Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjedde med den andre druiden da?

Ja ja, han har da vel prowl og dash på den levelen?

Fikk meg til utenfor Stratholme og et suicidalt run til Winterspring med masse døding gjennom en tunnel full av furbolgs :p

Du har glemt noe. Den druiden er min, og han fikk låne den for å prøve spille litt. Jeg spilte jo på Nervana i den perioden uansett. Men nå vil jeg lvle henne, så han har laget seg egen acc. Hvorfor skulle hun slite med noble, egentlig? Hun er jo 60. Får være grenser til hvor klønete man skal være.

Stemmer det, nå kommer jeg på det. Sånn går det når jeg ikke orker å spille på mer enn én alt per periode :p

Og knapt det, når det er fint vær så er det et evig tiltak å sitte inne og spille :p

Lenke til kommentar
Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s

 

spilte ally der litt i TBC og det kunne godt kalles en Russisk server..

Ja, akkurat!

Jeg spilte tydeligvis Wrior og ikke warrior i følge en prest som hadde 80 % overhaling i ramps :p

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor og når jeg kan få trent ranged wep på blood elf warlocken min? :)

 

Eneste ranged våpenet du kan bruke er wand, og det kan du allerede. Bare equip en wand i ranged sloten, og finn "Shoot"(tror jeg det er...) i spellbooken under general tab, så er du i gang:)

Lenke til kommentar
Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s

 

spilte ally der litt i TBC og det kunne godt kalles en Russisk server..

Ja, akkurat!

Jeg spilte tydeligvis Wrior og ikke warrior i følge en prest som hadde 80 % overhaling i ramps :p

Når skal folk lære at prester og overhealing ikke er en negativ ting. Spesielt ikke hvis presten er holy.
Lenke til kommentar
Er på utkikk etter et nytt og godt alliance-community på en god alliance-sided server. Noen som har forslag? Norsketalende guilds er kult, men trengs for all del ikke. Jeg er en 80 nelf warrior, på utkikk etter nye venner. Halp!

 

Sier fortsatt Aszune ( http://aszune.xsa.ch ) - beste (og eneste) Alliance community jeg har opplevd.

 

stormscale er også et veldig bra community, var hvertfall det når jeg spillte der i orginale wow www.stormscale.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...