Osecia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hvor kan jeg kjøpe og traine mount på lvl 30 som blood elf? Edit: Nvm. fant det ut Endret 2. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Huff, som jeg hater School of hard knocks-achievementen. Jeg hater PvP generelt ... Mmm..den er noe for meg. Jeg er nødt til å tilbringe 80% av tiden der uansett. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ble Patron igår, var ikke så vanskelig :o spam-clicke flagg, srs bzns ^^ ..og litt flaks. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Så folk hadde fått seg 20str gems, hva er det jeg ikke har fått med meg nå? Kunne vel brukt wowhead, men blir litt vanskelig uten gemnavn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.wowhead.com/?item=45862 Ikke verdt det lille ekstra man får i forhold til prisen. På serveren min må man betale 900g ekstra for +4 sp. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 gode penger i fishing daily altså. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Åh? Hvordan funker det ettersom jeg aldri har levlet fisking helt ut på noen av mine toons? Hva mener du med "mye"? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Åh? Hvordan funker det ettersom jeg aldri har levlet fisking helt ut på noen av mine toons? Hva mener du med "mye"? http://www.wowhead.com/?item=45862 Ikke verdt det lille ekstra man får i forhold til prisen. På serveren min må man betale 900g ekstra for +4 sp. Jeg harke fått noen ennå tho, en i guilden som fikk på 1. og 3. quest. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hmm, jeg kan ikke se hva jeg "hvisker" til andre personer på spillet. Meldingene blir sendt, men jeg kan ikke se hva jeg har skrevet. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Har samme problemet både med og uten prat. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får ikke opp den lille menyen når jeg høyreklikker på player portrait i instancer. Så kan ikke bytte loot type og trade og sånt. Noen som vet hva som er skjedd? kan være en addon, men vet ikke hvilken. Er da bare sånn i instancer,ikke ellers. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Måtte restarte spillet for å få det til å fungere, hadde samme feil med X-perl unit frames men det ble fikset etter en restart. Angående ikke så whisper, anbefaler egentlig å laste ned WIM, en genial liten addon som gir deg alle whisper i et eget lite vindu. Du kan og lage tabs slik at du kan med letthet bla mellom folkene du har under chatting med. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skifter ikke heirloom-shouldersa armortype når du lærer en ny en? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo. Om du f.eks. har plate shoulders på en low level warrior, vil de være mail. Senere, når du kan bruke plate, blir de plate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Også begynte jeg med WoW igjen. Noen som vil ønske en ultratreig levler lykke til? (to uker fra level 1-25 som Tauren Druid sier sitt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kjøre RAF,Sondrizzle? Jeg er som sagt fortsatt ny i WoW (kom meg aldri skikkelig inn i det sist), så jeg trenger nok forklaring om det skal skje (beklager min uvitenhet) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tenkte jeg skulle gjøre min første Hyldnir Spoils-daily ever jeg. Kan vel ikke si meg noe særlig mer fornøyd enn dette? (Don't mind the UI btw, den er under oppbygging.) Endret 5. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I don't get it. Hva er det å bli fornøyd av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå