Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 DK/hunter er nerfa og warrior har faktisk noe å gjøre i arena. Ulduar kom ut og var en suksess (i mine øyne hvertfall) Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 DK/hunter er nerfa og warrior har faktisk noe å gjøre i arena.Ulduar kom ut og var en suksess (i mine øyne hvertfall) Ja, forresten, når du nevner det så har jeg lurt på hvilke class som er OP, og hvem som ikke er? Har ikke spilt på en stund, er level 80 da. Har hørt rykter om at paladin er enda mer OP, at DK er helt nerfa og sånt. er det noen som har en listen liste over hvem som har blitt nerfa og hvem som har blitt OP? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Op og Op. Retpala har en latterlig burst, men med litt utility og tenking er de helt greie, rogues gjør latterlig skade under openers og ti sec etter de kommer ut av stealth om dagen, noe som legger et vanvittig press fra starten av. Destru locks gjør satans vondt, men vil ikke kalle de Op. DK er fortsatt bra, bare ikke like faceroll. Hunter er nesten for nerfa. Warrior fikk en del buffs, vil si de var på plass, fortsatt litt svakere enn andre melee-klasser, men godt representert grunnet gode komboer med druids blant annet. Priest var topnotch, fikk et par smånerfs og jeg ser de som balansert, andre mener de fortsatt er Op. Mage er mage, minner mye om de fra tbc bare med mirror images for min del, like skumle hvis spilt bra Shamans er litt svake i mine øyne, men gjør det visst bra mot noen comps. Druids er på vei opp igjen. Sikkert glemt en klasse, men skrev dette litt fort så care. Dette er mine synspunkter ut i fra å spille warrior/hpal (jeg er warrioren) og en del lesning på Arenajunkies.com Endret 12. mai 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Destru locks er blitt litt nerfa da, men er pewpew i BG. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nerfsa er vel ikke live enda? hvis de er live så vil jeg ikke si de er nerfa til helvetet akkurat Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Eneste nerfen jeg kan finne i patchnotes er dette: Nether Protection reduced to 30% damage reduction, down from 60%. Ikke akkurat dramatisk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det jeg trodde, ikke store nerfen Litt sånn samme stil som warrior, minor changes. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ret paladins har relativt bra burst, men den bursten er utrolig RNG-basert, når jeg spilte rshaman/ret i 2s så spilte vi en match mot priest/rog og matchen varte i neste 15min pga jeg ikke fikk inn noe burst, men når jeg først fikk inn en hammer/repentence og ting proca/critta så døde roguen fort som faen. Så vil ikke kalle rets så veldig OP, selvom det kan virke sånn når man pluselig får den bursten rett i trynet. though jeg hadde byttet bort litt dmg for mer overlevelsesevne any day. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 kom en skrivefeil der. Som jeg egentlig skulle si. Retpala har en latterlig burst, men med litt utility og tenking er de helt greie å møte. Greit nok dere har burst, men hvis man er kjapp med sword and board og disarmer på riktig tidspunkt er de temmelig greie å møte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 noen andre som har problemer med comment section på wowhead? Ser ingen comments jeg, og det står at det er X comments der :S Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Virker her. Har du javascript skrudd på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Virker her. Har du javascript skrudd på? Aner ikke. hvordan skrur jeg det på? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flere her som får utrolig mye Plate DPS items i Ulduar? Og Plate generelt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flere her som får utrolig mye Plate DPS items i Ulduar? Og Plate generelt. Ja. Føler det er naxx all over again. Plaga med alvorlig mykje plate der og. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har ikke sett mye plate i hverken Ulduar eller Naxx jeg, hvertfall ikke dps (Uheldigvis. ). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Flere her som får utrolig mye Plate DPS items i Ulduar? Og Plate generelt.8x Protector denne uka... Og generelt mye plate. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har ikke sett mye plate i hverken Ulduar eller Naxx jeg, hvertfall ikke dps (Uheldigvis. ). Du var vel litt heldigere i går? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Du var vel litt heldigere i går? T7 token er da ikke plate da. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Må si det er grenseløst irriterende når retards med 2,5k dps greier å karre til seg 2x Conqueror i VoA ./sigh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå