Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

prahaha, ble rimerlig stress i guildet når vi starta mc raid klokka 2000.

4 days to reset. Okey, epix her kommer vi. Plutselig er vi på lucifron og "WARNING: instance reset in 6 minutes, please leave or be ported". Alle klikkker helt fordi vi også wipa da fordi vi skulle skynde oss. Dermed så ble raidet oppløst fordi "alle" dro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedde på alle serverne. Men vi gjorde bare de første bossene om igjen og fikk dobbel loot :)

Samtidig;

Hvor lang tid skal det ca ta hvis jeg starter på rank 6, og skal til rank 11 med "aktiv" pvping? 5-7 timer pr dag?

Og på denne serveren er det ca 1 times ventetid så det er vel lettere å få rank her og det er pve server med ikke altfor mange pvpere.

Fikk nettopp sansen for pvp etter mange måneder med raiding. Vil også teste gearet mitt. :]

Noen som kan gi meg et lite svar her?

Lenke til kommentar
Akkurat i det guildet pwna ragnaros og skulle til å loote så ble de porta :p

Droppa perditions blade, onslaught girdle og noe anna søppel, alt borte vekk :D

5847297[/snapback]

De fikk en god varsel. kunne vel ha ventet med drapet før serverrestart?

Kan ikke ta så lang tid å drepe han da noen guild bruker 1,29T på hele MC.

Endret av War
Lenke til kommentar

5847297[/snapback]

5847589[/snapback]

så er det ikke alle guild som har 40 folk som bader i epix.

Uansett, vi måtte disenchante noe pala items igår..... "yey"

Lenke til kommentar

Såh, 57, Robe of the void, Felcloth shoulders (bare +2dmg og 6 spirit mer enn de jeg hadde fra før, men de så vitterlig mye penere ut enn de gamle) og Chromatic cloak. Veldig bra at kappen passet inn, fargemessig, og var av den lange sorten.. jeg hater de mini-kappene.

Irriterende at Gloves of spell mastery ikke har droppet på Sylvanas. :(

Edit: Piktsjor.

post-5643-1143884076_thumb.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Hva skjer om jeg er i en gruppemed 5 andre, vi el lvl 42, så logger man inn med en 60 , dreper bossen eller moben i gruppa,sålogger inn med lvl 42 igjen i gruppa og looter Q itemet?

Går det?

Uansett går det velå fotfølge en gruppe med en 60 og drepe alle mobsen og spare bossen så relogge med den karakteder med lik lvl som gruppen.

Noen som har prøvd å grinde Q items med 60in så sende det til alten?

Hva med å ha 2 kontoer og sette alten på follow i et åpent området

så grinde med en 60 . ville fått lite xp men fortere? .

Endret av War
Lenke til kommentar

Sette alt. på follow og grinde er en løsning det .. ikke at det egentlig har noe hensikt men. Eneste jeg har gjort med det "jukse"-greiene der er vel at jeg satt alten på follow på en kompis sin 60 og gjorde Windfury-questet til warrior. (2 kontoer, to laptops)

... funka fint det.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

5847297[/snapback]

5847589[/snapback]

Jeg var ikke der, men de fikk slett ikke varsel i god tid, tror de fikk beskjed sånn ca i det de kom til ragnaros.

Det var raid2 det var snakk om (mye dårlig gear enda og tjekkere som ikke kan engelsk :cry: ) så de tar definitivt ikke MC på <2 timer.

Og det var slett ikke server-restart, det var instance reset, å vente hadde ikke vært noe som helst poeng i.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt spammet av group invites av noen lvl 60 huntere .

Jeg joiner og 1 sek etterpå blir gruppen slettet.

Jeg addet dem i friendslisten og ser at de er i M instancen rett ved 300 alch treneren. 24/7

Der er det lvl 40+

Etter flere dager med spam ble jeg lei og dro til instancen, invita han som var i gruppe med 1 til . jeg gikk inn og når de sloss med bossen ( så at livene til peten dems sank) slo jeg på masterloot og vips så fikk jeg looten.

Etter på Hs jeg med utrulige mange XXXX: wiaper do pau ka mek tee lii.

Im china !! dooo paa reexi fooouy dragon.

Har en del printscreen jeg skal legge ut.

Nå hører det også til historien at etter hs og Printscreen måtte jeg møte megler for å få nøkler til mitt nye hus, og siden har jeg ikke vært hjemme og skall ikke heller før mandag kveld.

Jeg skal poste looten og printscreenene :!:

---------------------------------

server-restart var meldingen jeg fikk .

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Faen da! Så irriterende at du ikke lenger kan loote på det som dropper når en annen i party dreper en mob! Tatt WC minst 10 gangermed en kompis for å få Venomstrike buen, men den droppa ikke før den første run'n i dag! Og da kunne jeg ikke rolle!! :wallbash:

edit: fant ut at det er noe galt med looting eller noe sånt her

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

faen ta dire maul også, skulle ta dreadsteed questet, men neida, kom til trebossen etter første pylon. Plutselig blir palaen vår slått vekk og 2 trær kommer. "Banish", ok. Plutselig kommer et tog med trær som wipe oss og vi må cleare hele rommet... drittsted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...