Skosåle Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 yay! Champion of Orgrimmar De argent tournament questene eier. Drit gøy Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, fordi man kan flytte til en annen realm med itemet på seg. Vil fortsatt være realm-bound i den forstand at du ikke kan sende den på tvers av realms uten å flytte hele avataren. Ja, men "binds to realm" vil være enda mer misvisende enn "binds to account", ettersom man faktisk kan bruke itemet på en annen realm enn man kjøpte det. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei.. Nå har jeg gjort alt i borean tundra og er snart lvl 72.. Burde jeg gjøre alt i Howling fjord også, for lette quests, eller burde jeg gå til en høyrere lvl zone? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tror du vil være tjent med og gjøre quests i Howling Fjord til level 73 for så og gå til Dragonblight, men det er ikke noe problem og hoppe rett til dragonblight heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg begynte nettopp på Dragonblight, halveis til lvl 74. Vil jeg kunne hoppe over Zul'Drak når jeg er ferdig her? Liker ikke den sona Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg begynte nettopp på Dragonblight, halveis til lvl 74. Vil jeg kunne hoppe over Zul'Drak når jeg er ferdig her? Liker ikke den sona du kan jo dra til grizzly hills, hvis du ikke har vært der. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Før eller etter DB? Aldri vært i Grizzly Hills. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gjør ferdig quester i Dragonblight, spesielt den serien som leder opp til The Wrath gate. I alle fall på Horde er det vel verd det, spesielt etterpå. Meget vel verd det. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har gjort hele Dragonblight før, så det gjør jeg nok uansett, spørsmålet er bare om jeg skal ta quests i Grizzly Hills før eller etter Dragonblight Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 9000/21000 med Bloodsail Buccaneers I'm getting there Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ble invitert til Obsidian Sanctum 10mann, 3 drakes. Delvis PuG. best DPS, 100 rull på drage... omg. Endret 24. mai 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hihi, jeg rulla 100 på den dragen på firstkillet vårt der jeg og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Et magisk øyeblikk. Jeg bare kjente at det kom... Helt utrolig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gjør ferdig quester i Dragonblight, spesielt den serien som leder opp til The Wrath gate. I alle fall på Horde er det vel verd det, spesielt etterpå. Meget vel verd det. Skriver dette i spoiler hvis ikke alle har gjort den questchainen. Vil du bli positivt overrasket, ikke les spoileren min Noen som vet om Horde har samme cinematic som Alliance? Har sett den ifra Alliance side, men holder nå på som Horde og er snart der nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har gjort begge deler, men husker ærlig talt ikke. Den horde har er ihvertfall ganske lik (den samme?) som i traileren til wotlk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gjør ferdig quester i Dragonblight, spesielt den serien som leder opp til The Wrath gate. I alle fall på Horde er det vel verd det, spesielt etterpå. Meget vel verd det. Skriver dette i spoiler hvis ikke alle har gjort den questchainen. Vil du bli positivt overrasket, ikke les spoileren min Noen som vet om Horde har samme cinematic som Alliance? Har sett den ifra Alliance side, men holder nå på som Horde og er snart der nå. Cinematicen er den samme om du er horde eller alliance, det sluttoppdraget derimot er forskjellig mellom de 2 faksjonene Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Æsj, hadde håpet på noe helt nytt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg skal begynne å spille igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå