BigJackW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan være litt irriterende ja, ihvertfall med tanke på at du har wipet gjentatte ganger på flere av bossene i ulduar for å komme deg til bossene som dropper tier-deler. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Selv har jeg bare hatt det kjempefint i VOA. Ble med guilden av en tilfeldighet dit, og ble guild first med T8.5 (Men ja. Det er litt irriterende å sloss for gear i Ulduar, når du vet at pug nabs kan få mye av det samme uten å gjøre allverden.) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kun jeg som er stuck på Authenticating når jeg prøver å logge på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Les meldinga som står til venstre når du logger inn? -.- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Der er det helt tomt. Fant forøvrig det som skulle ha stått der et annet sted. Endret 13. mai 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Allerede gjort BG-daily, WG-dailies og kjøpt furious to-håndsøks Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 noen som kommer inn? Nei. Pokker i vold. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Pokker i vold i annen, detta sugde. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kommer heller ikke inn :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har ikke dere skole eller jobb å være på? WoW-regel nr.1: Aldri forvent å spille de første timene etter maintenance. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sitter på skolen, ikke min feil at lærerne ikke har mer å lære oss i år har jo fått gjort mitt jeg da, må si det føltes deilig å oppgradere death's bite klarer bare ikke bestemme meg for berserking eller 110 AP. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sitter på skolen, ikke min feil at lærerne ikke har mer å lære oss i år har jo fått gjort mitt jeg da, må si det føltes deilig å oppgradere death's bite klarer bare ikke bestemme meg for berserking eller 110 AP. Berserking er bedre. Qoute fra Elitist Jerks: How berserking works: Berserking is a ppm based proc, similar to mongoose (1.2 ppm) - in a raid environment it has a ~35% uptime. It can only trigger off attacks flagged as melee attacks and melee specials (Judgements, CS, DS, white swings). Napkin math shows that in a scenario with a 35% uptime, the enchant is worth ~135AP on average, and up to/more than ~250AP if RNG favors you - in both normal and lucky cases, it is clearly the superior pve weapon enchant. The armor reduction debuff has also been reduced to 5% (from 25%) making this enchant superior for pvp as well. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Vet at det totalt sett er mer AP, men med alle de gangene jeg har stått igjen med 200hp mot dobbel dps-teams så høres 5% armor skummelt ut Edit: og siden det er pvp er burst-AP mer handy, men er de her fordømte 5% armorene som jeg er redd for Edit2: Gadd ikke fundere mer, ble zerking da jeg hadde lite infinite dust. Endret 13. mai 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Til PvP kan vel 5% armor + litt uhdeldig timing være døden, men ellers er Berserking best på mange måter slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det jeg også fant ut, kan være veldig uheldig en gang i blant, men det ekstra burstpresset man kan legge ut mange ganger veier litt opp for det. For ikke snakke om hvor mye ekstra stam og andre stats jeg fikk av upgraden uansett Lenke til kommentar
Naive Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er trøtt og vil ha kaffe og vil ha Ulduar og vil pewpewpewe. /nerdtears Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ble det øks eller pole? Ble øks, kjøpte begge og testa animations på flere mobs og test dummy, polearmen er feil proporsjonert så det så litt dumt ut som tauren Lenke til kommentar
PcT Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så dere kjøper nabb våpen altså? :< Sitter å holder ut den siste uka for min 245 dps 2hander <3 200>245 dps er rimelig bra upgrade lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå