Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda at det ga spillet et nytt element er morsomt, men man ser nå resultatet og fra "The leet gang" som nå bruker achivements for å måle din "leet" status i spillet. Om achivements bare ble brukt som en uskyldig morro som et avbrekk hadde det ikke gjort noe, men når folk begynner å kicke folk fra heroics og raids på grunnlag av "få achivements" og begynner å klassifisere folk basert på achivements, da er grensen nåd mener jeg.

Lenke til kommentar
Jepp. Elsker FW serveren :D

Flink ^^

Savna FW så mye at jeg kom tilbake selv. Dog, ser jo ca ingen old timers. Verken i Dala eller når jeg smyger meg inn i Org for å danse på hustak som i gamle dager :p

Vet, noen av de gamle alliance folka har rerolla horde da. Jeg lever og ånder for å ta livet av Theoron ved enhver mulighet jeg har om dagen da. Eneste oldschool igjen som jeg har en greie for å ganke.
Lenke til kommentar

Ja, folk har en tendens til det.

Fant igjen noen gamle folk som jeg er ganske overbevist var gnomes back in the days, som undead og tuaren i Dala. :p

 

Ha ha, sku likt å ganke Theoron selv :p

Jeg har dødd flere ganger ved hans hånd etter visse dueller :p

Fyren feara meg inn i Old IF hvor jeg døde i lavaen ><

Lenke til kommentar

Sikkert fordi jeg har brukt mesteparten av tiden min til å levle og ikke lekt meg så mye eller hengt noe særlig i Dala / Shatt / IF / Org :p

Men fra onsdag av blir jeg å se oftere, blir vel å dra tilbake til AV og leke meg der også, fortsatt min fav bg, selv om jeg er carebear2k og har lite resi :p

Lenke til kommentar

Er ca umulig å oppholde seg inne, og ca like umulig å oppholde seg ute :p

Så jeg liker å sette meg i matboden, oppå fryseren. Det er det kjøligste stedet i huset.

 

Dessuten, det er kjedelig å være ute - så lenge man er alene fordi alle venna ens enten er borte, på fylla enda, eller fyllesjuke etter i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...