Matsemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da kan du bare holde deg unna VoA? Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Helle greia med arena blir jo borte. får jo omtrent fullt furious gladiator gear ved å gjøre KUN pve. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Burde være slik at man ikke kunne loote det som droppet i VoA om man ikke hadde rating til det der og da. Det hadde gjort VoA verdt å gjøre hver uke. I tillegg burde VoA forandres til token-system, og man burde kjøpe tokens istedenfor PvP gear direkte på vendors. Dette hadde gjort VoA mye bedre for ALLE. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nemlig. De kunne også gjort slikt at du kan kun kjøpe savage for emblems, akkurat som det reputation gearet i 70, bare for å komme i gang. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da kan du bare holde deg unna VoA?Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Tør jeg spørre hva dette har med diskusjonen å gjøre? Er mulig å diskutere dette på en sakelig måte ikke sant? Burde være slik at man ikke kunne loote det som droppet i VoA om man ikke hadde rating til det der og da. Det hadde gjort VoA verdt å gjøre hver uke. I tillegg burde VoA forandres til token-system, og man burde kjøpe tokens istedenfor PvP gear direkte på vendors. Dette hadde gjort VoA mye bedre for ALLE. Vel det er jeg ikke helt enig i, enten burde VoA endres til et fult PvP opplegg eller til et fult PvE opplegg, ingen miks. Slik det er nå må man gjøre PvP for å komme til PvE og gjøre en boss som dropper både PvE og PvP items. PvP og PvE burde holdes adskilt, om VoA skulle være en PvP boss ja gjør det slik og da på en eller annen måte, ikke mikse elementene. Har man PvE og PvP mikset er jo poenget med PvP borte, man stiger ikke i noe grad eller noe slikt, man spretter rett inn i det med kjøpt PvP utstyr for PvE tokens. Skulle heller vært et ratingsystem på PvP BGs og da gjort det slik at man får ikke et eneste et utstyr fra PvE sammenheng, dvs at starter man på rating 0 har man bare PvE gear. Ratingen scaler og med resilience levelen, jo mer resilience jo høyere base rating. Dette for å kompansere for at du får resilience gear fra proffesions. Slik da starter alle på lik linje og kan jobbe seg opp i gradene. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 alle starter likt nå også, ingen som har full epic når man dinger : ))) Ang ranked BGs så er det noe de har snakket om, do want ranked WSG. Og ang "Fullt Furios fra PvE" så er vel dette en veldig stor overdrivelse. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da kan du bare holde deg unna VoA?Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Tør jeg spørre hva dette har med diskusjonen å gjøre? Er mulig å diskutere dette på en sakelig måte ikke sant? Hva er usaklig og utenfor diskusjonen? Du sa din mening, jeg sa min. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er ikke jeg helt sikker,men hele deadly settet, untatt våpen, dropper fra voa? Og hvertfall noen deler av furious? Hva er da vitsen med rating? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rating handler da ikke kun om å få gear? Da forsvinner hele poenget for min del. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva mener du er poenget med rating? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og får å få høy rating, har gearet du har en del og si, men om alt gearet du har er skaffet av å kjøre voa 100 ganger er det ikke noe som heter "skills" i pvp lengre. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 The current arena rating system allows more players to have higher ratings in the 2v2 bracket when compared to 3v3 and 5v5. We are preparing an in-game update that will be improving the rating system of the 3v3 and 5v5 brackets to allow all three of the brackets to have a similar number of players able to achieve ratings on par with what’s currently possible in our 2v2 arena bracket. As a result, we are changing the personal and team rating requirements for the item level 239 weapons from 2200 to 2350, but keep in mind the tooltip will continue to show the requirement as 2200 until patch 3.1.2. Inc whine? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og får å få høy rating, har gearet du har en del og si, men om alt gearet du har er skaffet av å kjøre voa 100 ganger er det ikke noe som heter "skills" i pvp lengre. Jo, det er nok skills. Å påstå noe annet blir feil. Man kan til en viss grad bli båret av gear, men ikke langt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nemlig. De kunne også gjort slikt at du kan kun kjøpe savage for emblems, akkurat som det reputation gearet i 70, bare for å komme i gang. Du får kjøpt savage for emblems of heroism, hateful får du for emblem of valor, deadly får du for emblem of conquest. Nå er ikke jeg helt sikker,men hele deadly settet, untatt våpen, dropper fra voa? Og hvertfall noen deler av furious?Hva er da vitsen med rating? Du får gloves, legs og chest + cloak, neck, waist og wrist i voa iirc. Disse bitene har relativt lav rating requirement anyway. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det funker jo også dårlig å stille opp i VOA med for det meste PVP gear. Var i VOA25 her om dagen med min DK som kun har epics fra crafted/Heroics og Marks. Før vi starta inspecta jeg en annen DK som var med og han hadde for det meste pvp epics. Merket meg navnet hans for å se på dps'en. Vi tok Archavon først og wipet på Emalon. Jeg hadde over 3k dps overall(3200dps på Archavon fighten), Pvp gear DK'en hadde 1800 dps. Vi hadde samme våpen. 2H crafted mac'en. Så det nytter jo ikke å være en ren pvp'er når du skal i VOA, man må ha greit pve gear her. Ihvertfall på Emalon som krever god dps på adds når de er enraged. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nemlig. De kunne også gjort slikt at du kan kun kjøpe savage for emblems, akkurat som det reputation gearet i 70, bare for å komme i gang. Du får kjøpt savage for emblems of heroism, hateful får du for emblem of valor, deadly får du for emblem of conquest. Det jeg mente var at det skulle vært forandret, slik at du får kjøpt KUN det blåe savage gearet for emblems. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 alle starter likt nå også, ingen som har full epic når man dinger : ))) Ang ranked BGs så er det noe de har snakket om, do want ranked WSG. Og ang "Fullt Furios fra PvE" så er vel dette en veldig stor overdrivelse. Det er helt sant, men hvorfor skal da noen ha supert PvP gear når de starter? Skal man ikke "kjempe" seg opp? Man starter ikke med 5000 rating i CoD4 når man trer inn i Multiplayer så ser ikke hvorfor man skal starte med godt gear i PvP i WoW heller. Tror ranked er den beste måten å gjøre det på totalt sett. Da kan du bare holde deg unna VoA?Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Tør jeg spørre hva dette har med diskusjonen å gjøre? Er mulig å diskutere dette på en sakelig måte ikke sant? Hva er usaklig og utenfor diskusjonen? Du sa din mening, jeg sa min. Vel, kommentaren "Da kan du bare holde deg unna VoA?" er ikke akkurat en del av saken Det funker jo også dårlig å stille opp i VOA med for det meste PVP gear.Var i VOA25 her om dagen med min DK som kun har epics fra crafted/Heroics og Marks. Før vi starta inspecta jeg en annen DK som var med og han hadde for det meste pvp epics. Merket meg navnet hans for å se på dps'en. Vi tok Archavon først og wipet på Emalon. Jeg hadde over 3k dps overall(3200dps på Archavon fighten), Pvp gear DK'en hadde 1800 dps. Vi hadde samme våpen. 2H crafted mac'en. Så det nytter jo ikke å være en ren pvp'er når du skal i VOA, man må ha greit pve gear her. Ihvertfall på Emalon som krever god dps på adds når de er enraged. Ikke sant, PvP gear funker dårlig i PvE sammenheng så hvorfor skal det da være slik at man får PvP gear fra et PvE sammenheng? Det undergraver mener jeg PvP systemet, folk arbeider seg ikke opp til en tittel, grad og utstyr, de springer gjennom nok heroics (teoretisk sett rundt 55 emblems sett at man gjør alle heroics med daily) til de har rundt 175-200 emblems og om de da er heldig en masse stonekeeper's shards. En kompis av meg brukte vel 1 uke på farming i PvE sammenheng, da hadde han nok til å kjøpe seg PvP gear som ga han uhorvelig masse resilience og en jævlig god start i PvP sammenheng. PvE er ikke slik sett utfordrene, spesielt ikke heroics, så det blir megalett å få seg bra PvP gear til lite arbeid. Det synes jeg blir feil. PvP burde holdes adskilt totalt fra PvE, 2 seperate systemer i samme spill. Tror da at jeg hadde gjort mer PvP for da vet jeg at den starten jeg gjør med 0 i resilience er samme start som de andre jeg kjemper mot, og når jeg får mer gear vet jeg og at rating min øker og jeg vil hele tiden være opp mot likestilte personer. Litt kjedelig for en som jumper rett inn i PvP fra PvE å bli stilt ovenfor en gnom med fult PvP gear, såvidt man får sagt "Geep" før man er kjøttmos alla carte. Da er man tilnærmet tvunget til å gå PvE for å starte PvP, er jo ikke noe motiverende å spille PvP hvor man blir knerta gang på gang på gang, i alle fall finner ikke jeg dette morsomt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) alle starter likt nå også, ingen som har full epic når man dinger : ))) Ang ranked BGs så er det noe de har snakket om, do want ranked WSG. Og ang "Fullt Furios fra PvE" så er vel dette en veldig stor overdrivelse. Det er helt sant, men hvorfor skal da noen ha supert PvP gear når de starter? Skal man ikke "kjempe" seg opp? Man starter ikke med 5000 rating i CoD4 når man trer inn i Multiplayer så ser ikke hvorfor man skal starte med godt gear i PvP i WoW heller. Tror ranked er den beste måten å gjøre det på totalt sett. Da kan du bare holde deg unna VoA?Man må vinne i PvP for å komme inn til VoA (PvE). Tør jeg spørre hva dette har med diskusjonen å gjøre? Er mulig å diskutere dette på en sakelig måte ikke sant? Hva er usaklig og utenfor diskusjonen? Du sa din mening, jeg sa min. Vel, kommentaren "Da kan du bare holde deg unna VoA?" er ikke akkurat en del av saken Det funker jo også dårlig å stille opp i VOA med for det meste PVP gear.Var i VOA25 her om dagen med min DK som kun har epics fra crafted/Heroics og Marks. Før vi starta inspecta jeg en annen DK som var med og han hadde for det meste pvp epics. Merket meg navnet hans for å se på dps'en. Vi tok Archavon først og wipet på Emalon. Jeg hadde over 3k dps overall(3200dps på Archavon fighten), Pvp gear DK'en hadde 1800 dps. Vi hadde samme våpen. 2H crafted mac'en. Så det nytter jo ikke å være en ren pvp'er når du skal i VOA, man må ha greit pve gear her. Ihvertfall på Emalon som krever god dps på adds når de er enraged. Ikke sant, PvP gear funker dårlig i PvE sammenheng så hvorfor skal det da være slik at man får PvP gear fra et PvE sammenheng? Det undergraver mener jeg PvP systemet, folk arbeider seg ikke opp til en tittel, grad og utstyr, de springer gjennom nok heroics (teoretisk sett rundt 55 emblems sett at man gjør alle heroics med daily) til de har rundt 175-200 emblems og om de da er heldig en masse stonekeeper's shards. En kompis av meg brukte vel 1 uke på farming i PvE sammenheng, da hadde han nok til å kjøpe seg PvP gear som ga han uhorvelig masse resilience og en jævlig god start i PvP sammenheng. PvE er ikke slik sett utfordrene, spesielt ikke heroics, så det blir megalett å få seg bra PvP gear til lite arbeid. Det synes jeg blir feil. PvP burde holdes adskilt totalt fra PvE, 2 seperate systemer i samme spill. Tror da at jeg hadde gjort mer PvP for da vet jeg at den starten jeg gjør med 0 i resilience er samme start som de andre jeg kjemper mot, og når jeg får mer gear vet jeg og at rating min øker og jeg vil hele tiden være opp mot likestilte personer. Litt kjedelig for en som jumper rett inn i PvP fra PvE å bli stilt ovenfor en gnom med fult PvP gear, såvidt man får sagt "Geep" før man er kjøttmos alla carte. Da er man tilnærmet tvunget til å gå PvE for å starte PvP, er jo ikke noe motiverende å spille PvP hvor man blir knerta gang på gang på gang, i alle fall finner ikke jeg dette morsomt. Noen her som har skjønt det hvertfall EDIT: quoten ble litt lang :s Endret 7. mai 2009 av Dernel Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror dere det blir vanskelig å queste aleina som en 68 DK i Northrend, eller vil det gå helt greit? Er 67 nu... begynner å vurdere et lite øy-bytte ^^ Forresten; noen som skal starte med WoW for første gang, eller som tar spillet "ned fra hylla etter en lengere pause" ? :-) La meg "Recruit a friend" eller ta en "Scroll of Resurrection" på deg, å du får et gratis VT-rom av meg, i tillegg til de andre fordelene som summoning og 10 dager gratis ;-) PM om du er intr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå