 1-2 tiden i natt og den er åpen fortsatt når jeg logga på nå nettopp :S Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://i44.tinypic.com/ixtenm.jpg Ble da et godt stykke på vei til revered da jeg skifta Ikke så mye grinding til for å bli revered igjen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde wowhead rett? Altså 0/12 000? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva faen feiler det wow for tia? Får ofte "world of warcraft svarer ikke" og nå som jeg spiller arena får jeg det HVER eneste gang en kamp er ferdig og loading screenen kommer opp... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg får det og på hver eneste loadingscreen. Bruker Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå