Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Urk, har enorme problemer å velge om jeg skal levle opp druiden eller priesten min for å drive med healing end-game. Gah, priest virker veldig greit med tanke på at det er en "pure" healer (minus shadow that is) mens druid er litt av alt, og dermed mer variert. Noen som har noen argumenter som kan tippe meg mot den ene klassen? :p

Lenke til kommentar

Også kommer jeg litt mot strømmen og heier på priests. Blir du lei healing har du jo en ganske kjekk karriere som spriest foran deg. (Er ganske dårlig med priests på min server, kan være derfor jeg heier på det valget.)

Lenke til kommentar
Også kommer jeg litt mot strømmen og heier på priests. Blir du lei healing har du jo en ganske kjekk karriere som spriest foran deg. (Er ganske dårlig med priests på min server, kan være derfor jeg heier på det valget.)
Jeg spiller jo priest og er jo gøy det, problemet er jo det at når man er i en halv seriøs guild så er det ikke bare og switche spec sånn helt uten videre. Som druid så kan du jo gå fra healer til tank uten at noen ville klagd på det mest sannsynlig.
Lenke til kommentar
Jeg spiller jo priest og er jo gøy det, problemet er jo det at når man er i en halv seriøs guild så er det ikke bare og switche spec sånn helt uten videre. Som druid så kan du jo gå fra healer til tank uten at noen ville klagd på det mest sannsynlig.

Njaa, det kommer da vel an på guilden og behov innad i den? Selv er jeg i en guild som er litt healer heavy, så hvis vi plutselig har en moonkin eller tank som vil leke tre, hadde det nok blitt liv og leven. Alle bosser er jo ikke max i healingbehov heller, så hos oss hender det seg at en priest går over til shadow i ny og ne som ekstra dps. Fungerer kjempefint. Det kommer mye an på behov i guilden, hva som trengs osv imo. (Dual spec er jo perfekt i slike tilfeller.)

Lenke til kommentar

Det med å skifte specs kommer ann på guilden og folket man raider med.

Har selv en aktiv prest og druide i guildet mitt, hvor druiden er feral dps (knuser alt og alle), mens presten er vanligvis discipline, og av-og-til shadow (når naxxrunna har for mange healers).

Gøy? Absolutt. Nå har også DKen min blirr 79, og det er en fryd å gjøre instanser med den, så kanskje den også får seg litt naxx-epics.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for priest, spiller priest selv og det er nice. Nå som dual specs har komt kan du enten ha feks holy og shadow spec, og bytte litt alt etter hva du vil gjøre, ellers kan du har holy og disc, så kan du bytte til disc på fights der MT trenger mye healing, og bytte til holy i fights alle tar mye dmg (holy er nice aoe healer, og disc er nice one person healer).

Lenke til kommentar

Oh, se hva som dukka opp da jeg gjorde daily fishing. :D

post-61676-1242080078_thumb.jpg

Edit: Vell egentlig var det vel en argent tournament quest i grizzly hills, så fant jeg noen glacial salmon pools som jeg fiska og der var den. :D

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...