MrRexor Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er på utkikk etter et nytt og godt alliance-community på en god alliance-sided server. Noen som har forslag? Norsketalende guilds er kult, men trengs for all del ikke. Jeg er en 80 nelf warrior, på utkikk etter nye venner. Halp! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Wut, nelf? :< Synes du skal komme Frostmane, så kan jeg ganke deg. :> Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Wut, nelf? :< Synes du skal komme Frostmane, så kan jeg ganke deg. :> Hadde vært gøy, mtp. at jeg outgearer deg Endret 29. april 2009 av MrRexor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjedde med den andre druiden da?Ja ja, han har da vel prowl og dash på den levelen? Fikk meg til utenfor Stratholme og et suicidalt run til Winterspring med masse døding gjennom en tunnel full av furbolgs Du har glemt noe. Den druiden er min, og han fikk låne den for å prøve spille litt. Jeg spilte jo på Nervana i den perioden uansett. Men nå vil jeg lvle henne, så han har laget seg egen acc. Hvorfor skulle hun slite med noble, egentlig? Hun er jo 60. Får være grenser til hvor klønete man skal være. Stemmer det, nå kommer jeg på det. Sånn går det når jeg ikke orker å spille på mer enn én alt per periode Og knapt det, når det er fint vær så er det et evig tiltak å sitte inne og spille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 SOL PÅ SKJERMEN MIN! *Trekke for gardinene*. Haha...neida. Eller? o_o Jeg og Gisle har jo linket accene våre sammen. Så kan like godt dra litt fordel av det ved å spille på alts. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 He he. Da sola var på sitt verste her i dag, så satt jeg og vurderte om jeg gadd å flytte bigtower og 37" ut for å sitte ute og game. Kom frem til at det ble for mye pes og gav faen. Men tror jeg skal kjøpe meg vifte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Wut, nelf? :< Synes du skal komme Frostmane, så kan jeg ganke deg. :> Hadde vært gøy, mtp. at jeg outgearer deg Outskill. :> Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det noen som vet hvor og når jeg kan få trent ranged wep på blood elf warlocken min? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Førstebossen i shadowlabs funker vel kanskje fortsatt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Burde ikke Dr. Boom i Netherstorm fungere til det enda? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s spilte ally der litt i TBC og det kunne godt kalles en Russisk server.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s spilte ally der litt i TBC og det kunne godt kalles en Russisk server.. Ja, akkurat! Jeg spilte tydeligvis Wrior og ikke warrior i følge en prest som hadde 80 % overhaling i ramps Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er det noen som vet hvor og når jeg kan få trent ranged wep på blood elf warlocken min? Eneste ranged våpenet du kan bruke er wand, og det kan du allerede. Bare equip en wand i ranged sloten, og finn "Shoot"(tror jeg det er...) i spellbooken under general tab, så er du i gang:) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er på utkikk etter et nytt og godt alliance-community på en god alliance-sided server. Noen som har forslag? Norsketalende guilds er kult, men trengs for all del ikke. Jeg er en 80 nelf warrior, på utkikk etter nye venner. Halp! Sier fortsatt Aszune ( http://aszune.xsa.ch ) - beste (og eneste) Alliance community jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s spilte ally der litt i TBC og det kunne godt kalles en Russisk server.. Ja, akkurat! Jeg spilte tydeligvis Wrior og ikke warrior i følge en prest som hadde 80 % overhaling i ramps Når skal folk lære at prester og overhealing ikke er en negativ ting. Spesielt ikke hvis presten er holy. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Poenget var jo at han heala hele tida, og var oom etter at 2 mobs var døde. Høyeste prest jeg har spilt er 24 og jeg beklager ove min uvitenhet ... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er på utkikk etter et nytt og godt alliance-community på en god alliance-sided server. Noen som har forslag? Norsketalende guilds er kult, men trengs for all del ikke. Jeg er en 80 nelf warrior, på utkikk etter nye venner. Halp! Sier fortsatt Aszune ( http://aszune.xsa.ch ) - beste (og eneste) Alliance community jeg har opplevd. stormscale er også et veldig bra community, var hvertfall det når jeg spillte der i orginale wow www.stormscale.org Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når skal folk lære at prester og overhealing ikke er en negativ ting. Spesielt ikke hvis presten er holy. Også etter serendipity-forandringen? Det å spamheale et target med full hp hjelper ingen uansett. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen andre her som har inntrykk at Zenedar er egentlig litt full av 10-åringer? Hvertfall på horde :s Alderen er ikke problemet. Problemet er alle araberene. Spiller du på Zenedar? Eller spillte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå