Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo.

 

Om du f.eks. har plate shoulders på en low level warrior, vil de være mail. Senere, når du kan bruke plate, blir de plate.

Shamanen min er lvl 42, og han har fremdeles leathershoulders.

Det er bare noen visse skuldre som skifter armor-klasse. Som level 80 er det Mail, men blir til leather når de sendes til klasser under 40.

Lenke til kommentar
Jeg har vel 98% sikkerhet for å bli innkalt. :(

Mens jeg har vel 0%, da jeg pga diverse omstendigheter har dansk pass. :D

 

Merker jeg er litt lei WoW nå. Etter at jeg rerollet horde og Kazzak sliter jeg med å ha noe å gjøre. Man må ha achievement for alt, så ingen vil ha meg med i naxx25. Noe som igjen gjør at jeg heller aldri får achievement. :p

Må finne guid...

Lenke til kommentar

Halla. Fikk ett lite problem med wow'en min idag, og det har ikke forekommet noen gang tidligere. Plutselig når jeg spilte, begynte grafikken å flise seg opp på en måte. Har nettopp formatert, og har spillet på en ekstern harddisk, om dette skulle være til noe nytte. Legger opp screenshot, så får dere se hva jeg mener. Jeg fryktet at mitt gode gamle skjermkort hadde tatt kvelden, men dette skjer kun med World of Warcraft, og ikke andre spill.

 

Har fint lite peiling på ting som er inne i pc'en, men for å være sikker har jeg satt en golvvifte som blåser kald luft inn i pc'en, hvis det kunne ha vært overoppheting eller noe slikt.

 

Ænywei, pix.

post-60478-1241525458_thumb.jpg

Lenke til kommentar
"We understand that you're upset but this is working as intended".

GM answer after a bunch of alliance rep farmers killed Booty Bay auctioneer while I was tabbing to my second horde account to buy Nobles Deck for 1 copper :)

Lucky bastard the guy that bought it, although he didn't really deserve it with that attitude.

 

I'm lucky to have in game friends that care. Thanks Skymane for letting me have your deck <3

Hehe, en fyr som klikket i vinkel da han skulle sende nobles deck til seg selv gjennom neutral AH.

Lenke til kommentar

Bostipend? Du kan bo hos meg, bare pendle ~3 timer frem og tilbake hver dag. Blir kanskje ikke så mye gaming da. :p

 

Noen som vet hvor lang tid GMs bruker på å returnere items som er feil-vendoret?

Om du er uheldig kan det ta fire måneder og så ender du opp med martins fury slik at du kan oneshotte alle bossene i ulduar. :D

Les mer her

Lenke til kommentar

Noen ganger glemmer jeg hvorfor jeg liker WoW. Så logger jeg på en sen kveld, monger i BGs med guilden min, hører idioter snakke på Vent, og innser hvorfor spillet er så kos enda en gang. Gawd, jeg elsker alle herlige retards i dette spillet :D

Lenke til kommentar
Noen her som har tatt Mimiron 25 man enda?
Ja. Men faen altså 2 forbanna wipe kvelder på Yogg'Saron. Er så jævlig unødvendig at folk skal noobe så satans. Nå må vi faen med ta alle bossene om igjen...

 

Det verste er faenme Freya med tre adds. Heeerregud. Fra onsdag til tirsdag wipet vi der, så bestemte vi oss bare for å ta henne med to adds, freekill. Så var det å ta Yoggy med 2 adds, funker fett, var en del wipes med det gikk ned! Digger yoggy.

Lenke til kommentar
Tok de ikke på første forsøk, men alle ble gjort i løpet av første timen. Alterac Valley var simpel (bare å komme først til et tower), Arathi Basin var lett (stealth-angrep på en tom base), Warsong Gulch var bare å beskytte flagget og spamklikke en som dør. Eye of the Storm var den eneste som var tricky, men var heldig med å drepe en flaggbærer, samt løpe som f. unna med dash.

 

Fant også ut at jeg har 14 titler. Jiises.

Jeg tror bare jeg skal gjøre det enkleste, få naboen til å ta de for meg.

Han pewpewpewer så mye med arcane mage at det er lettest å få ham til å game for meg.

Han har fri uansett og gjør ikke annet enn å booste dama i ST, så da kan jeg få ham til å game for meg mens jeg sitter på skolen og skriver facebook-applikasjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...