Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wey, 5k innlegg.

Det var Jenkins. Men ellers gidder jeg ikke achievementfarming. Eneste jeg gjorde under Noble var å få polymorph:rabbit.

Ellers kunne jeg jo ha hatt Champion of frozen wastes om jeg gadd Oculus, og andre slike ting. Men eneste titlene jeg egentlig ville hatt var hand of A'dal og slik.

Lenke til kommentar
Priest Racials er vel borte, ja.

Husker da det var kun Undeads som hadde Devouring Plague. :D Det var tider. Nå er jo både Devouring Plague og Fear Ward "allmannseie", og fler av de gamle Priest Racials ble fjernet.

Nightelf hadde jo starshards dotten ^^

Lenke til kommentar

Hei tenkte jeg skulle prøve meg sånn halvveis på PvP, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. tenker på gear osv.

Er det en ide og starte med det created resillience greiene, for så å ta å kjøpe det blå for emblems, ispedd voa osv?

Prøvde en AB her for noen dager siden, men drit kjedelig å såvidt gjøre skade og få sykt tilbake:P

Lenke til kommentar
Hei tenkte jeg skulle prøve meg sånn halvveis på PvP, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. tenker på gear osv.

Er det en ide og starte med det created resillience greiene, for så å ta å kjøpe det blå for emblems, ispedd voa osv?

Prøvde en AB her for noen dager siden, men drit kjedelig å såvidt gjøre skade og få sykt tilbake:P

Skaff deg brukbart våpen fra en instance/naxx. Litt lettere å gi videre råd når man vet class.

Men det blå settet er vel greit, gjør Wintergrasp battle for marks så får du PvP-head + trinket, også en del honor og gold å hente der.

Kjør 10 arena matcher i uka, spill deg opp til rundt 1000 rating for å få brukbart med points, 1000 bør du klare selv med drittgear.

VoA bør også gjøres hver uke, kjør class-run i 10-man for å være sikker på at du får det du trenger.

Lenke til kommentar
tenkte det kanskje blei med UH dken eller om jeg skulle specce Resto eller noe slikt på Shamanen. Men suger maks i pvp så tar vel sin tid:P

hva menes egentlig med voa class run btw?:p

En av hver klasse stikker til normal VoA, slik at uansett hva som dropper, så er det noen som kan få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...