Kuldesjokk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det lurte jeg også på Kanskje han egentlig skulle poste pic av white polar, men faila? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Huff, som jeg hater School of hard knocks-achievementen. Jeg hater PvP generelt ... Mmm..den er noe for meg. Jeg er nødt til å tilbringe 80% av tiden der uansett. Jeg hater også pvp ,men alle de "questene" innenfor achievementen ble tatt på første forsøk ^^ I go pew pew as enhancement shaman Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tok de ikke på første forsøk, men alle ble gjort i løpet av første timen. Alterac Valley var simpel (bare å komme først til et tower), Arathi Basin var lett (stealth-angrep på en tom base), Warsong Gulch var bare å beskytte flagget og spamklikke en som dør. Eye of the Storm var den eneste som var tricky, men var heldig med å drepe en flaggbærer, samt løpe som f. unna med dash. Fant også ut at jeg har 14 titler. Jiises. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Huff, som jeg hater School of hard knocks-achievementen. Jeg hater PvP generelt ... Mmm..den er noe for meg. Jeg er nødt til å tilbringe 80% av tiden der uansett. Jeg hater også pvp ,men alle de "questene" innenfor achievementen ble tatt på første forsøk ^^ I go pew pew as enhancement shaman Da er vi to! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) :D Jeg ble ferdig med Noblegarden og Childrens week achievementene samme dag de ble launchet xD Også har jeg brukt halvannen dag på world explorer. Og jeg var meget slapp under levlingen med å explore Endret 5. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lol. Hva faen skjedde med screenet? Ja, fikk bear. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fikk du bear? Din kuk. Må vel gjøre dailies jeg og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Grattis med over 1 million visninger, WoW-tråd! Lenke til kommentar
Naive Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Faen, jeg tenkte akkurat over det selv. Gz lille WoW-tråden Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan vel ikke kalles lille lenger Totalt off-topic, gamer i Bergensområdet som trenger en å dele leilighet/hybel med? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) <--- Men du skal til Trondheim om noen år, skal du ikke? Endret 5. mai 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Trondheim eller oslo neste år, men må jo bo et sted det året her også... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bear for hva? Hvilke dailys? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stemmer. :> Evt. hæren, right? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vrykul-greiene vest for Sons of Hodir. Får bare en daily om ... dagen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stemmer. :> Evt. hæren, right? Ryggen la en demper på det, sannsynligheten for at jeg blir sendt hjem (svaksynt og tidligere ryggbrudd) er så stor at jeg vurderer å snakke med de på forhånd. Men er det ingen Bergensere som vil ha seg gamer-leilighet? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jo. Om du f.eks. har plate shoulders på en low level warrior, vil de være mail. Senere, når du kan bruke plate, blir de plate. Shamanen min er lvl 42, og han har fremdeles leathershoulders. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stemmer. :> Evt. hæren, right? Ryggen la en demper på det, sannsynligheten for at jeg blir sendt hjem (svaksynt og tidligere ryggbrudd) er så stor at jeg vurderer å snakke med de på forhånd. Men er det ingen Bergensere som vil ha seg gamer-leilighet? Jeg har vel 98% sikkerhet for å bli innkalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå