Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, fordi man kan flytte til en annen realm med itemet på seg.

Vil fortsatt være realm-bound i den forstand at du ikke kan sende den på tvers av realms uten å flytte hele avataren.

Ja, men "binds to realm" vil være enda mer misvisende enn "binds to account", ettersom man faktisk kan bruke itemet på en annen realm enn man kjøpte det.

Lenke til kommentar
Jeg begynte nettopp på Dragonblight, halveis til lvl 74. Vil jeg kunne hoppe over Zul'Drak når jeg er ferdig her? Liker ikke den sona :p

du kan jo dra til grizzly hills, hvis du ikke har vært der.

Lenke til kommentar
Gjør ferdig quester i Dragonblight, spesielt den serien som leder opp til The Wrath gate. I alle fall på Horde er det vel verd det, spesielt etterpå. Meget vel verd det.

Skriver dette i spoiler hvis ikke alle har gjort den questchainen. Vil du bli positivt overrasket, ikke les spoileren min :)

Noen som vet om Horde har samme cinematic som Alliance? Har sett den ifra Alliance side, men holder nå på som Horde og er snart der nå.

Lenke til kommentar
Gjør ferdig quester i Dragonblight, spesielt den serien som leder opp til The Wrath gate. I alle fall på Horde er det vel verd det, spesielt etterpå. Meget vel verd det.

Skriver dette i spoiler hvis ikke alle har gjort den questchainen. Vil du bli positivt overrasket, ikke les spoileren min :)

Noen som vet om Horde har samme cinematic som Alliance? Har sett den ifra Alliance side, men holder nå på som Horde og er snart der nå.

Cinematicen er den samme om du er horde eller alliance, det sluttoppdraget derimot er forskjellig mellom de 2 faksjonene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...