Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nja, achievements gav spillet en ny glød. Noe nytt å gjøre i stedet for å henge i IF / Shatt / Dala hele dagen Så klart, når du har gjort alle du gidder / klarer solo / med pugs, er det tilbake til å henge i IF / Shatt / Dala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Joda at det ga spillet et nytt element er morsomt, men man ser nå resultatet og fra "The leet gang" som nå bruker achivements for å måle din "leet" status i spillet. Om achivements bare ble brukt som en uskyldig morro som et avbrekk hadde det ikke gjort noe, men når folk begynner å kicke folk fra heroics og raids på grunnlag av "få achivements" og begynner å klassifisere folk basert på achivements, da er grensen nåd mener jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ser den, og det er jo alltid like irr når man er done med roix og trenger gear fra raids, men man får ikke joina pugs pga. manglende achievement, og man får ikke joina guilds pga. manglende gear og experience. -_- Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nettopp. Der mener jeg achivements feilet totalt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ah ... Men grr, jeg vil ha adgang til å poste på WoW-forumene igjen. Har ikke hatt tilgang der på flere måneder. Sendt flere mail til Blizzard også, men de svarer jo aldri -_- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Første naxx25 igår med min nye mage (har en level 80 human mage). Endelig fikk jeg gruppe, da folk har mast om achievements, og denne ikke har noen guild. Fikk 3xt7.5 + Dying curse. Så min nye mage gikk fra å ha dårlig gear til å plutselig ha ganske kurant gear. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Lightningwolf, spiller du fortsatt på FW? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har crap gear, ingen achievements og kan ingenting. Alikevel blir jeg stadig vekk invitert til raids. Merkelig... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jepp. Elsker FW serveren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jepp. Elsker FW serveren Flink ^^ Savna FW så mye at jeg kom tilbake selv. Dog, ser jo ca ingen old timers. Verken i Dala eller når jeg smyger meg inn i Org for å danse på hustak som i gamle dager Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jepp. Elsker FW serveren Flink ^^ Savna FW så mye at jeg kom tilbake selv. Dog, ser jo ca ingen old timers. Verken i Dala eller når jeg smyger meg inn i Org for å danse på hustak som i gamle dager Vet, noen av de gamle alliance folka har rerolla horde da. Jeg lever og ånder for å ta livet av Theoron ved enhver mulighet jeg har om dagen da. Eneste oldschool igjen som jeg har en greie for å ganke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, folk har en tendens til det. Fant igjen noen gamle folk som jeg er ganske overbevist var gnomes back in the days, som undead og tuaren i Dala. Ha ha, sku likt å ganke Theoron selv Jeg har dødd flere ganger ved hans hånd etter visse dueller Fyren feara meg inn i Old IF hvor jeg døde i lavaen >< Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vet hvertfall at Colin og Tjáy rerolla Undead rogues. Har enda til gode å faktisk se deg ingame tror jeg though WTB duel elns Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sikkert fordi jeg har brukt mesteparten av tiden min til å levle og ikke lekt meg så mye eller hengt noe særlig i Dala / Shatt / IF / Org Men fra onsdag av blir jeg å se oftere, blir vel å dra tilbake til AV og leke meg der også, fortsatt min fav bg, selv om jeg er carebear2k og har lite resi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er ca umulig å oppholde seg inne, og ca like umulig å oppholde seg ute Så jeg liker å sette meg i matboden, oppå fryseren. Det er det kjøligste stedet i huset. Dessuten, det er kjedelig å være ute - så lenge man er alene fordi alle venna ens enten er borte, på fylla enda, eller fyllesjuke etter i går. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hetebølge og raid = dårlig kombo, add fyllesyk på lista og du har en fæl dag/kveld foran deg Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 lol sant nok wow,data er uaktuellt til gradestokken begynner å krype ned igjen. Men jeg klager ikke :0) Heller sol,grilling og øl enn wow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Indeed. Det føles helt galt å logge på bare for å fikse på auctions, det var bare å få det unna og så logge av igjen Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Regner med det er noen med RAF-erfaring her. Er det mulig å linke to kontoer i samme navn for så å overføre den boostede karakteren fra RAF-kontoen til hovedkontoen? I så fall, hvor mye vil dette koste meg? Endret 31. mai 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, det går an, men husker ikke pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå