Matsemann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor skrev jeg at det var dårlig, eller at jeg har klart det? Jeg bare påpekte at det var 10-mann, og at de har 25-mann gear. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som sliter med at wow fryser når man går ut av det? Skjedde både i vista og w7. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) hadde det før da jeg brukte xp. Aldri skjedd i windows 7 da Endret 19. mai 2009 av Porto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vil drive på me recruita a friend med meg? Send pm til meg så kan dere får mailen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hva tenker du på, akkurat? Noen å spille med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen og spille med ja, Få utnyttet 300 prosent mer xp tingen Horde btw Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vil drive på me recruita a friend med meg?Send pm til meg så kan dere får mailen min. Hvor er det vi kunne linke accounter igjen, husker ikke hvor det var Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Account Management og så Recruit A Friend Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Manage account også velger du recruit a friend Edit: Woops, var visst sagt det.... Endret 19. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Account Management og så Recruit A Friend okei, jeg fant dette, men ser ikke åssen jeg og vennen min kan linke accounts, for det står vel at han må oppgradere en ny account ? eller? skjønner ikke noe jeg :!: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Finnes det en fiskebot som funker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Finnes det en fiskebot som funker? Nei. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 når vi er inne på fiskebot, husker jeg jeg kom over en som holdt på med det. det jeg gjorde var å finne en elitemob, pulle ham halve mappet for å så utnytte shockwaven han brukte, og kastet boten på sjøen hvor han ikke bevegde seg opp igjen fra! moro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, høres ut som et langtidsprosjekt. :> Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 når man linker accounts, går det ann med to accounter som er laget fra før av? Jeg og vennen min har ekte wow accounter fra før av, og har veldig lyst til å linke, men vi finner desverre ikke ut åssen ( eller om ) det går ann å gjøre det. noen som vet om ekte wow accounter kan linkes sammen? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tror ikke det går. Å bra er det. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Finnes det en fiskebot som funker? Ja, desverre. Men det er jo IKKE å anbefale å bruke akkurat, du kan jo bli banned. Har møtt mange fishing bots jeg. Treffer på de også da når man fisker mye selv Litt av en risk å utsette kontoen din for.. Men de finnes, akkurat slik som mange andre ulovelige bots som ødelegger spillet for de andre. Play fair sier bare jeg. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) når man linker accounts, går det ann med to accounter som er laget fra før av? Jeg og vennen min har ekte wow accounter fra før av, og har veldig lyst til å linke, men vi finner desverre ikke ut åssen ( eller om ) det går ann å gjøre det. noen som vet om ekte wow accounter kan linkes sammen? Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du mener, men jeg vet at for å feks sende en char til en annen konto så må begge kontoene ha samme etternavn. Sære regler det der.. Men det var noe i den dur. MEN som sagt, er ikke helt sikker på hva du mener Og hvis du mener Recruit a friend, så er jo hele prinsippet at du eller han rekrutterer en ny spiller, aka en av dere må kjøpe spillene på nytt for å få en ny konto. Endret 19. mai 2009 av Majsna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå