wailer Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hvor kjøper og trainer man mount på lvl 30 som human? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eastvale Logging Camp, helt øst i Elwynn forest. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen her med dette trinket?http://www.wowhead.com/?item=45866 Fant idag ut at det er uber skrivefeil på den, den gir haste istedenfor spell power :/ Tooltip blir oppdatert i 3.1.2 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=52867.0 Æsj, DE item da. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Der har man Patron. Må si de BG achievementene var kjedelige, men klarte alle utenom EotS på første BG. EotS gikk på andre. For dere som farmer denne, dere kan enkelt og greit gjøre 5 daily quests, trenger ikke gjøre det samme opp igjen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke samme quest over fem dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke samme quest over fem dager? Nope. Har og hørt det er requirement text som er feil. Er ikke sikker på dette da. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den fungerte ikke som den skulle (gav ikke credits), så Blizzard hotfixet inn en forandring som gjorde at det nå kreves fem quests og ikke ett quest i fem dager. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den fungerte ikke som den skulle (gav ikke credits), så Blizzard hotfixet inn en forandring som gjorde at det nå kreves fem quests og ikke ett quest i fem dager. Er det jeg og fant ut nylig. Er synd for de som starta før de hotfixa, ser nemlig ut til å være problemer for dem. Har ihvertfall sett at de må gjøre det på den gamle måten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Må de bare være ute når de leveres, så jeg kan gjøre Argent Tournament som vanlig, eller må jeg bruke landmount hele veien? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trengte ikke være ute når jeg leverte engang for min del. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ensidia låste jo opp Algalon tidligere idag ved å klare hard modes, men vet noen om de har prøvd på Algalon enda? Han despawner jo etter 1 time. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Huff, som jeg hater Wintergrasp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Huff, som jeg hater School of hard knocks-achievementen. Jeg hater PvP generelt ... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Den achievementen begynner å gå meg på nervene. WSG spesielt er helt håpløst når 8 av 10 står og skal forsvare flagget. Endret 2. mai 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da droppet man enhancement i pvp og gikk resto Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 du burde prøve elemental med decent gear samtidlig som du har den stoneclaw glyphen. Funkerjævla bbra egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Aldri tenkt over enchants på shoulders, hvor er det jeg får det fra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Men du må gjøre maaaaaassssssssssse quests i SP før du får SoH dailies åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå