Sink Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan noen si en god healing addon? Liker ikke healbot noe særlig. Hadde en i tbc jeg brukte men husker ikke navnet på den. Du fikk opp alle party members i en rubrikk ganske likt some healbot, men du klikket på navn og brukte 1,2,3,4 til å caste spells. Grid er vel den mest brukte, men så har du også perfectraid(om jeg ikke bommer på navnet) Lenke til kommentar
Naive Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gawd, jeg får så mye PvP-gear fra Vault at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det en gang. Betyr dette at jeg må begynne å like PvP nå? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som har en chataddon hvor du can justere størrelsen på chatboxen? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Chatboxen? Mener du da der teksten kommer opp? Prat kan i alle fall den oppgaven. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gawd, jeg får så mye PvP-gear fra Vault at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det en gang. Betyr dette at jeg må begynne å like PvP nå? <troll> Du trenger ikke rolle på pvp gearet om du ikke trenger det da. </troll> Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kan noen si en god healing addon? Liker ikke healbot noe særlig. Hadde en i tbc jeg brukte men husker ikke navnet på den. Du fikk opp alle party members i en rubrikk ganske likt some healbot, men du klikket på navn og brukte 1,2,3,4 til å caste spells. Visst du alikevel skal klikke på navn og bruke 1,2,3 osv til å kaste spells, hvorfor trenger du da en addon? Er jo det man gjør visst man IKKE bruker addon.. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Visst du alikevel skal klikke på navn og bruke 1,2,3 osv til å kaste spells, hvorfor trenger du da en addon? Er jo det man gjør visst man IKKE bruker addon.. Tror en tenker mest på en god unitframe Innebygd unitframe er nokså ræv for healers, like oversiktlig og gir deg ikke den infoen du trenger. Har brukt to stykk selv, Grid og Vuhdo. Begge er nokså greie til å fortelle meg det jeg trenger å vite (debuffs, HoT's, og helse). Vuhdo er enkelt å bruke + har støtte for muse-healing (skrudde det av selv). Grid er et helvete å sette opp skikkelig, men er utrolig bra når det er gjort. Jeg hoppet over til Vuhdo utelukkende fordi Grid ikke greide å filtrere andre druider's hot's i en 2 ukers periode rundt 3.1 <.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Grid? Er det ikke det den heter? Har alle de som er innen range "opplyst" også kan du targete de fra den? MEner å huske det var grid. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Okei, skal begynne å spille igjen, men er usikker på klasse og server. Forslag? Har lyst til å være alliance, og kanskje spille med noen av dere Må være en klasse som mange leter etter i end game. Endret 28. mai 2009 av Cohen. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Okei, skal begynne å spille igjen, men er usikker på klasse og server. Forslag? Har lyst til å være alliance, og kanskje spille med noen av dere Må være en klasse som mange leter etter i end game. I end game så bruker det å være mindre Healere og Tanks enn dps så det er nok lurt å velge en klasse som kan Heale eller Tanke eller hvorfor ikke begge deler. Druid eller Paladin så har du klasser som kan oppfylle alle roller og så kan du bytte etter behov. Uten at jeg skal være for sikker så tror jeg at det er større behov for healere enn tanks i end game, men dette varierer nok fra server til server. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har ikke spilt på en stund, men er druid fortsatt den "beste" heale klassen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det finnes ikke noen "beste" healing-klasse. Alle er gode til hvert sitt område. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kanskje litt old, men poster allikevel. Druids får nytt utseende på forms. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei, jøss, sier du det. Morsomt. La meg omformulere meg: er den blitt nerfa siden TBC? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det finnes ikke noen "beste" healing-klasse. Alle er gode til hvert sitt område. Pøh, prest er best! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det finnes ikke noen "beste" healing-klasse. Alle er gode til hvert sitt område. Pøh, prest er best! Oho, I see wat u did thar. Cheeky. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det finnes ikke noen "beste" healing-klasse. Alle er gode til hvert sitt område. Pøh, prest er best! Foretrekker Priests selv, men som sagt. Foretrekker. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Passerte 2k rating i dag, i det jeg håpa jeg var delvis ferdig med honor farm så må jeg ha honor til cloak! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det finnes ikke noen "beste" healing-klasse. Alle er gode til hvert sitt område. Er imponert over raid healing til drooder, tank healingen til disc og pallys. Personlig lvler jeg en prest som healer. Har fullt epic holy gear på palaen, men er ikke like morsomt å heale grupper med en pala når alle tar skade lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå