Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DK/hunter er nerfa og warrior har faktisk noe å gjøre i arena.

Ulduar kom ut og var en suksess (i mine øyne hvertfall)

Ja, forresten, når du nevner det så har jeg lurt på hvilke class som er OP, og hvem som ikke er?

Har ikke spilt på en stund, er level 80 da.

Har hørt rykter om at paladin er enda mer OP, at DK er helt nerfa og sånt.

er det noen som har en listen liste over hvem som har blitt nerfa og hvem som har blitt

OP? :p

Lenke til kommentar

Op og Op.

Retpala har en latterlig burst, men med litt utility og tenking er de helt greie, rogues gjør latterlig skade under openers og ti sec etter de kommer ut av stealth om dagen, noe som legger et vanvittig press fra starten av.

Destru locks gjør satans vondt, men vil ikke kalle de Op.

DK er fortsatt bra, bare ikke like faceroll.

Hunter er nesten for nerfa.

Warrior fikk en del buffs, vil si de var på plass, fortsatt litt svakere enn andre melee-klasser, men godt representert grunnet gode komboer med druids blant annet.

Priest var topnotch, fikk et par smånerfs og jeg ser de som balansert, andre mener de fortsatt er Op.

Mage er mage, minner mye om de fra tbc bare med mirror images for min del, like skumle hvis spilt bra :p

Shamans er litt svake i mine øyne, men gjør det visst bra mot noen comps.

Druids er på vei opp igjen.

Sikkert glemt en klasse, men skrev dette litt fort så care.

Dette er mine synspunkter ut i fra å spille warrior/hpal (jeg er warrioren) og en del lesning på Arenajunkies.com

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Ret paladins har relativt bra burst, men den bursten er utrolig RNG-basert, når jeg spilte rshaman/ret i 2s så spilte vi en match mot priest/rog og matchen varte i neste 15min pga jeg ikke fikk inn noe burst, men når jeg først fikk inn en hammer/repentence og ting proca/critta så døde roguen fort som faen.

Så vil ikke kalle rets så veldig OP, selvom det kan virke sånn når man pluselig får den bursten rett i trynet.

though jeg hadde byttet bort litt dmg for mer overlevelsesevne any day.

Lenke til kommentar

kom en skrivefeil der. Som jeg egentlig skulle si.

Retpala har en latterlig burst, men med litt utility og tenking er de helt greie å møte.

Greit nok dere har burst, men hvis man er kjapp med sword and board og disarmer på riktig tidspunkt er de temmelig greie å møte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

noen andre som har problemer med comment section på wowhead? Ser ingen comments jeg, og det står at det er X comments der :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...