Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 og skriver facebook-applikasjon Døøø, hedensk sviiiin! Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Morsomt...fikk Reins of the Grand Black War Mammoth fra Emalon 10-man her om dagen.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 og skriver facebook-applikasjon Døøø, hedensk sviiiin! Det virker som den enkleste oppgaven, eller. Egentlig ikke, men virker lettere og raskere enn å lage et turnbased 2-player-spill med chat i Flash Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er det som gjør at FPS raser ned et øyeblikk og så går den oppigjen. Ingen forandring i omgivelsene.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Fordi om du ikke beveger deg kan det gjerne være folk rundt skjermbildet ditt som beveger seg, såvidt jeg har forstått loader WoW dette og hvis det da skjer mye rundt skjermbildet kan nok all loadingen resultere i fps-drop. Ren spekulasjon dette her dog. Edit: nazrm, knofle, sink. De klarte til slutt å stenge mIRC Endret 6. mai 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har en XPS 1530. Og det er værst i raid. Alle holder seg på en plass, så det er ikke noe som forandrer seg ingame. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Alltids noe som forandrer seg, kaster en en spell, bossen beveger seg, folk beveger seg, alle bevegelser endrer fps (variabelt etter hva slags data selvsagt) og hvis flere da kaster spells samtidig kan det bli mye for en laptop. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ja men det hender når jeg soloer quest og Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Les hva jeg har skrevet en gang til. Regner med du beveger deg når du quester også... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ja klart det.. Men det er ikke 2-3 frames det er snakk om her da. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 regna med det. Mine erfaringer er fra 60 til 10/15 fps. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hos meg blir d så jævlig til fps drop i blandt at jeg går glipp av rolling i raid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det kan være så mangt. Lite RAM, mye bakgrunnsoppgaver, batterimodus, rotete harddisk, etc. Det er umulig å hjelpe uten å faktisk få litt mer info enn at "det går treigt av og til". Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvis du har flere i huset som er på nett samtidig som du spiller så kan det være årsaken til at det lagger innimellom. Dette er jo ikke akkurat fps problem da men kan jo oppleves som det hvis man ikke tenker igjennom dette. Og hvis virussjekkeren er satt til å scanne maskina di automatisk kan det også være det som gjør at ting går tregt noen ganger. Trojaner på maskina kan også gjøre at du får dårligere ytelse rett som det er. Så det kan være mye som ikke er direkte spillet eller maskina di sin feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nettverkslag skal ha ingenting å si på antall fps han har. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nettverkslag skal ha ingenting å si på antall fps han har. Og det skrev jeg da også hvis du leser posten min ordentlig. Men det er tips for å kunne finne ut hva som gjør at ting kan gå tregt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg leste hva du skrev, og nettverkslag var det ingen andre enn du som dro frem. :-) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Morsomt den, selvom den er ild gammel ^^ tbh, enig i mange punkter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, endelig School of Hard Knocks! Aldri mer PVP Vel, bortsett fra at jeg trenger 6 mounter -_- Så var det å prøve å skaffe gruppe til UP ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå