Tusker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 er ikke det borte? har slutta og spille så skal ikke si noe sikkert. alt skal jo være så hinsides likt for alle og en hver at det knapt er noen forskjell, bortsett fra det ytre utseende. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Priest Racials er vel borte, ja. Husker da det var kun Undeads som hadde Devouring Plague. Det var tider. Nå er jo både Devouring Plague og Fear Ward "allmannseie", og fler av de gamle Priest Racials ble fjernet. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Da var Champion of the Horde achievementen og Crusader tittelen i boks ^^ (fra Argent Tournament) Begynner å bli mange tittels hos meg, har 22 stykk atm Endret 10. mai 2009 av ZindreX Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nice. Sku ønske jeg mestra jousting, men det er som med pvp, jeg suger bare bigtime Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Funker sikkert bedre uten massivt lag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gjennom hele min wow-karriere har jeg kun hatt 1 tittel. Slå den Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Og hva heter den tittelen Matsemann? Kudos til deg forresten, i wotlk føler jeg man får tittler i hytt-og-pine^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Wey, 5k innlegg. Det var Jenkins. Men ellers gidder jeg ikke achievementfarming. Eneste jeg gjorde under Noble var å få polymorph:rabbit. Ellers kunne jeg jo ha hatt Champion of frozen wastes om jeg gadd Oculus, og andre slike ting. Men eneste titlene jeg egentlig ville hatt var hand of A'dal og slik. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hoho. Mining med mount gikk som en drøm i Outland :b Som DK, vil jeg bevege meg 15% raskere på mount (land/luft) når jeg er i unholy presence? Eller er det bare når man springe til fots ... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 gjelder på mount også afaik:) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Priest Racials er vel borte, ja. Husker da det var kun Undeads som hadde Devouring Plague. Det var tider. Nå er jo både Devouring Plague og Fear Ward "allmannseie", og fler av de gamle Priest Racials ble fjernet. Nightelf hadde jo starshards dotten ^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hihi, det var ganske morsomt. Synd de fjerna det. Jeg vil ha lock flying mount! Endret 10. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Var og farmet eternal fire's i Wintergrasp tidligere i dag da en nokså sjelden Je'tze's Bell droppet fra en av elementalene Hvor mye kan jeg selge denne for? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 På min server har jeg sett den ligge til omtrent 5-6k gull hvertfall, men vet ikke om den har blitt solgt til den prisen. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei tenkte jeg skulle prøve meg sånn halvveis på PvP, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. tenker på gear osv. Er det en ide og starte med det created resillience greiene, for så å ta å kjøpe det blå for emblems, ispedd voa osv? Prøvde en AB her for noen dager siden, men drit kjedelig å såvidt gjøre skade og få sykt tilbake:P Lenke til kommentar
Sati Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei tenkte jeg skulle prøve meg sånn halvveis på PvP, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. tenker på gear osv. Er det en ide og starte med det created resillience greiene, for så å ta å kjøpe det blå for emblems, ispedd voa osv? Prøvde en AB her for noen dager siden, men drit kjedelig å såvidt gjøre skade og få sykt tilbake:P Skaff deg brukbart våpen fra en instance/naxx. Litt lettere å gi videre råd når man vet class. Men det blå settet er vel greit, gjør Wintergrasp battle for marks så får du PvP-head + trinket, også en del honor og gold å hente der. Kjør 10 arena matcher i uka, spill deg opp til rundt 1000 rating for å få brukbart med points, 1000 bør du klare selv med drittgear. VoA bør også gjøres hver uke, kjør class-run i 10-man for å være sikker på at du får det du trenger. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tenkte det kanskje blei med UH dken eller om jeg skulle specce Resto eller noe slikt på Shamanen. Men suger maks i pvp så tar vel sin tid:P hva menes egentlig med voa class run btw? Lenke til kommentar
Naive Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Mwahaha. Etter tre timer klarte ti slitne stakkarer endelig å downe Mimiron. Endelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tenkte det kanskje blei med UH dken eller om jeg skulle specce Resto eller noe slikt på Shamanen. Men suger maks i pvp så tar vel sin tid:P hva menes egentlig med voa class run btw? En av hver klasse stikker til normal VoA, slik at uansett hva som dropper, så er det noen som kan få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå