kafan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Utrolig lite klaging etter Ulduar kom. Tipper de fleste fikk litt å bryne seg på og det er bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Eneste jeg har å klage på, er at jobben begynner å komme i veien for WoW-raidsa mine. Kødder. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er et problem for meg. Sovner på jobben etter et par netter med raiding, blir for dumt. Får søke jobb som GM hos Blizzard. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Merker jeg også begynner og bli trøtt etter all raidinga etter Ulduar kom. Er litt spesielt men er jo gøy også og så lenge det ikke går veldig ut over skolen så er det litt samma faen egentlig. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bare jeg som ikke får til å fikse patch 3.1.2? Lenke til kommentar
Naive Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Haha, jeg elsker når folk i guilden går litt på trynet. Som I Ulduar 10 igår, hvor vi måtte ha en pug tank, som viste seg å være latterlig dårlig. Plutselig logger en tank i guilden på, og en i raidet roper ut "Amg, (navn) logged on! Ask him if he wants come, so we can swap!" Pokker så stille han ble i Vent når han oppdaget at pug tanken var på. Og jøss som alle lo av han i guild chat. Aah, gleden av andres tabber Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen andre med viken fiber som disconnecter hele tiden nå? Jeg og noen andre jeg kjenner gjør det hele tiden nå... Resten av serveren er stabil. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jeg har store problemer med NTE (Lyse/altibox) fiber. Jeg kommer inn, ser alle løper rundt osv uten noe som helst form for lagg. Men får ikke se chat, navn på alle (alle er unknown). =/ Endret 20. mai 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Samme problemet med skagerak/altibox Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har SKL fiber, det er også Lyse, jeg har samme problem. Får logget på i et par sekund (Om jeg i det heletatt kommer inn) og så er det rett ut igjen. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Samme her!! Mista nettopp raid-spot pga DC... Edit: Viken Fiber, spiller på Nordrassil. Det går bra på Tarren Mill :S trur jeg. Endret 20. mai 2009 av zyrex Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Samme her!! Mista nettopp raid-spot pga DC... Edit: Viken Fiber, spiller på Nordrassil. Det går bra på Tarren Mill :S trur jeg. Mista min spot jeg også, verste dagen å miste raid også. =( Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Samma her... Får logga inn i et par sekunder før jeg blir dc :S Spiller på Quel'Thalas btw Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Melder meg på i gjengen! Fikk raide i nøyaktig 10 min før helvette starta. Lyse nett ja Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen her som har lyst til å linke accounts forresten? Spiller på Horde, egentlig samme hvilken server vi spiller på, vil helst ravenholdt da. Har account fra før av, så hvis noen vil linke, så må den personen lage en ny Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Linke accounter aka Raf = Recrute a friend Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser ut til å ha ordna seg for meg nå. Spiller på Dragonblight forresten. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, ser jeg har 90ms lag i dalaran nå, og det ser relativt bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå