Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Gah, fikk avslag om å bytte mitt nykjøpte pvpgear(holy) til pvpgear (ret), fordi det hadde gått mer enn 3 dager.. Tror bare jeg har hatt det i 5-6 dager, men det var for mye..

Tilbake til å farme, bare nå uten arenapoints :<

Lenke til kommentar
Gah, fikk avslag om å bytte mitt nykjøpte pvpgear(holy) til pvpgear (ret), fordi det hadde gått mer enn 3 dager.. Tror bare jeg har hatt det i 5-6 dager, men det var for mye..

Fordi du faila som holy? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Shh, sati, jeg faila ikke, jeg går 3on3 med 2 vener, der en er resto druid.

Lenke til kommentar
Hvis du allerede har "aktivert" gamecardet og skrevet inn kode osv, går det ikke an å pause eller stoppe det, tror jeg?

Det er mulig jeg er helt på jordet, men tror jeg har hørt et sted at blizzard tillater direkte stopping av payment i månedene Juli og August, siden det er sommerferie, så man ikke skal betale for masse ubrukt playtime.

Lenke til kommentar

Shh, sati, jeg faila ikke, jeg går 3on3 med 2 vener, der en er resto druid.

Og jeg gjetter at sistemann er DK eller Warrior? :wee:

Lenke til kommentar

Mwaah, hello nerdrage. Guilden skulle endelig få humpet seg videre fra Mimiron 25, også bestemte tre healere seg for å ikke møte opp. Og jeg som for en gangs skyld var godt forberedt til raidtid :<

Noen healere som vil bytte til Vashj? Kom, kom, kom og spill horde med guilden min, jeg vil få klart Ulduar :p

Endret av Naive
Lenke til kommentar
Wipet sikkert 1t i går bare på General, fikk han ned til under 10% hver eneste gang...da smakte det godt med Yogg 1shot.

1 time var då ikkje mykjexD

Me hadde 4 timers wipe fest på Mimiron25 igår før me tok han=D

Det er då killsa smaker godt;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Nå spiller jeg da warr / resto druid / holy pala på 2500 MMR (2400 team ratin) på cyclone dog :p

Så om sistemann er en warr, funker det :p TRENGER ikke å gå homo cleave likz

Oioi, detta var noe vi må tenke på, fordi sistemann er faktisk warrior. Jeg har ikke mye gear i pvp, men har da naxx25/andre 25-mans gear til holyen, samme med restodruiden. Warrioren er 4/5 hateful, bare med resten blått. Ligger på 400 resi alle sammen tenker jeg. Men det som er kjipt er det at warrioren gjør så _ekstremt_ lav skade, og det går for treigt å nuke fiendene. Han ligger på halvparten av AP /crit osv som jeg gjør i ret. (Han er god, bare gått til tank istedet for pvp, før vi starta med pvp igjen.)

Til deg, PcT, du har ikke en armory vi kan se på? Eventuelt recorda noen kamper? :D

EDIT:

Og jeg gjetter at sistemann er DK eller Warrior? :wee:

Mwhaha, nei :>

Vi er RL venner, så dette er for pure fun, men høy rating er alltid gøy :)

(Vi setter i gang med litt honor farming nå, vi får jo ikke så mye fra VoA uten flaks..)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
PcT = bleikfeiten på armory.

Takktakk. Får ta videre spørsmål i arenatråden, kanskje.

Bare et spørsmål: Hvor mye mp5 burde Hpalas ha i pvp? Eller er det helt idiotisk å satse på? Føler at jeg går ganske fort oom, mye(mye) fortere enn det jeg gjorde når jeg spilte prest ihvertfall.

Armory ligger i signaturen, mener å huske jeg har pvpgear på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...