Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En litt rar hendelse i Orgrimmar idag.

post-88612-1241868990_thumb.jpg

De drar den gjerne langt for å reklamere for seg selv. Det jeg lurer på er hvordan de klarte å dø der. Utenom Gamon er det ikke mange gode alternativer. Å han er jo død 90% av tiden.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid det tar å overføre character?

Varierer veldig. Det kan ta fra 30 min til 1 time og helt opp til 24 timer.

De drar den gjerne langt for å reklamere for seg selv. Det jeg lurer på er hvordan de klarte å dø der. Utenom Gamon er det ikke mange gode alternativer. Å han er jo død 90% av tiden.

Litt morssomt at de ligger på AKKURAT samme sted på alle serverne de har vært på, så jeg tviler på at de har faktisk gått dit selv.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

post-88612-1241868990_thumb.jpg

Realm er du på, har sånn akkurat på dunemaul :p

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer å rerolle som enten dps eller tank class denne gangen, og har kommet fram til at det står mellom paladin, warlock og mage...

Noen som har noen gode argumenter for hva jeg bør velge?

Vil gjerne ha noe som kan gjøre en god del dps, uten å måtte ha "über1337Ulduar25" gear.

Taknemmelig for alle innspill :)

Lenke til kommentar

Folkens,

når 70 med min første char i dag (jei). Har lyst på flying mount, så det blir enklere å ferdes i Outland (fram til 77) for både å hjelpe venner og farme litt.

Jeg har jo spart som en gal, men har ikke mer en ca 1,5k når jeg dinger 70, så noen epic flying mount blir det ikke med det første.

Ser at man kan fly en treg variant med Expert riding skill. Vurderer å bare gå for dette, men er det slik at man kan gå rett på Artisan som 70, uten å måtte betale for å lære expert, eller må man uansett lære expert før artisan? Håper i hvert fall at noen forstod spm :-)

Lenke til kommentar

ja, men det er jo for så vidt en liten trøst, fordi da tar jeg bare å bruker 800 g på expert + 100G på normal flying mount, så har jeg i hvert fall noe som er airborne fram til jeg har råd til epic:-) Hadde ikke gidda å svi av nesten 1k for å ha en 60% fram til artisan, om man ikke MÅTTE ha expert først da. Takk for svaret :-)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan de får det til?

Det er ganske enkelt å skjønne at det er et program som har gått dit for dem. Spørsmålet er hvordan har de klart å død.

Teleport hack, slipper de fra stor høyde så faller de ned og lager denne "skriften"

Morsomt å se på når det regner orcer.

Lenke til kommentar
ja, men det er jo for så vidt en liten trøst, fordi da tar jeg bare å bruker 800 g på expert + 100G på normal flying mount, så har jeg i hvert fall noe som er airborne fram til jeg har råd til epic:-) Hadde ikke gidda å svi av nesten 1k for å ha en 60% fram til artisan, om man ikke MÅTTE ha expert først da. Takk for svaret :-)

Så har du 5000 for Artisan og 1000 for cold weather flying for å fly i Northrend. Er du heldig "sparer" du 200G for epic flying mount gitt at du enten er steike heldig i Utgard Pinnacle Heroic eller steike heldig i Culling of Stratholm Heroic Timed run. Andre alternative er at du er steike heldig og finner en djevelsk rare ettertraktet flygende drake i Storm Peaks regionen.

Eller du kan satse safe og gå 200G på en normal fast flying mount, eventuelt 1600G for en red drake fra Wyrmrest.

Hm, når jeg tenker meg over er det veldig mange måter å få epic flying mount uten noen særlig arbeid slik sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...