Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jæjæjæ, Onyxia nede, endelig :) (første gang etter patchen altså, er en stund siden vi tok henne for første gang)

5 forsøk. Første wipe på 3%, 3 påfølgende wipes på rundt 50% før vi satte inn nådesstøtet :)

Deep Breaths var jo faktisk ikke så veldig gale, bare DPS-en var høy.

Lenke til kommentar

( Hva er fordelene med rep?

Jeg har stormwind på hakket over friendly

Er det bare Q og dreping som gir rep eller er det noe man alltid kan gi inn for rep?

Vet det er vannposer i tanaris.

Finnes det noen liste på hva man kan få med beste rep ?

Lenke til kommentar

Er man exalted med fraksjonen til en av de tre andre rasene, kan man kjøpe deres mount, så fremt man kan bruke den.

Er man honored med en av de fire "store" fraksjonene, får man 10% rabatt på alle varer.

Man kan gå opp i reputation ved å levere inn cloth hos tailor-trenerne i de respektive byene.

Lenke til kommentar

farmer folk runelcoth for å få en annen råtten mount?

-----------------------

Friendly- starting reputation

Honored- 10% discount on everything bought at a sw NPC.

Revered-You don´t get anything. At least what I know =S.

Exalted-Dwarfs,gnomes and night elfs are able to buy a horse.(Humans can buy horses at friendly already)

Betyr det at om jeg skaffer meg Exalted i SW så slipper jeg som gnome å ha den slitene mekaniske greia? Men en hest isteden?

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det stemmer.

Hmm, før så kunne du stå ved inngangen i en instance og rolle på det bossen i andre enden droppa når en annen i gruppen tok bossen, kan du det fortsatt i 1.10? En kompis av meg sa det ikke funket,

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
I would normally provide a link, but I'm just going to cut&paste my response from the General forum.

After reviewing the concerns posted since the patch went live, and through internal investigation, an unintentional change was discovered in the Onyxia encounter concerning increased frequency of her Deep Breath ability. We are currently working on a fix to reduce the frequency of the Deep Breath ability and will be implementing it as soon as possible.

Kjekt å vite :)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Har ikke testa, men selv i 1.9 var det en ustabil bug som bare funka av og til. Har selv ninjaloota fra ting som droppa i Winterspring mens jeg levla opp en alt i Badlands :p

5842507[/snapback]

har selv opplevd å kunne rulle, men aldri at den har telt...

Selv om master loot funka å gi halve kontinentet er jeg usikker på om det gjelder enda

Lenke til kommentar

Hvor lang tid skal det ca ta hvis jeg starter på rank 6, og skal til rank 11 med "aktiv" pvping? 5-7 timer pr dag?

Og på denne serveren er det ca 1 times ventetid så det er vel lettere å få rank her og det er pve server med ikke altfor mange pvpere.

Fikk nettopp sansen for pvp etter mange måneder med raiding. Vil også teste gearet mitt. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...