Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

<troll>

 

Du trenger ikke rolle på pvp gearet om du ikke trenger det da. :p

 

</troll>

 

Når alle mages har det, og guildbanken har nok av shards og vel så det, blir det omtrent kastet etter deg. Meeen. Kan være nifty for late nights i BGs. Og fikk en fordømt fin neck jeg kan bruke i PvE :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Passerte 2k rating i dag, i det jeg håpa jeg var delvis ferdig med honor farm så må jeg ha honor til cloak! :(

 

 

Oioi, ikke dårlig. Du er en satan å få ned, ihvertfall.. :(

Får se etter deg i BGs, jeg. :-)

Lenke til kommentar
2-3 sec fra Hodir (25) hard mode !"#%&¤/%%#¤"!...

 

Samme skjedde til oss... igjen. Men vi oneshotta thorim hard mode, vårt andre kill. :D

Hodir skulle hatt en hardmode aktiveringsmekanisme som f.eks. mimiron, slik at han wiper raided innen hardmode timern går ut. xD

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Spellweave, ebon og moonshroud tenker jeg, siden ulduar recipes begynner å sees på trade chat.

 

Takk takk =) skal begynne å gjøre det når jeg kommer hjem.

 

-

Pleier å kjøpe (mats evt farme selv), for å så selge Saphiron (skriveleif) for ca 200g. Er hva de går for på serveren jeg spiller på. Funker fint ^^

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle meg litt om lvl 80 rogue dps i dungeons(heroic)? :)

 

Har en venn som snart er level 55, og har planer om å lage en death knight, fordi han føler de har mer 'damage' og dps. Hva ligger egentlig alle class på i dps?

Kan en rogue gjøre mer dps enn en death knight? er ikke sikker selv jeg da, siden death knighten min er bare lvl 70. :p

 

Noen som kan informere?

Lenke til kommentar
Woo, da ble main char 80 også.

Tok meg 6 dager. Nå kan jeg la være å spille i noen uker med god samvittighet =)

Kan ikke kalle en karakter "Main" før han har Epic-achievement..

;)

Jeg har ikke epic-achievement på alten min heller, jeg kaller den main fordi det er den jeg starta med i april 05 og har spilt lengst med =)

Lenke til kommentar

Achivements, i mine øyne en stor feiltagelse. Nå blir man målt opp og ned både på achivement, gear, mana og HP. Møter man ikke disse til tider absurd strenge kravene er man ikke "leet".

 

Vel, ikke uforventet, enkelte har sterke tranger til å være "best" i spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...