OC-Freak Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jupp fiksa nå, men missa dagens raid hvor det meste av ulduar cleares Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Men i svarte, hver gang jeg logger inn på wow så må jeg alltid velge server jeg spiller på og alle addons blir resettet, noen som vet hva det kan være forno? EDIT: Hadde forresten en clean innstallering igår Endret 21. mai 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men i svarte, hver gang jeg logger inn på wow så må jeg alltid velge server jeg spiller på og alle addons blir resettet, noen som vet hva det kan være forno? EDIT: Hadde forresten en clean innstallering igår Kanskje WoW mappa di er skrivebeskyttet? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men i svarte, hver gang jeg logger inn på wow så må jeg alltid velge server jeg spiller på og alle addons blir resettet, noen som vet hva det kan være forno? EDIT: Hadde forresten en clean innstallering igår Kanskje WoW mappa di er skrivebeskyttet? Nei, den var ikke skrivebeskyttet heller Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvorfor er kameraet mitt besatt av å se mot sørøst? beveger seg ditt instant hele tida -.- Hva har jeg kommet borti nå? Edit: funka igjen nå -.- Endret 21. mai 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Antar du hadde kommet borti ctrl. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 /Cry. feilet med 1 sekund på hodir 25 hard mode i dag. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 /Cry. feilet med 1 sekund på hodir 25 hard mode i dag. hihi, guilden faila med 2. noen andre med 3? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har hørt at hvis en venn rekruterer deg kan man levle sammen med 3x XP. Går det ann at jeg som bare har WOW BC kan kjøpe Wotlk og så kan jeg og en venn som har wotlk levle sammen med 3x XP? Eller teller det bare hvis han rekruterer en helt ny spiller? (kjøpe hele wow på nytt) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Man sender en invitasjon via mail, der det følger med en trial key. Så det må lages en ny account, samt at trippel xp gjelder bare fra 1-60. Endret 21. mai 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Antar du hadde kommet borti ctrl. Utdyp? Aldri opplevd det før og ctrl er en knapp som brukes mye når jeg gamer Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er ihvertfall en eller annen knapp som gjør noe sånt drit. Jeg bare klikker innom det programmet jeg har i bakgrunnen (fullskjerm er for pingler!) og klikker tilbake til wow så er alt i orden igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bah. Jeg har fucka til innstillingene mine på en eller annen måte. Ser ikke hvor mye hp target har igjen. Mana dukker opp i %, men før har jeg hatt hp og mana i vanlige tall, hadde % en periode for noen år siden, men nå? Neida. Aner søren meg ikke hva det er heller. Trodde kanskje det var en addon, men testa på en PC uten addons, og nope. Finner ikke noe i innstillingene heller. *bli gal* Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bah.Jeg har fucka til innstillingene mine på en eller annen måte. Ser ikke hvor mye hp target har igjen. Mana dukker opp i %, men før har jeg hatt hp og mana i vanlige tall, hadde % en periode for noen år siden, men nå? Neida. Aner søren meg ikke hva det er heller. Trodde kanskje det var en addon, men testa på en PC uten addons, og nope. Finner ikke noe i innstillingene heller. *bli gal* Har du prøvd: Interface - Status text, huk av Display Percentages Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, da kommer det ingenting. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Antar du hadde kommet borti ctrl. Utdyp? Aldri opplevd det før og ctrl er en knapp som brukes mye når jeg gamer Om du roterer synsvinkel med musa, og så slipper museknappen, vil synsvinkelen automatisk snu seg tilbake til den veien du er vendt mot (når du beveger deg fremover). Om du ser til hørte, trykker ctrl, slipper museknappen og begynner å gå igjen, vil synsvinkelen fortsatt være mot høyre. Den veien du ser vil nå være "default" for når du begynner å bevege deg igjen. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen ganger må man bare elske å være for sjuk til å gå ut. Fredag kveld med WoW, sushi og masse pledd? Yes please Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 2 av 3 hadde vært digg, bytt ut Sushi med Risbrød så er du på vei til noe bra Lenke til kommentar
Naive Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 One shall not mock the power of teh sushi! Det her er jo Fish Feast i RL. Omtrent. Bare litt mindre Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fish feast er ikke godt ingame heller :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå