gtamann Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Skal selge 114 Cobalt Ore hvor mye er dette verdt? spiller på Bronzebeard takker for svar. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 På min server, The maelstrom, er vanlig pris for 20 cobalt ore omlag 20-25g. Så det vil si at du kan få omlag 120-130g for dette. En god pekepin er som regel AH på serveren din, er bare å søke på det du vil selge, og se hva prisen er. Om det ikke er noe på AH, utnytter du det, og selger dyrt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Skal selge 114 Cobalt Ore hvor mye er dette verdt? spiller på Bronzebeard takker for svar. 1. Gå til ditt nærmeste Auction House (AH) og sjekk prisen på Cobalt Ore x20. Multipliser dette svaret 6 og voilla! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 På min server, The maelstrom, er vanlig pris for 20 cobalt ore omlag 20-25g. Så det vil si at du kan få omlag 120-130g for dette. En god pekepin er som regel AH på serveren din, er bare å søke på det du vil selge, og se hva prisen er. Om det ikke er noe på AH, utnytter du det, og selger dyrt. Ally eller horde? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fikk inn en guildapp idag med en litt morsom skrivefeil Do you know anybody that is currently a member of TheIlluminati if so, who? iknow a good friend there Mouzie he is such a gentle man. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Haha! Female eller Male application>>? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Rekner med det blir sikta til "he is such a gentle man" Der poenget var gentleman? Men ja, mulig det var det som var meint og. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvor er skrivefeilen?Er stor forskjell på og være en gentle man og en gentleman Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De er begge hankjønn, så jeg håper ikke det er ment å være slik Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor er skrivefeilen?Er stor forskjell på og være en gentle man og en gentleman Oversatt til Norsk så blir vel gentle man = varsom mann eller forsiktig mann. Gentleman er jo et uttrykk for en mann som er flink til å varte opp damer. Så det blir stor forskjell på å skrive på de to måtene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ser ut som Algalon er død. Hurra for Ensidia. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor er skrivefeilen?Er stor forskjell på og være en gentle man og en gentleman Oversatt til Norsk så blir vel gentle man = varsom mann eller forsiktig mann. Gentleman er jo et uttrykk for en mann som er flink til å varte opp damer. Så det blir stor forskjell på å skrive på de to måtene. Jeg sa jo at det var stor forskjell. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Og? Det er jo ikke bare 25mann som er "seriøs raiding". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, de kommer inn der med 25-mann hard-mode gear, så i forhold til en 10-mann progressguild er det ikke _så_ bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uansett hvilken level utstyret deres er på, så er det bra gjort å fikse Algalon først. Jeg har mine sterke tvil om en guild som bare tar 10mann klarer å komme seg til Algalon, for så å banke han. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, de kommer inn der med 25-mann hard-mode gear, så i forhold til en 10-mann progressguild er det ikke _så_ bra.Kan ikke se at du har klart det samme for og si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå