Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kan fint begynne i Northrend på 68, hvertfall som DK ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 På 68 jepler du deg til Northrend ja, ikke noe å tenke på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Personlig venter jeg til 70-71, for da vil jeg ha flere quests i Northrend på level 80 som gir mye gull. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Går raskere å komme til 70 i Northrend enn i Outland, gir rundt 21k XP per quest innlevering, med rested XP og heirlooms fikk jeg mellom 1800 og 2100 XP per mobs jeg tok ned. Synes det går raskere fra 68 - 70 i Northrend, noe som ligger da til grunne for min anbefaling Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kommer ann på hvor effektiv man selv er. Følger man en quest-guide (som wowpro), går det rykende kjapt uansett hvor man levler. Healeren min begynte i Outland som 55, og Northrend som 65. Gjorde et fåtall quests i Hellfire, resten var instancer opp til 75. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hello! har akk fått med en venn til å game wow og vi går for 80's. Han er mage(frost) og jeg præst(shadow) men lurte litt på hvor vi skal queste fra 20-40? Vi har raf så det går fort:) takker for svar på forhåndlol Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville sagt: Har man hierloom, stikk Netherstorm, har man ikke, stikk Northrend. Oppgraderingen fra 85 til 120dps er enorm. Men jeg syns man går glipp av veldig rask og kjekk XP fra en spesifikk hub i Netherstorm om man velger å dra med en gang man blir 68. Og som Slimda sier over her, så sitter man igjen med noe mer gull om man venter lengre med å stikke til Northrend. Og siden jeg fucket til screenshottet sist gang poster jeg nytt her: Speedy til høyre der, håper alle har husket å plukke opp Children's Week pet også fra Orgrimmar. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ofc, PSV. Jeg går rundt med svineinfluensa Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heh, fikk ny guildrekord på Naxx 10 i kveld, hele Naxx gjort på 3 timer og 5 minutter samt gjorde Spider quarter på under 20 minutter Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi kjørte nettopp VoA 10man, manglet en healer, så vi trykka inn en ekstra dps og healern gikk soloheal gjennom dritten xD Meget genialt på Emalon Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tipper det var en paladin. Bacon! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 alle starter likt nå også, ingen som har full epic når man dinger : ))) Ang ranked BGs så er det noe de har snakket om, do want ranked WSG. Og ang "Fullt Furios fra PvE" så er vel dette en veldig stor overdrivelse. Det er helt sant, men hvorfor skal da noen ha supert PvP gear når de starter? Skal man ikke "kjempe" seg opp? Man starter ikke med 5000 rating i CoD4 når man trer inn i Multiplayer så ser ikke hvorfor man skal starte med godt gear i PvP i WoW heller. Tror ranked er den beste måten å gjøre det på totalt sett. Da kan du bare holde deg unna VoA?Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Tør jeg spørre hva dette har med diskusjonen å gjøre? Er mulig å diskutere dette på en sakelig måte ikke sant? Hva er usaklig og utenfor diskusjonen? Du sa din mening, jeg sa min. Vel, kommentaren "Da kan du bare holde deg unna VoA?" er ikke akkurat en del av saken Det funker jo også dårlig å stille opp i VOA med for det meste PVP gear.Var i VOA25 her om dagen med min DK som kun har epics fra crafted/Heroics og Marks. Før vi starta inspecta jeg en annen DK som var med og han hadde for det meste pvp epics. Merket meg navnet hans for å se på dps'en. Vi tok Archavon først og wipet på Emalon. Jeg hadde over 3k dps overall(3200dps på Archavon fighten), Pvp gear DK'en hadde 1800 dps. Vi hadde samme våpen. 2H crafted mac'en. Så det nytter jo ikke å være en ren pvp'er når du skal i VOA, man må ha greit pve gear her. Ihvertfall på Emalon som krever god dps på adds når de er enraged. Ikke sant, PvP gear funker dårlig i PvE sammenheng så hvorfor skal det da være slik at man får PvP gear fra et PvE sammenheng? Det undergraver mener jeg PvP systemet, folk arbeider seg ikke opp til en tittel, grad og utstyr, de springer gjennom nok heroics (teoretisk sett rundt 55 emblems sett at man gjør alle heroics med daily) til de har rundt 175-200 emblems og om de da er heldig en masse stonekeeper's shards. En kompis av meg brukte vel 1 uke på farming i PvE sammenheng, da hadde han nok til å kjøpe seg PvP gear som ga han uhorvelig masse resilience og en jævlig god start i PvP sammenheng. PvE er ikke slik sett utfordrene, spesielt ikke heroics, så det blir megalett å få seg bra PvP gear til lite arbeid. Det synes jeg blir feil. PvP burde holdes adskilt totalt fra PvE, 2 seperate systemer i samme spill. Tror da at jeg hadde gjort mer PvP for da vet jeg at den starten jeg gjør med 0 i resilience er samme start som de andre jeg kjemper mot, og når jeg får mer gear vet jeg og at rating min øker og jeg vil hele tiden være opp mot likestilte personer. Litt kjedelig for en som jumper rett inn i PvP fra PvE å bli stilt ovenfor en gnom med fult PvP gear, såvidt man får sagt "Geep" før man er kjøttmos alla carte. Da er man tilnærmet tvunget til å gå PvE for å starte PvP, er jo ikke noe motiverende å spille PvP hvor man blir knerta gang på gang på gang, i alle fall finner ikke jeg dette morsomt. Personlig syns jeg VoA er en fin ting. Tror det er du som ikke ser poenget. Wow er ETT spill, ikke to. Det har en pve del og en pvp del, hvorfor kan det ikke være slik at en person kan drive med begge deler? Hvis du bare vil ha pve kan du spille pve, du trenger ikke bry deg om folk som ønsker å prøve seg på begge deler? Er jo helt opp til hver enkelt. Tingen med VoA er jo at de som har PVE gear skal få en liten boost i pvp. De slipper å begynne helt fra scratch med pvp slik de måtte med pve. Blizzard satser stort på pvp nå og du må bare finne deg i det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er nettopp det som jeg syns er teit. Det er altfor lett og få tak i det beste pvp-gearet. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har plutselig begynt å få noe latterlig med lag, og fatter ikke hvorfor. Har ikke lagt til noen nye addons, endret noen settings i spillet eller noe i de baner. Likevel er det bare WoW som lagger. Ulduar igår var et helvete tbh. Noen som kan gi meg noen tips til hva som plutselig kan ha slått seg vrangt? Kan det være selve maskinen min som bare begynner å få nok som hoper seg opp på minnet? Annoying =/ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lag som i fps-lag eller generelt bare latterlig med cast time? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Personlig syns jeg VoA er en fin ting.Tror det er du som ikke ser poenget. Wow er ETT spill, ikke to. Det har en pve del og en pvp del, hvorfor kan det ikke være slik at en person kan drive med begge deler? Hvis du bare vil ha pve kan du spille pve, du trenger ikke bry deg om folk som ønsker å prøve seg på begge deler? Er jo helt opp til hver enkelt. Tingen med VoA er jo at de som har PVE gear skal få en liten boost i pvp. De slipper å begynne helt fra scratch med pvp slik de måtte med pve. Blizzard satser stort på pvp nå og du må bare finne deg i det. Ser poenget, er ikke enig, hvorfor skal PvE, som er et lett element med predefinerte oppgaver og predefinerte NPCer mikses inn med PvP som er et uforutsigbart element ettersom du spiller mot mennesker, som er i stand til å gjøre noe ulogisk? Det er 2 helt forskjellige elementer med 2 helt forskjellige vanskelighetsgrader. Hele poenget er at man ikke trenger å jobbe seg opp i grader i PvP, man kan gjøre det mye lettere elementet PvE og deretter sitte med super PvP gear. Hadde det vært rettferdig at man på 80 kunne velge å ta heroics på normal og fremdeles fått emblems og epic drops fra sistebossen? Hele poenget er at de 2 elementene er så forskjellige at det blir feil å mikse dem sammen. Skal man i dag få gjort noe PvP er man nødt til å ha gjort en bråte PvE for å overhode ha sjangse til å sto imot. Blizzard kunne heller holdt de 2 tingene separat og lagt inn rangeringer på PvP slik at man hele tiden spilte mot likegearet spillere. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det går jo an å crafte seg et blått pvp sett som man kan starte med, det burde vel være en grei start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå